på med överkörningsskylten och en docka i passagerarsätet så är det klartWeckis skrev: Men eftersom jag inte fyller 18 förrän om ett år, så lär jag behöva ett fortskaffningsmedel i sommar att ta mig till badet å jobbet.
Hahahaha måste prova det. Går det bra med min uppblåsbara Barbara??Tuta skrev:på med överkörningsskylten och en docka i passagerarsätet så är det klartWeckis skrev: Men eftersom jag inte fyller 18 förrän om ett år, så lär jag behöva ett fortskaffningsmedel i sommar att ta mig till badet å jobbet.
fan jävla skit den som va så jävla grym hur klarar man krascha 2 gånger?? folk som han borde inte få ha moppeWeckis skrev:Jaha ja, nu har man fått det bekräftat...
Aeroxen e ett minne blott, nu har han kraschat den och bara skit kvar.
Andra gången sedan han fick den, men jag skiter i vilket. Bara lite tråkigt att den inte finns mer med tanke på alla timmar jag lagt ner på den..
Bara hoppas att ha klarade sig själv, men e otroligt besviken på att vissa inte lär sig av sina misstag.
Ska bli intressant att se hur han löser det med försäkringsbolagetDt_pojken^^ skrev:fan jävla skit den som va så jävla grym hur klarar man krascha 2 gånger?? folk som han borde inte få ha moppeWeckis skrev:Jaha ja, nu har man fått det bekräftat...
Andra gången sedan han fick den, men jag skiter i vilket. Bara lite tråkigt att den inte finns mer med tanke på alla timmar jag lagt ner på den..
Bara hoppas att ha klarade sig själv, men e otroligt besviken på att vissa inte lär sig av sina misstag.
va menar du?? haha lite trögWeckis skrev:Ska bli intressant att se hur han löser det med försäkringsbolagetDt_pojken^^ skrev:fan jävla skit den som va så jävla grym hur klarar man krascha 2 gånger?? folk som han borde inte få ha moppeWeckis skrev:Jaha ja, nu har man fått det bekräftat...
Bara hoppas att ha klarade sig själv, men e otroligt besviken på att vissa inte lär sig av sina misstag.![]()
Jag e inte anträffbar om dom skulle fråga.
Det är inte olagligt att sälja en trimmad moppeWeckis skrev:Ska bli intressant att se hur han löser det med försäkringsbolagetDt_pojken^^ skrev:fan jävla skit den som va så jävla grym hur klarar man krascha 2 gånger?? folk som han borde inte få ha moppeWeckis skrev:Jaha ja, nu har man fått det bekräftat...
Bara hoppas att ha klarade sig själv, men e otroligt besviken på att vissa inte lär sig av sina misstag.![]()
Nä det vet jag, men dom vill säkert ha kvitton mm för att få ut värdet på denfalken skrev:Det är inte olagligt att sälja en trimmad moppeWeckis skrev:Ska bli intressant att se hur han löser det med försäkringsbolagetDt_pojken^^ skrev:fan jävla skit den som va så jävla grym hur klarar man krascha 2 gånger?? folk som han borde inte få ha moppe![]()
Förrutom 50cc sport cylinder samt 19mm förgasare...Dt_pojken^^ skrev:den va juh inte trimmad han plockade juh avtrimmet när han sålde den läs i trådenKUL PÅ HJUL skrev:Fan va syndOrka köpa vråltrimmad moppe om man inte kan köra
Nä de e rätt...Dt_pojken^^ skrev:Aa det är iaf inte vråltrimmadWeckis skrev:Förrutom 50cc sport cylinder samt 19mm förgasare...Dt_pojken^^ skrev:den va juh inte trimmad han plockade juh avtrimmet när han sålde den läs i tråden
Men de e la standard
va e en citybike??haha lite trög igen kanske en cykel?? borde passa han iafWeckis skrev:Nä de e rätt...Dt_pojken^^ skrev:Aa det är iaf inte vråltrimmadWeckis skrev: Förrutom 50cc sport cylinder samt 19mm förgasare...
Men de e la standard
Men han ska nog va glad för att pappsingen inte tillät trimmet när han köpte den... Skulle nog blivit mer skador på moppen, men framför allt honom... Ska ev sälja min citybike till han nu istället.
det e typ en helt vanlig herr/dam cykel rätta mig om jag har felDt_pojken^^ skrev:va e en citybike??haha lite trög igen kanske en cykel?? borde passa han iafWeckis skrev:Nä de e rätt...Dt_pojken^^ skrev: Aa det är iaf inte vråltrimmad
Men han ska nog va glad för att pappsingen inte tillät trimmet när han köpte den... Skulle nog blivit mer skador på moppen, men framför allt honom... Ska ev sälja min citybike till han nu istället.
du kan juh inte säga att någon inte kan köra vråltrimmad när den inte är detKUL PÅ HJUL skrev:JAJA den var iallafall trimmadDt_pojken^^ skrev:den va juh inte trimmad han plockade juh avtrimmet när han sålde den läs i trådenKUL PÅ HJUL skrev:Fan va syndOrka köpa vråltrimmad moppe om man inte kan köra
ORDMÄRKARE!!!
Orka sitta och läsa ett helt projekt men den var mer än urpluggad så skit sammaDt_pojken^^ skrev:du kan juh inte säga att någon inte kan köra vråltrimmad när den inte är detKUL PÅ HJUL skrev:JAJA den var iallafall trimmadDt_pojken^^ skrev:den va juh inte trimmad han plockade juh avtrimmet när han sålde den läs i trådenORDMÄRKARE!!!