För att nå godkänd behöver du
* utveckla processorns funktion, hur fungerar processorn?
För att nå Väl godkänd behöver du
* Utveckla vilka processortyper som finns. Vad används processorer till?
* Beskriva hur processorn har utvecklats genom tiden.
* Utveckla hur systembussen fungerar, vilka delar av datorn kommunicerar den med och varför?
* Förklara att systembussen arbetar i olika hastigheter, varför?
* Förklara hur processorn och minnet arbeta i olika hastigheter?
* Förklara var chipset sitter och varför northbridge är snabbare och behöver kylfläns.
Dt_pojken^^ skrev:
+jag hade köp 1½ liter pepsi och lite ballerina kex och så skulle jag köpa 2 saker i cafét och så kom en kompis så gick jag med honam till aulan så glömde jag pepsin och kexen i skåpet och jag har fortfarande kvar allt
Dt_pojken^^ skrev:
+jag hade köp 1½ liter pepsi och lite ballerina kex och så skulle jag köpa 2 saker i cafét och så kom en kompis så gick jag med honam till aulan så glömde jag pepsin och kexen i skåpet och jag har fortfarande kvar allt
bra skola isåfall
va??? förklara vad du menar
om du glömmer 1 ½ liter pepsi och ballerina i skolan och sen när du kommer tillbaka ligger de kvar är det ju bra skola
att ingen snor alltså!^^
om du glömmer 1 ½ liter pepsi och ballerina i skolan och sen när du kommer tillbaka ligger de kvar är det ju bra skola
att ingen snor alltså!^^
men du bor i södertälja linus, det säger det mesta
Men 1:an, alltså nattliv.
Hur skulle den va ? Fattade inte riktigt och glömde av att fråga de
Jag form, skulle den inte va som en novell ? Alltså skulle den ha jag form.
Men jag skrev den typ som en berättelse men ändå jag form. tror ni de funkar ?
Senast redigerad av meanzick den 5 februari 2009, 19:27, redigerad totalt 1 gånger.
alltså tror de va så att man skulle berätta om vad man själv hade upplevt när man hade varit varken på natten/kvällen MAN SKULLE BERÄTTA! allts ingen sån där tjafs novell
TROR Ja xD jag skriv om ett lan iaf
Debianbil skrev:alltså tror de va så att man skulle berätta om vad man själv hade upplevt när man hade varit varken på natten/kvällen MAN SKULLE BERÄTTA! allts ingen sån där tjafs novell
Debianbil skrev:alltså tror de va så att man skulle berätta om vad man själv hade upplevt när man hade varit varken på natten/kvällen MAN SKULLE BERÄTTA! allts ingen sån där tjafs novell
då dödar jag ngn och typ halva skola gör oxzå det men dom kan juh inte undrkänna hela nian
alla som skrev novell här skrev typ en osann berättelse
Måste bara få säga att förra året så hade någon lagt ut årets nationella prov i matte
det var en i våran klass som hittade och skrev ut det, sen kopierade typ alla 9or i skolan och så blev det ett jävla fuskande under de proven xD
hahaha
då dödar jag ngn och typ halva skola gör oxzå det men dom kan juh inte undrkänna hela nian
alla som skrev novell här skrev typ en osann berättelse
Först måste dom göra en feeeet undersökning och bevisa att det inte är sant också
hahaha, typ alla har skrivit om lan!:P men dock inte jag:D
Jag skrev om det där med nya tider 4 sidor blev det sen så har våran lärare sagt att hon inte kollar på hur många sidor det är utan bara på innehållet.. men sen så tror jag inte det får vara hur kort som helst. Men de gick bra för mej iaf, hur gick de för er andra som gjorde det då?
meanzick skrev:Besviken på er grabbar, man skriver ju om nattliv och sedan en härlig moppe kväll med polarna
(Glöm inte att smyga ut är det viktiga i handlingen)
hade tankarna på helt fel ställe just då att jag inte tänkte moppe
Vad är det för speciellt renskrivnings-papper som ni alla har fått?
Jag skrev en berättelse på Nattliv. Dom hade ju inte skrivit ut vad för text-typ det skulle vara.
Men berättelse handlade faktiskt om att jag och två kompisar smäg ut på natten för att köra moppe och en hel del annat förståss, kom ju upp till nio sidor