Efter att ha samtalat med en pajjas på MSN som snackar massa skit och inte kan fullfölja en konverastion utan drar sig från konversationen och tycker han är skitsmart på en och samma gång.
- Man drar inte igång en konversation som man inte kan fullfölja.
......................................
Av det lilla jag har sett här så verkar det vara okej att hoppa på folk med grova personangrepp som te.x "idiotjävel" and so on. Sånt verkar ni inte bry er ett datta om.
Men när man är seriös på detta forum så blir man antingen varnad eller bannad pågrund av vissa mods oförmåga att hantera problem.
Bemöter man folk som man själv vill bli bemöt så blir det inga intriger mellan två individer - fast vissa här inne vill nog bli bemöta som svin?
Jag tolkar det som att om en person helt obefogat bemöter mig otrevligt så är det okej, men besvara jag hans citat och bemöter han som han bemöte mig så är det automatisk mitt fel. Berätta för mig då hur i heslike ni resonerade då.
För tydligen så hade den andra personen Dyslexi och då är det okej för han att skriva det han gör.
Det finns många här inne "Who thinks before they type". Sen finns det kronjonen som "Type before they think"
Vad föredrar ni att ha på forumet? Kunskap - eller är det tvärt om?
Förväntar mig ett vettigt svar här från folk på forumet som kan sin svenska. Har dock inte så höga förväntningar på att få ett vettigt svar men försöker endå.
P.S Ni pojkar som har dom där hormoner liknande Hulken behöver inte ens skriva för det enda ni bidrar med är att tråden blir skit.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
visst han/de som varit uppkäftiga mot dig har ju ingen rätt att vara de hweller, de görockså fel! men närdu också sedan fortsdätter blir ju inget bättre?
tyder bara på omogenhet.
Har själv inte sett de trådar där du blir tilltryckt och de andra skyddas från allt.
Varför inte skita i de som snackar skit och koncetrera sig på det vesäntliga (stavning?)
Angående de som har dyslexi, de kan inget göra åt de?
känner en som har det men han är ju inte mindre begåvad för det?
man får ha överseende med detta.
Klanka inte ner och skriv framför allt inte
"Förväntar mig ett vettigt svar här från folk på forumet som kan sin svenska"
Är ju rätt kränkande det med!
ReijuMrx skrev:Har sett dig vara rätt otrevlig också!
visst han/de som varit uppkäftiga mot dig har ju ingen rätt att vara de hweller, de görockså fel! men närdu också sedan fortsdätter blir ju inget bättre?
tyder bara på omogenhet.
Har själv inte sett de trådar där du blir tilltryckt och de andra skyddas från allt.
Varför inte skita i de som snackar skit och koncetrera sig på det vesäntliga (stavning?)
Angående de som har dyslexi, de kan inget göra åt de?
känner en som har det men han är ju inte mindre begåvad för det?
man får ha överseende med detta.
Klanka inte ner och skriv framför allt inte
"Förväntar mig ett vettigt svar här från folk på forumet som kan sin svenska"
Är ju rätt kränkande det med!
am i right ?
Koncentrerar mig på det väsentliga med att hjälpa till med många motorfrågor.
Jag bemöter bara forumriter som dom själva vill bli bemöta för jag ser då inte att modsen gör ett skit åt att förbättra nånting.
Att man har Dyslexi är ingen ursäkt för att va otrevlig.
Senast redigerad av Parden_Gökbo den 7 februari 2009, 13:48, redigerad totalt 1 gånger.
Asså Parden fattar du inte att du också gör fel?
Vad det ser ut som är det bara du som gör rätt men se det från den här sidan.
Varför tror att du har blivit bannad från Mnf och varnad här?
Jo på grund av din otrevliga attityd, lägg ner istället du beter dig minst lika illa
Junker skrev:Asså Parden fattar du inte att du också gör fel?
Vad det ser ut som är det bara du som gör rätt men se det från den här sidan.
Varför tror att du har blivit bannad från Mnf och varnad här?
Jo på grund av din otrevliga attityd, lägg ner istället du beter dig minst lika illa
Va gör jag fel?
Jag rättar mycket fel. Bemöter folk som dom bemöter mig.
Jag påpekar mycket fel här men när ni påpekar att jag gör fel så verkar ni inte ha nåt stryker det ni skriver. Ser inte hur det går ihop. Jag lägger upp fakta medans ni kommer med massa påstående som inte ens stämmer..
Att jag är bannad från MoppeNet har inte med saken att göra för ni vet inte bakgrunden till min bann.
Dock väljer jag att ställa mig bakom pardens åsikter då han disskuterar och argumenterar med vetttiga ämnen och inte ber någon dra åt helvete som många andra på detta forumet gör.
HAHA min tråd blev låst, tack för den moddad.... går inte ha griniga pms tonåringar som moderater så äre bara, blir bara en massa gnäll och bra trådar som blir låsta och onödiga varningar!!
Och vadå skaru gnälla!?jag gnäller inte... och på ett konstruktivt sätt!? hallå hallå grabben vakna, sluta snacka en massa goja som du inte förstår nånting utav själv!
MarcusAndersson skrev:Jag vet bakgrunden till din bann parden..
Dock väljer jag att ställa mig bakom pardens åsikter då han disskuterar och argumenterar med vetttiga ämnen och inte ber någon dra åt helvete som många andra på detta forumet gör.
Självfallet föredrar vi kunskapen.
Nog det vettigaste inlägget någon har postat här sen tråden åkte upp..
XPS_POJKEN skrev:HAHA min tråd blev låst, tack för den moddad.... går inte ha griniga pms tonåringar som moderater så äre bara, blir bara en massa gnäll och bra trådar som blir låsta och onödiga varningar!!
Och vadå skaru gnälla!?jag gnäller inte... och på ett konstruktivt sätt!? hallå hallå grabben vakna, sluta snacka en massa goja som du inte förstår nånting utav själv!
Du hade ju inget vettigt disskusions-underlag i din tråd, förmodligen därför den blev låst.
Gör om, gör rätt, för jag förstår nada av det du har skrivit. När du har skrivit om på en svenska som är begriplig så kan vi disskutera.
MarcusAndersson skrev:Jag vet bakgrunden till din bann parden..
Självfallet föredrar vi kunskapen.
Nog det vettigaste inlägget någon har postat här sen tråden åkte upp..
XPS_POJKEN skrev:HAHA min tråd blev låst, tack för den moddad.... går inte ha griniga pms tonåringar som moderater så äre bara, blir bara en massa gnäll och bra trådar som blir låsta och onödiga varningar!!
Du hade ju inget vettigt disskusions-underlag i din tråd, förmodligen därför den blev låst.
Gör om, gör rätt, för jag förstår nada av det du har skrivit. När du har skrivit om på en svenska som är begriplig så kan vi disskutera.
pampirus skrev:Hur fan ska vi veta vad du ska ha för strl på munstycket? :S
Lär dig att förklara hur den beter sig också. Sen får du väl ta ditt smålata arsle och se till att dra och köpa en munstyckessats så du kan testa dig frammot.
haha vill du inget vettig så håll tyst.
Dra ditt jävla fjun.
Lär dig att posta sånt där skit i PM. :ZZZ:
Jag förmodar att du har lässvårigheter också, eftersom du tydligen inte kunde läsa att jag bad han att förklara hur den beter sig och inte bara "aaa den går skitdåligt"
Vill du nåt mer så kan du nå mig via PM
där har du ett exempel på en gång som inte du heler varit så trevlig. En som behövde hjälp med munstycket och du svarar lite små otrevligt, sedan säger han att du ska vara tyst om du inte har något vettigt att säga och då gör du det till en större sak än vad det är och skriver "Dra ditt jävla fjun".. riktigt onödigt av dig att skriva, men det är min åsikt.
Tror dem flesta håller med om att vi vill ha kunskap på forumet
pampirus skrev:Hur fan ska vi veta vad du ska ha för strl på munstycket? :S
Lär dig att förklara hur den beter sig också. Sen får du väl ta ditt smålata arsle och se till att dra och köpa en munstyckessats så du kan testa dig frammot.
haha vill du inget vettig så håll tyst.
Dra ditt jävla fjun.
Lär dig att posta sånt där skit i PM. :ZZZ:
Jag förmodar att du har lässvårigheter också, eftersom du tydligen inte kunde läsa att jag bad han att förklara hur den beter sig och inte bara "aaa den går skitdåligt"
där har du ett exempel på en gång som inte du heler varit så trevlig. En som behövde hjälp med munstycket och du svarar lite små otrevligt, sedan säger han att du ska vara tyst om du inte har något vettigt att säga och då gör du det till en större sak än vad det är och skriver "Dra ditt jävla fjun".. riktigt onödigt av dig att skriva, men det är min åsikt.
bra sagt håller med man vill ha moppekunskaper och inte tjafs som det har blivit nu... inte för att vara oschyst(stavas?) men sen du har blivit medlem har det blivit ganska mkt men det är juh inte bara du det lovar jag
XPS_POJKEN skrev:PardeeenN_Gökkkkabo det där var fan lägre än glockalnet
Glocalnet*
-----------------------------
Nu Parden. Hur gammal är du?
På ditt sätt att agera så skulle jag tro att du var 10, men som du uttrycker dig i vissa sammanhang så tror man att du är 50+.
Låt alla moppe-pojkar ha sin åsikt. Du vet väll att du har rätt, aight?
bra sagt håller med man vill ha moppekunskaper och inte tjafs som det har blivit nu... inte för att vara oschyst(stavas?) men sen du har blivit medlem har det blivit ganska mkt men det är juh inte bara du det lovar jag
Dt_pojken^^ har rätt för de har blivit mycket sen parden blev medlem för man säger inte sånt som du har sagt. Det är inte bara du men jag nämde dig nu för det är aktuellt.
Parden_Gökbo skrev:Ja. Förväntar mig ett och annat VETTIGT svar här.
Efter att ha samtalat med en pajjas på MSN som snackar massa skit och inte kan fullfölja en konverastion utan drar sig från konversationen och tycker han är skitsmart på en och samma gång.
Av det lilla jag har sett här så verkar det vara okej att hoppa på folk med grova personangrepp som te.x "idiotjävel" and so on. Sånt verkar ni inte bry er ett datta om.
Men när man är seriös på detta forum så blir man antingen varnad eller bannad pågrund av vissa mods oförmåga att hantera problem.
Bemöter man folk som man själv vill bli bemöt så blir det inga intriger mellan två individer - fast vissa här inne vill nog bli bemöta som svin?
Jag tolkar det som att om en person helt obefogat bemöter mig otrevligt så är det okej, men besvara jag hans citat och bemöter han som han bemöte mig så är det automatisk mitt fel. Berätta för mig då hur i heslike ni resonerade då.
För tydligen så hade den andra personen Dyslexi och då är det okej för han att skriva det han gör.
Det finns många här inne "Who thinks before they type". Sen finns det kronjonen som "Type before they think"
Förväntar mig ett vettigt svar här från folk på forumet som kan sin svenska. Har dock inte så höga förväntningar på att få ett vettigt svar men försöker endå.
P.S Ni pojkar som har dom där hormoner liknande Hulken behöver inte ens skriva för det enda ni bidrar med är att tråden blir skit.
Parden_Gökbo skrev:Ja. Förväntar mig ett och annat VETTIGT svar här.
Uppsats.
PosthunterN
Skriv inte om du inte har något vettigt att tillföra & det gäller alla.
XPS_POJKEN skrev:PardeeenN_Gökkkkabo det där var fan lägre än glockalnet
Glocalnet*
-----------------------------
Nu Parden. Hur gammal är du?
På ditt sätt att agera så skulle jag tro att du var 10, men som du uttrycker dig i vissa sammanhang så tror man att du är 50+.
Låt alla moppe-pojkar ha sin åsikt. Du vet väll att du har rätt, aight?
Har varit lite innaktiv på tsr nu men, Varje gång som ja öppnat en tråd som parden har skrivit i så har det kommit nått kränkande ur din mun.
Så om jag var du så skulle ja intens starta en sånhärn tråd!.
Helt och hållet meningslöst, och om någon börjar prata skit så är de väll bara o sluta o inte fortsätta gräla me killen?
Så du är ju inte direkt så oskyldig som du leker.
//Gl3nn
håller med men varför är han så tvärsöver och pratar sådär han har kankse problem med kompisar, flickvän? eller med skolan? han kankse bara behöver någon att prata ut med =]
faktiskt så tycker jag Parden att detta var en Jävligt onödig tråd, för det enda du vill är ju att dumförklara några här, men snälla ta en titt på dina inlägg en gång så trevliga är inte dom. När du för första gången skulle trimma kunde du allt då. måste vara ett riktigt jävla mirakel barn asså. Så ta och tagga ner lite och var lite trevligare om du vill ha några vettiga svar, och var för fan lite trevligare mot folk, du är inte bättre än någon här.
Peter.liindgren skrev:faktiskt så tycker jag Parden att detta var en Jävligt onödig tråd, för det enda du vill är ju att dumförklara några här, men snälla ta en titt på dina inlägg en gång så trevliga är inte dom. När du för första gången skulle trimma kunde du allt då. måste vara ett riktigt jävla mirakel barn asså. Så ta och tagga ner lite och var lite trevligare om du vill ha några vettiga svar, och var för fan lite trevligare mot folk, du är inte bättre än någon här.
Håller med ! Jag har sett en massa inlägg av dig där du bara vill dumförklara den personen som vill ha hjälp. Man gör inte trådar för att man vill bli dumförklarad man gör dem för att man vill ha ordentliga svar och inget annat. Sen så har jag också sett väldigt bra svar och förklaringar av dig.
Du verkar vara väldigt kunnig om mopeder, uttnyttja det och ge ordentliga svar istället för att börja bråka och tjafsa med dem som behöver hjälp.