Läx- hjälp tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

ReijuMrx skrev:jasså!!
jaaa jag sa att det var längesen man så stekarN och då sa han att han skulle snacka med han och nu för typ 10 minutersen så loggade han in och gjorde en tråd haha
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Dt_pojken^^ skrev:
jaaa jag sa att det var längesen man så stekarN och då sa han att han skulle snacka med han och nu för typ 10 minutersen så loggade han in och gjorde en tråd haha
nej menade jasså att meanzick sa att det var basse och inte stekarN som skulle bli posthuntern 09 :wink:
Nyxorzz
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

ReijuMrx skrev:
Dt_pojken^^ skrev:
nej menade jasså att meanzick sa att det var basse och inte stekarN som skulle bli posthuntern 09 :wink:
jaha

Dt_pojken^^ aka mid.race
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

ingen mer som ska ha nationellt på torsdag ? :P
vart är mille t ex ?
Tillhör mille!
Användarens profilbild
StekarN
Elmoped

Inlägg av StekarN »

Dt_pojken^^ skrev:
meanzick skrev:stekarn fundera på att hälla i lite sprite i en absolut vodka flaska och sitta å klunka ur :P
hahah förresten vart har han tagit vägen har inte "sett" han här på länge
här e jag , du behöver inte vara rädd ;)
meatspin.com
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

StekarN skrev:
Dt_pojken^^ skrev:
meanzick skrev:stekarn fundera på att hälla i lite sprite i en absolut vodka flaska och sitta å klunka ur :P
hahah förresten vart har han tagit vägen har inte "sett" han här på länge
här e jag , du behöver inte vara rädd ;)
stekarn, din bild är sjuuukt lik en jag känner:O
så anteckna de :)
Nyxorzz
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

back to topic
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

jag har en om albert einstein, bara jag hittar den :o
Nyxorzz
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

meanzick skrev:ingen mer som ska ha nationellt på torsdag ? :P
vart är mille t ex ?
Joo, vi ska ha på torsdag, i svenskan. Då är de uppsats som vi ska skriva och då får vi lite tid på oss också, idag hade vi bara 1 och en ½ timma på oss! Det va faktiskt rätt dåligt med tid, hur länge fick ni på er idag?(tisdag)

Haha, va de nån som bara fick ha med sig vatten och macka!? Vi fick ha med oss vad vi ville bara det inte prassla och lät :wink: Fast sen så var de andra klasser på vår skola som bara fick ha med sig det som säljs i caffet.. :roll: och där säljs det inte så jätte mycket :?

mvh
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

DerbiSM skrev:
vart är mille t ex ?
Joo, vi ska ha på torsdag, i svenskan. Då är de uppsats som vi ska skriva och då får vi lite tid på oss också, idag hade vi bara 1 och en ½ timma på oss! Det va faktiskt rätt dåligt med tid, hur länge fick ni på er idag?(tisdag)

Haha, va de nån som bara fick ha med sig vatten och macka!? Vi fick ha med oss vad vi ville bara det inte prassla och lät :wink: Fast sen så var de andra klasser på vår skola som bara fick ha med sig det som säljs i caffet.. :roll: och där säljs det inte så jätte mycket :?

mvh
idag hade vi bara 1 timme och 20 min alltså 80 minuter och på torsdag har vi 2 timmar och 40 min alltså 160 minuter
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Dt_pojken^^ skrev:
DerbiSM skrev:
vart är mille t ex ?

mvh
idag hade vi bara 1 timme och 20 min alltså 80 minuter och på torsdag har vi 2 timmar och 40 min alltså 160 minuter
Ojj, hade ni också så lite tid på er? Jag trodde det bara var vi som hade de, haha. Men tycker inte du att de var lite ont om tid då? På torsdag har vi från 08:30 till 11:30, alltså 3timmar och det tycker jag är lagom :)

mvh
Användarens profilbild
DraceN^
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av DraceN^ »

Dt_pojken^^ skrev:
DerbiSM skrev:
vart är mille t ex ?

mvh
vi hade också 80minuter :?
Rieju DRAC TILL SALU! PM MIG OR MSN JOHAN.25@LIVE.SE

kolla in mina projekt :) och skriv en kommentar
Rieju Drac
http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=9296
Kawasaki kx125
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=11544
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

DerbiSM skrev:
Dt_pojken^^ skrev:
DerbiSM skrev: Joo, vi ska ha på torsdag, i svenskan. Då är de uppsats som vi ska skriva och då får vi lite tid på oss också, idag hade vi bara 1 och en ½ timma på oss! Det va faktiskt rätt dåligt med tid, hur länge fick ni på er idag?(tisdag)

mvh
Ojj, hade ni också så lite tid på er? Jag trodde det bara var vi som hade de, haha. Men tycker inte du att de var lite ont om tid då? På torsdag har vi från 08:30 till 11:30, alltså 3timmar och det tycker jag är lagom :)

mvh
igentligen var det lite tid men jag blev ändå klar innan så jag fick gå efter en timme
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

uppsatsen var inte så lätt som jag trodde, vi fick ämnen som man skulle skriva om :o
typ insändare, debatt, krönika och sånt vi inte ens gått igenom :?
Nyxorzz
Användarens profilbild
Frukt Soda
Svårstartad skrothög

Inlägg av Frukt Soda »

grabbar vet ni inte att HELA SVERIGE har nationella proven sammtidigt och alla har exakt samma tid på sig? :wink:
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

ReijuMrx skrev:uppsatsen var inte så lätt som jag trodde, vi fick ämnen som man skulle skriva om :o
har ni redan gjort den linus ? :P
Tillhör mille!
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Dt_pojken^^ skrev:
DerbiSM skrev:
Dt_pojken^^ skrev:idag hade vi bara 1 timme och 20 min alltså 80 minuter och på torsdag har vi 2 timmar och 40 min alltså 160 minuter

mvh
igentligen var det lite tid men jag blev ändå klar innan så jag fick gå efter en timme
de ska ju vara samma tider för alla som gör nationella! Alla ska ha lika lång tid på sig :P
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

Inlägg av Debianbil »

de är ju samma för alla i sverige 90 min på tisdag alltså igår och nu på tor har alla 160 min :D Lycka till alla 9onde klassare :D
<---- :)
steekarn
Elmoped

Inlägg av steekarn »

ReijuMrx skrev:jag har en om albert einstein, bara jag hittar den :o

om du hittar den så kan du ju adda msn oscar.hjerm@live.se
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

jag suuuuuger på krönikor och den ena saken var att man skulle skriva en krönika till en ungdomstidning;)
eller det är inte svårt att skriva men jag brukar ändå få den som en insändare :P
Tillhör mille!
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Debianbil skrev:de är ju samma för alla i sverige 90 min på tisdag alltså igår och nu på tor har alla 160 min :D Lycka till alla 9onde klassare :D
vi hade 80 min igår och 160 min imorgon
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Dt_pojken^^ skrev:
Debianbil skrev:de är ju samma för alla i sverige 90 min på tisdag alltså igår och nu på tor har alla 160 min :D Lycka till alla 9onde klassare :D
vi hade 80 min igår och 160 min imorgon
samma här :roll:
Tillhör mille!
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

bensinskalle skrev:
Dt_pojken^^ skrev:
DerbiSM skrev: Ojj, hade ni också så lite tid på er? Jag trodde det bara var vi som hade de, haha. Men tycker inte du att de var lite ont om tid då? På torsdag har vi från 08:30 till 11:30, alltså 3timmar och det tycker jag är lagom :)

mvh
de ska ju vara samma tider för alla som gör nationella! Alla ska ha lika lång tid på sig :P
Jo, de klart alla ska ha de :wink: Men jag tror alla nästan har de iaf, kanske skiljer 5-10min max och det är inte så värt att klaga på tycker jag :wink: Imorgon har vi ett till i svenskan, fast det har väll alla 9or, elr? Då ska vi skriva uppsats, de verkar vara rätt jobbigt men får hoppas på att de går bra :P

mvh
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Håll kåll på hur man skriver krönika, insändare och debattartikel så ska det väll gå bra ;)
Rätta mej om jag sa fel på ngn.
Tillhör mille!
x255z3D
Svårstartad skrothög

Inlägg av x255z3D »

Henry skrev:
x255z3D skrev:henry, säg till om det är nån du inte redan gjort så fixar ja en fin bildbeskrivning åt dig imörn ;)

Skulle verkligen behöva hjälp med 2an och 3an, hajar verkligen noll av dom! =D
sry för att ja har varit lite inaktiv men min webläsare hade hakat upp sig på nåt

men asså
"En syltburk rymmer 0.5L.
Botten är 60cm bred, hur hög är den?"
måste bara fråga, hur ofta är en sylt burk en halvmeter bred ;)

svar på hus frågan iaf
dina mått är ju lite roliga så ja räknade med att basytan är 1.5x1.2m och 1m högt
Bild
Senast redigerad av x255z3D den 5 februari 2009, 16:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

meanzick skrev:
ReijuMrx skrev:uppsatsen var inte så lätt som jag trodde, vi fick ämnen som man skulle skriva om :o
har ni redan gjort den linus ? :P
jag är 92:a -.-
Nyxorzz
Användarens profilbild
Johanssons
Svårstartad skrothög

Inlägg av Johanssons »

Nationella idag gick as bra :)

Hur gick det för er grabbar?
Hur många sidor?
Vad valde ny att skriva om?
Bild
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Gick ganska bra, kom igång fort :) Blev dock 1 1/2 sida på kladd.
3 1/2 på renskrivningspappret.
Satt och vänta i en timma på rasten. Satt å drack redbull å käka vindruvor då bara (: haha, hade inte öppnat dom innan så jag hade allt kvar.

valde nattliv, vilken tog ni ? ;)
Tillhör mille!
O-W
Workz 07

Inlägg av O-W »

Haha, tog nattliv också :P
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Blev en liten moppehistoria hos mej... såklart ;)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

tog den andra med novellen ^^

skrev typ 4 och en halv sida har jag för mig :) blev inte så bra saga tycker jag men bra svenska tror jag iaf :D

edit: och jag åt mig mätt på chips å dricka så jag orka inte äta lunch sen mådde jag fett konstigt sista lektionen xD
Senast redigerad av Tuta den 5 februari 2009, 16:43, redigerad totalt 1 gånger.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

jag tog den man fick välja egen rubrik=novellen blev skitbra klad=fram och baksida på ett A4 och den riktiga 3½ sida på renskrivningsbladet tog ca 1½ timme så vi fick gå efterhand som vi var klara

+jag hade köp 1½ liter pepsi och lite ballerina kex och så skulle jag köpa 2 saker i cafét och så kom en kompis så gick jag med honam till aulan så glömde jag pepsin och kexen i skåpet och jag har fortfarande kvar allt
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Tuta skrev:tog den andra med novellen ^^

skrev typ 4 och en halv sida har jag för mig :) blev inte så bra saga tycker jag men bra svenska tror jag iaf :D

edit: och jag åt mig mätt på chips å dricka så jag orka inte äta lunch sen mådde jag fett konstigt sista lektionen xD

ohpps, undra om jag skrev rubrik på min :roll:

va de du som satt och sög i dig pringles eller ?
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Dt_pojken^^ skrev:
+jag hade köp 1½ liter pepsi och lite ballerina kex och så skulle jag köpa 2 saker i cafét och så kom en kompis så gick jag med honam till aulan så glömde jag pepsin och kexen i skåpet och jag har fortfarande kvar allt
bra skola isåfall :wink:
Nyxorzz
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

meanzick skrev:
Tuta skrev:tog den andra med novellen ^^

ohpps, undra om jag skrev rubrik på min :roll:

va de du som satt och sög i dig pringles eller ?
haha nä jag sket i det haha
Skriv svar