tänkte bara höra om det är någon mer som ska ut till sommaren med moppe och var i så fall, funderar på att köra på moppe semester till sommaren med kusinen. vet ni något bra ställe att köra till som inte e alldeles för långt bort, bor i sjöbo/skåne.
Jag funderar på och dra med några polare till västervik camping gansak ncie så tältar vi på vägen och så finns alltid många fina sjöar
(jag bor i Nrkp)
Debianbil skrev:Jag funderar på och dra med några polare till västervik camping gansak ncie så tältar vi på vägen och så finns alltid många fina sjöar
(jag bor i Nrkp)
ok men vad är nrkp, skriv gärna deras riktiga namn, kan inte alla förkortningar:P
Debianbil skrev:Jag funderar på och dra med några polare till västervik camping gansak ncie så tältar vi på vägen och så finns alltid många fina sjöar
(jag bor i Nrkp)
ok men vad är nrkp, skriv gärna deras riktiga namn, kan inte alla förkortningar:P
(jag bor i Nrkp)
garanterar dig att den inte gör det. du ställer den ju inte precis uppe på däck lol. du ställer den i typ ett parkeringsgarage, och det är deras skyldighet att se till att den inte faller. tror du alldrig dom har fraktat motorcyklar förut eller?
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:garanterar dig att den inte gör det. du ställer den ju inte precis uppe på däck lol. du ställer den i typ ett parkeringsgarage, och det är deras skyldighet att se till att den inte faller. tror du alldrig dom har fraktat motorcyklar förut eller?
jo jag har själv gjort det med motorcykel men sen har jag sett när andras motorcyklar har trillat och sånt så och de gungar lika mycket där nere som uppe på däck, jag har själv varit ute och seglat i några veckor så jag vet.
kallepalle skrev:ja men om den nu skulle trilla och skadorna blir vi säger 3tusen så kan du nog krama ur dom ~4,5 tusen. och alltid ordnar det sig förr eller senare
ok men får se, de e ju rätt så dyrt aööt med båt och sånt så
meanzick skrev:Reijumrx här på forumet ska till gotland vet jag iaf
ok har tänkt på de med men vet inte om jag vågar ställa moppen på båten så
joo det går bra att ställa den på båten
det finns spännband och jag använde två stycken, ett genom framgaffeln/ och styret på vardera sida, stod som berget och skulle inte välta ens om de var storm hahah
jag var orolig innan också att de inte skulle gå bra, men de gjorde de
(jag bor i Nrkp)
Norrköping
hehe najs dra ett ragg hit bor 3 mil från västervik
ska ta me moppen till bohuslän Hamburgsund och köra me TobbaN här på forumet sedan blir de säker någon utflyckt me moppen i sommar om inte annat me epan
Nu har jag varit inaktiv Lääääänge så nu får vi se om jag orkar me tsr eller inte
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Är sugen på att åka nånstans, men har inte direkt några och köra iväg med, Bor i ronneby (blekinge) Så om några ska iväg ner åt detta hållet och sedan vidare så är jag gärna på !