"Jag har en DRD Limited som gör 75-80, det var inte ja som trimma den så vet ej vad som skedde kanske va nåt me variatorn men ryktades om va Henkisch sa"
HAHAH vilka fuckon!
men aa listan var lång på de där forumet var bara de här jag tog med som jag tyckte faktikst var lite "dumma(?)"
Bort med blindröret, bort med pluggen, eller köp ett komplett metrakit, dra pluggen är ett måste, min gör 115km/h på mätarn (Gilera Stalker) med DR70CC, Leovince ZX, 5.5g vikter, m.m, original förgasare och för stor rem, så med en kevlar samt 17.5mm dellorto gör den väl dryga 120 på mätarn med ruskigt bra acc (upp på bakhjulet direkt).
tja jag undrar hur man trimmar moppen utan att det syns när man ser på den
ta bort ljuddämparen så kommer det kännas som det går fortare
-haha var tvungen o ta med den för skratta faktiskt åt den^^
"men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
"men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
vi kan komma överrens om att vad vi en skriver i våra trådar, är de både seriösare och bättre än deras någonsin kommer vara
det är juh för att ingen kan lära dom nya det är bara några okunniga ungar som ville starta ett forum på skoj och trodde inte att så många skulle vilja va med där sen kunde ingen lära dom hahaha
Dt_pojken^^ skrev:det är juh för att ingen kan lära dom nya det är bara några okunniga ungar som ville starta ett forum på skoj och trodde inte att så många skulle vilja va med där sen kunde ingen lära dom hahaha
skulle kunna vara så
jaa...
men NÅGON/NÅGRA som är kunniga borde ju hitta forumet..
mend e skiter väl i de för de är så katastrofalt
Dt_pojken^^ skrev:det är juh för att ingen kan lära dom nya det är bara några okunniga ungar som ville starta ett forum på skoj och trodde inte att så många skulle vilja va med där sen kunde ingen lära dom hahaha
skulle kunna vara så
jaa...
ja dom som hittar det tycker dom e så J*vla dåliga så dom skiter i att bli medlem
skulle kunna vara så
jaa...
ja dom som hittar det tycker dom e så J*vla dåliga så dom skiter i att bli medlem
HAHA vilken jäkla fucko!
"ju större förgasare man har desto fortare går mopeden, kvittar vilken den övriga setupen ser ut"
-om det är sant så ska jag genast beställa en 30mm förgasare så han går i 150km/h
hahahaha älskar att han säger att rätt munstycke sitter i från start
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
forsan92 skrev:
HAHA vilken jäkla fucko!
"ju större förgasare man har desto fortare går mopeden, kvittar vilken den övriga setupen ser ut"
-om det är sant så ska jag genast beställa en 30mm förgasare så han går i 150km/h
Självklart är det så.
Tuta skrev:hahahaha älskar att han säger att rätt munstycke sitter i från start
Mjo, och när han säger att moppen skär utan kolvringar. Med tanke på hans kunskap är det väl inte konstigt?
DukeNukem skrev:Hej.
Kul trådar ni hittat
Men tänk on flera av dessa "lirare" nu är här på TSR
Va lessna i ögat dom ska bli när vi skrattar åt dom
MVH/DukeNukem
Rätt åt dem isåfall.
ReijuMrx skrev:gobana är Chef på forumet
Isåfall är vi alla illa ute.
MT5 for life!
Jag hatar DT.
Ta inte allt bokstavligt...
Tveka inte att dra iväg ett PM om du behöver hjälp med din MT.
Bort med blindröret, bort med pluggen, eller köp ett komplett metrakit, dra pluggen är ett måste, min gör 115km/h på mätarn (Gilera Stalker) med DR70CC, Leovince ZX, 5.5g vikter, m.m, original förgasare och för stor rem, så med en kevlar samt 17.5mm dellorto gör den väl dryga 120 på mätarn med ruskigt bra acc (upp på bakhjulet direkt).