När ni gör en request så underlättar det om ni väljer ut en fet bild som ni skulle vilja med ert namn, om ni inte har en aning kanske ni kan komma på ett tema du vill ha som t.ex. ferrari, tjejer, 3d, humor m.m. så kan vi komma på något efter det
DerbiSM skrev:Jag vill bara ha mitt namn i någon snygg stil, vit bakgrund och svart text med skugga typ, de vore nice !
Läs första sidan längst upp.. mer info
Jaha okej, sorry.
Storleken - 150-150
Texten - DerbiSM
bakgrund - ingen(vit)
skulle gärna vilja ha skugga på texten också om det går att ordna, svart text.
Most Wanted skrev:Skulle vilja ha en bild med texten Most Wanted på med nått tema i bakrunden typ någon tjej kanske:P Oj! Jag glömde helt och hållet bort att man inte fick fråga efter tjejer som avatar!
Most Wanted skrev:Skulle vilja ha en bild med texten Most Wanted på med nått tema i bakrunden typ någon tjej kanske:P
Storleken kan vara som din Rabxorzz:D
Läs första sidan!!!
Johanssons skrev:
Most Wanted skrev:Skulle vilja ha en bild med texten Most Wanted på med nått tema i bakrunden typ någon tjej kanske:P Oj! Jag glömde helt och hållet bort att man inte fick fråga efter tjejer som avatar!
Klart ni får ha tjejer, men jag gör inga sånna mer
Jag ska sluta använda de med när jag har en avatar som är snyggare
Most Wanted skrev:Skulle vilja ha en bild med texten Most Wanted på med nått tema i bakrunden typ någon tjej kanske:P
Läs första sidan!!!
Johanssons skrev:
Klart ni får ha tjejer, men jag gör inga sånna mer
Jag ska sluta använda de med när jag har en avatar som är snyggare
O-W skrev:Jag skulle vilja ha denna bild http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... ic_id=8671
och sen över den bilden ska det stå "O-W" i någon snygg stil men det ska vara läsbart :wink: och sen någon snygg färg förståss 8)
Tack
Önskade mått? :)
Arguing on the internet is like running the Special Olympics.
Even if you win you're still retarded!
Om någon skulle kunna fixa en bild där ordet Speedfight, HjälmeN och en bild på en hjälm finns med. Helst en gammal Soldat hjälm eller något skojj. Färgen får den som gör den bestämma. lite minder på längde än wicktarr