Okej, jag har skissat ihop en fet plan nu va.
Den 7 februari möts vi en bit ifrån Johannes hus. Närmare bestämt Statoil macken.
Klockan ska vara exakt 01:00. (lovar att den lilla pojken sover då)
Sen beger vi oss in i huset genom hans söta inglasade altan. Mekarn, mille å dt_pojken håller vakt. Vi vet att dom kommer snubbla på alla hans 2 cm höga lister ändå så dom är det ingen idé att vi tar med oss.
Sen går alltså jag reijumrx, kallepalle(om han håller käft, hör Johannes norrlänska i huset förstår han vad som pågår), rabxorzz, Ch-racer och hans snygga vän kinnafuffen eller vad han heter in.
När vi är inne i huset startar vi hans dator. Rabxorzz hackar den såklart.
Sen kodar vi om internet, bygger om hans stol så att sätter han sig i den kan han inte komma loss. Startar han datorn kommer tsr upp (som är ända funktionen på datan. Inga problem för robert att fixa vet ni
Sen sticker vi ut och vaktarna får ta de lugnt så dom inte halkar eller ngt. (vilket alltid brukar hända.)
Fort som fan springer vi till macken där bensinskalle står och väntar med epan. Alla ska in!
Tänk på att han fått sitta och vänta i si sådär 5 minuter nu så han har inte tid med att kalle ska fastna i dörren eller ngt. Så vi låter istället dig ligga på taket men var rädd om lacken.
Nu är allt klart och vi kan avnjuta en stund på donken och en fläskig hamburgare meny var. Mille har lovat att bjuda.
Nästa morgon vaknar bredmar och ska som vanligt ta sig en titt på den röda tuben kan vi kalla den. Om ni inte visste de så har han tvångstankar och måste titta igenom alla nya filmer som han missat då tiden han sov.
När han sätter sig i stolen fastnar han och kan bara nå musen och tsr är uppe. (ioch det ända han kan vara inne på) Så antningen sitter han och inte gör ngt alls eller så är han inne på tsr. Klart han väljer tsr!
Visst e jag för jävla smart ?