mobbad tråd!Victor skrev:här snackas det allt om olika festivaler runt om i universum ! själv så måste jag nämna den skönaste av alla, Öland Roots!
tänkte även skriva korta recensioner om festivalerna!
Olika festvaler:
Öland roots en riktigt skön reggaefestival med goa arrangörer som alltid lyckas att få till den mysigaste festivalen i Sverige! www.olandroots.com
hulsfred härlig festival med mycket musik i alla dess stilar
www.rockparty.se
fyll på nu killar! (och carro)[/url]
så nu vet ju alla det!DraceN^ skrev:mobbad tråd!Victor skrev:här snackas det allt om olika festivaler runt om i universum ! själv så måste jag nämna den skönaste av alla, Öland Roots!
tänkte även skriva korta recensioner om festivalerna!
Olika festvaler:
Öland roots en riktigt skön reggaefestival med goa arrangörer som alltid lyckas att få till den mysigaste festivalen i Sverige! www.olandroots.com
hulsfred härlig festival med mycket musik i alla dess stilar
www.rockparty.se
fyll på nu killar! (och carro)[/url]
nej alla handlar absolut inte om mopeder.Victor skrev:okej så alla trådar på det här forumet handlar om mopeder?
det finns 1039038 trådar med olika youtubeklipp också?
men okej förlåt jag försökte bara liva upp forumet med en jävla tråd!
jo, men detta är ett mopedforum !Victor skrev:dem trådar som dom du skrev behövs på ett sånt här forum. dom skapades väll av en anledning? för att liva upp det här forumet.
vilka trådar skrivs det mest i? jo det är dom också.
det hade varit "tråkigt" utan dom trådarna
okej, men jag tyckte jag såg en tråd om mp3-spelare som hade din signatur? Och denna tråd är faktiskt postad i "övrigt" kategorin där man får snacka om precis allt enligt beskrivningen av tråden. Så Don't be Hatin' och skriv någon festival som du går på/ skulle vilja gå på istället för att hålla på att gnällaDraceN^ skrev:mycket med moppar o göra
Är det den dom i farfars film är på ?kallepalle skrev:piteå dansar och ler: a.k.a piteå kryper och spyr. torsdag till söndag typ i mitten av sommarlovet. riktigt stor festival med myccket folk. finns typ inte en enda kotta som e nykter däör på kvällstid hahaäven bra artister ibland som iår tex. euskefeurat, takida, osv. även mycket karuseller osv
p&l: peace and love festivalen i borlänge. samma helg som pdol. mycket folk. bra artister osv. kul festival.