Hände för ett tag sen att min kompis ville att jag skulle lära han att växla.
Vi övade och övade och tillslut när han tyckte att han hade det så skulle han köra en runda.

Hahahahah fail.

Fan va jag ska bli den gubben när jag är gammal som kör om ungdomarna med min rullatorfuria FFS skrev:hahah den gubbens dag blev nog helt plötsligt jätte bra
WORD! hahahahaha jag ska dra på en yamaha R1 motor på en rullator och köra om små ungdomar hahahahahahachifen skrev:Fan va jag ska bli den gubben när jag är gammal som kör om ungdomarna med min rullatorfuria FFS skrev:hahah den gubbens dag blev nog helt plötsligt jätte bra
jag ska dra på en topfuel motorhyosungsf50 skrev:WORD! hahahahaha jag ska dra på en yamaha R1 motor på en rullator och köra om små ungdomar hahahahahahachifen skrev:Fan va jag ska bli den gubben när jag är gammal som kör om ungdomarna med min rullatorfuria FFS skrev:hahah den gubbens dag blev nog helt plötsligt jätte bra![]()
haha överdriv liteMura skrev:jag ska dra på en topfuel motorhyosungsf50 skrev:WORD! hahahahaha jag ska dra på en yamaha R1 motor på en rullator och köra om små ungdomar hahahahahahachifen skrev: Fan va jag ska bli den gubben när jag är gammal som kör om ungdomarna med min rullator![]()