HAHA what?Kire skrev:Kaxigt med två avgasrör.

Hoppas också på en snartDt_pojken^^ skrev:update snart????

du menar nog med 2ljuddämpare TackKire skrev:Kaxigt med två avgasrör.
Försöker, kommer nog en update på tisdag.Dt_pojken^^ skrev:update snart????
Vi kan säga att jag är på 6växel på 30sekunderMinikeV skrev:Nice projektmen är det inte så att du måste växla direkt du drar lite på gasen med så stort bakdrev?
jag kolla på gps det står 71km/hDraceN^ skrev:vart hade du kollat så du såg på den där displayen hur fort den går mm
har du missat att han har ett drev som e lika stort som en familje-pizza?lule skrev:haha inte mer än 71 km/h , min mrx pro med dragen plugg och drevad och munstycke gör fan ca 80 km/h enligt mätaren och den är digital men skulle gissa på att den gör ca 75 och fin bara 71, trodde att ett rör skulle ge mer effekt men tydligen inte
ta de lugnt lule..lule skrev:jo men ursäkta mig för att jag trodde att den skulle gå snabbare ändå och ja jag såg att han har ett 70 drev bak men vad vet jag, vet jag vad han har för framdrev nä de vet jag inte, han kanske har ett stort framdrev me men vad vet jag, jag e bara en liten kille som undrade om den inte skulle gå snabbare och då måste ju alla börja klaga och trycka ner en istället för att bara säga: nä han har ett 70 drev där bak så den gör inte så mycket men han får ett jävla axx
Tackderbiboy93 skrev:Den ser skit bra ut!!!! Lycka till med den
Asså, jag håller med dig, gillar heller inte tnt, men det kanske inte är så snällt att säga att han förstört en skit fin gilera och så.Busungen1221 skrev:Jag gillar inte TNTs utfit alls.
Precis som många andra inte heller gör.
Mitt tips är... Sätt till baka alla orgdelar och polera upp sakerna ist, skaffa ett sp eller scr rör, ta väck all skit som är onödig och sen är du klar.
Ser så fan mycket bättre ut då.
Yttrandesfrihet, yttrandesfrihet grabben.DerbiSM skrev:Tycker det är lite oshysst av er att hålla på och säga att den blev ful o.s.v.
Han tycker väll det är snyggt med TnT kåpor och allt det andra han gjort med den. Så sluta klaga, ge istället förslag på vad han kan göra med den för att få den snyggare.