okej, förklara gärna hur man får den att bli högre? har försökt på min men inte lyckats klura ut detchifen skrev:fjädringen har dendär inställningen för att individuellt kunna ställa om fjädringen beroende på person som kör, den är gjort för att kuna höja/sänka lite samt göra hårdare/mjukaresådeså
chifen skrev:nej, ngn cm.. jag har själv DRD med gasdämp.. samma sak på crossar med GAS dämp, du kan sänka/höja democh Derbi utger själva att det är en ställbar dämpare
Kan bero på att du inte har någon DRD?Henry skrev:chifen skrev:nej, ngn cm.. jag har själv DRD med gasdämp.. samma sak på crossar med GAS dämp, du kan sänka/höja democh Derbi utger själva att det är en ställbar dämpare
Ställbar i hårdhet ja.
JAg har då aldrig märkt att mina hojar går å höjja några centimeter, det ända du kan ställa på en hoj är hårdhet och retur
Batman skrev:Kan bero på att du inte har någon DRD?Henry skrev:chifen skrev:nej, ngn cm.. jag har själv DRD med gasdämp.. samma sak på crossar med GAS dämp, du kan sänka/höja democh Derbi utger själva att det är en ställbar dämpare
Ställbar i hårdhet ja.
JAg har då aldrig märkt att mina hojar går å höjja några centimeter, det ända du kan ställa på en hoj är hårdhet och retur
är jag ute och cyklar eller kör inte du extreme?
bensinskalle skrev:pro går iaf att höja en bit, men ja tror min ä max höjd.. ja har sett många andra som har sina mycke lägre bak än vad min är.
länkaget ska man inte ge sig på, de blir bara problem
visst KAN man göra en ny länk, men som chifen sa så ser de annorlunda ut på Derbi drd... Och vem som helst ska ju inte ställa sig och bygga en länk, för de måste ju vara ordentligt gjort, eller hur? därför så rekomenderar ja det inteHenry skrev:bensinskalle skrev:pro går iaf att höja en bit, men ja tror min ä max höjd.. ja har sett många andra som har sina mycke lägre bak än vad min är.
länkaget ska man inte ge sig på, de blir bara problem
Varför ska man inte ge sig på det?
OM man gör det bra så hålelr det minst lika bra.
Polaren som har en Rieju spke har höjt sin via länkagesystemet och den håller HUR bra som helst och ser mycket bra ut.