De är väl lite så att om man har såna önskemål får man ha bilderna man vill använda sig av ...DerbiSM skrev::O Shit vilka grymma avatarer dem flesta börjar få !
skulle också vilja ha en sån där med bakgrundsbild^^
skulle vilja ha en Derbi frammifrån(den ska ha cat eye & va super motard). sen någon häftig bakgrund och t.ex. lite trimdelar bakom så som cylinder, rör osv.
storleken ska vara 150-300
Sen vill jag ha mitt namn längs ner också, rätt stor test och en häftig stil.
Vore väldigt snällt om någon kunde fixa !
Är lite kass på datorer, kan du göra den mindre för den får ju inte vara på mer än 10kb. skulle va kul om du fixa så jag hade kvar texten I WANT GNU och mitt namn men blir de för mycket så skit i de. tack på förhandRabxorzz skrev:De va svårt o få de passa ihop
Får beskriva mer, gjorde ett försök iaf
http://i208.photobucket.com/albums/bb28 ... ulhjul.jpg
Jaha okej ! vänta så ska jag fixa bild på en Derbi då, men bakgrunden och texten fixar man väll i PS ?Whonz skrev:De är väl lite så att om man har såna önskemål får man ha bilderna man vill använda sig av ...DerbiSM skrev::O Shit vilka grymma avatarer dem flesta börjar få !
skulle vilja ha en Derbi frammifrån(den ska ha cat eye & va super motard). sen någon häftig bakgrund och t.ex. lite trimdelar bakom så som cylinder, rör osv.
Eller ja de är min åsikt...
Man skall INTE ladda upp bilden från datorn. Länka den såhär istället:KUL PÅ HJUL skrev:kan du göra den mindre för den får ju inte vara på mer än 10kb.
Jo men som sagt så länge man har något att arbeta medDerbiSM skrev:Jaha okej ! vänta så ska jag fixa bild på en Derbi då, men bakgrunden och texten fixar man väll i PS ?Whonz skrev:De är väl lite så att om man har såna önskemål får man ha bilderna man vill använda sig av ...DerbiSM skrev::O Shit vilka grymma avatarer dem flesta börjar få !
Eller ja de är min åsikt...
Haha tänk att ja är så kass. tack för hjälpenWicktarr skrev:Man skall INTE ladda upp bilden från datorn. Länka den såhär istället:KUL PÅ HJUL skrev:kan du göra den mindre för den får ju inte vara på mer än 10kb.
Kopiera länken: http://i208.photobucket.com/albums/bb28 ... ulhjul.jpg
Gå sedan in på dina inställningar och längst ned står det "Länka till en avatar på en annan sida" där du klistrar in länken
Jag orkade inte med något mer avancerat just nu.. Kanske nån annan gångDt_pojken^^ skrev:storlek 150x300
motiv http://images.teamsugar.com/files/users ... edbull.jpg
och istället för red bull skriv Dt_pojken med ngn snygg stil typ röd neon färg
och istället för drink skriv think alltså tänk oxzå med röd neon
och gör den lite rödare
hade varit as shyst(stavas?)
Du har så rätt.. Tack! :)HjälmeN skrev:Kan alla lära sig nu !!! jag tror att wicktarr börjar bli lite trött på att säga till om hur man gör för att ladda upp en bild som det står att den är över 10kb.
Så om alla kan lära sig att man inte ska ladda upp bilden i från datan utan man kopierar länken och sen kopierar man in den i avatar från en länk typ nåt sånt!
Så fråga inte nu hur man gör med bilder över 10kb. Det står nu på ett antal inlägg !
:idea:
Jag ska försöka fixa bättre bild =) vänta lite..Rabxorzz skrev:DerbiSM skrev:Någon som skulle kunna tänka sig fixa min ?(har skrivit längre upp vad jag vill ha för avatar)
Kan du ordna bättre bild?
Den är suddig, jag tyckte de blev kasst
MinikeV skrev:Hej!
Jag skulle vilja ha en lite likande avatar som Alsen:s Tyckte den var skit snyggni får välja bakgrundsbild (Nånting med mopeder att göra) och storlek själv men jag vill ha med mitt namn (MinikeV) med någon snygg stil och färgeffekt
Tack på förhand
jogat skrev:skulle gärna villa ha en sorts sprinter snet framifrån med en snygg bakrund och att det ska stå jogat med en snygg stil![]()
![]()
tack på förhand
du är ju sjukt bra på PSMr F skrev:blir denna bra jogat?![]()
länken som du klistrar in in länka till en avatar på en annans sida- fältet :
http://img25.imageshack.us/img25/9629/j ... tarib2.jpg