Tänkte köra lite trimmat med min CPI runt halmstadområdet och fick mig en funderare

Det finns ju både för- och nackdelar med att ha reg.plåten på mopeden, vissa har det - vissa inte.... vad tycker ni?

Dt_pojken^^ skrev:tkr du ska hap den om du inte köra jätte trimmat
Btw va du på mc mässan??? du bor juh där typoch känner du nhn som heter peter boll??
han e typ 21 och bor i oskarstöm och har våldtagit ett barn och så undrade ja om han har en yamaha yz250 för min brosa skulle köpt den isfmxjonte skrev:Dt_pojken^^ skrev:tkr du ska hap den om du inte köra jätte trimmat
Btw va du på mc mässan??? du bor juh där typoch känner du nhn som heter peter boll??
Jo, jag var där i 20 minuter:S inte mkt o ha om du frågar mig tyvärr. De e mässan på två hjul som gäller vettyNjaa, vet inte. Vilken skola?
Dt_pojken^^ skrev:han e typ 21 och bor i oskarstöm och har våldtagit ett barn och så undrade ja om han har en yamaha yz250 för min brosa skulle köpt den isfmxjonte skrev:Dt_pojken^^ skrev:tkr du ska hap den om du inte köra jätte trimmat
Jo, jag var där i 20 minuter:S inte mkt o ha om du frågar mig tyvärr. De e mässan på två hjul som gäller vettyNjaa, vet inte. Vilken skola?
e det han som sparkar av folk som inte vill stanna när dom kör trimmat??KUL PÅ HJUL skrev:Kör inte trimmat i halmstad för där finns Ktmsnuten kaj. Han är helt fläng i huvudet och sätter dit folk för trimmning om man bara har drevat moppen.
Han gav sin fru böter när hon cyklade på gångbana så han värkar vara ganska hård.
Jag har hört något om de så jag skulle inte köra trimmat i HalmstadDt_pojken^^ skrev:e det han som sparkar av folk som inte vill stanna när dom ört trimmat??KUL PÅ HJUL skrev:Kör inte trimmat i halmstad för där finns Ktmsnuten kaj. Han är helt fläng i huvudet och sätter dit folk för trimmning om man bara har drevat moppen.
Han gav sin fru böter när hon cyklade på gångbana så han värkar vara ganska hård.
HAHAKUL PÅ HJUL skrev:Jag har hört något om de så jag skulle inte köra trimmat i HalmstadDt_pojken^^ skrev:e det han som sparkar av folk som inte vill stanna när dom ört trimmat??KUL PÅ HJUL skrev:Kör inte trimmat i halmstad för där finns Ktmsnuten kaj. Han är helt fläng i huvudet och sätter dit folk för trimmning om man bara har drevat moppen.