jaaa jag sa att det var längesen man så stekarN och då sa han att han skulle snacka med han och nu för typ 10 minutersen så loggade han in och gjorde en tråd haha
jaaa jag sa att det var längesen man så stekarN och då sa han att han skulle snacka med han och nu för typ 10 minutersen så loggade han in och gjorde en tråd haha
nej menade jasså att meanzick sa att det var basse och inte stekarN som skulle bli posthuntern 09
nej menade jasså att meanzick sa att det var basse och inte stekarN som skulle bli posthuntern 09
meanzick skrev:ingen mer som ska ha nationellt på torsdag ?
vart är mille t ex ?
Joo, vi ska ha på torsdag, i svenskan. Då är de uppsats som vi ska skriva och då får vi lite tid på oss också, idag hade vi bara 1 och en ½ timma på oss! Det va faktiskt rätt dåligt med tid, hur länge fick ni på er idag?(tisdag)
Haha, va de nån som bara fick ha med sig vatten och macka!? Vi fick ha med oss vad vi ville bara det inte prassla och lät Fast sen så var de andra klasser på vår skola som bara fick ha med sig det som säljs i caffet.. och där säljs det inte så jätte mycket
vart är mille t ex ?
Joo, vi ska ha på torsdag, i svenskan. Då är de uppsats som vi ska skriva och då får vi lite tid på oss också, idag hade vi bara 1 och en ½ timma på oss! Det va faktiskt rätt dåligt med tid, hur länge fick ni på er idag?(tisdag)
Haha, va de nån som bara fick ha med sig vatten och macka!? Vi fick ha med oss vad vi ville bara det inte prassla och lät Fast sen så var de andra klasser på vår skola som bara fick ha med sig det som säljs i caffet.. och där säljs det inte så jätte mycket
mvh
idag hade vi bara 1 timme och 20 min alltså 80 minuter och på torsdag har vi 2 timmar och 40 min alltså 160 minuter
vart är mille t ex ?
mvh
idag hade vi bara 1 timme och 20 min alltså 80 minuter och på torsdag har vi 2 timmar och 40 min alltså 160 minuter
Ojj, hade ni också så lite tid på er? Jag trodde det bara var vi som hade de, haha. Men tycker inte du att de var lite ont om tid då? På torsdag har vi från 08:30 till 11:30, alltså 3timmar och det tycker jag är lagom
vart är mille t ex ?
mvh
DerbiSM skrev:
mvh
Ojj, hade ni också så lite tid på er? Jag trodde det bara var vi som hade de, haha. Men tycker inte du att de var lite ont om tid då? På torsdag har vi från 08:30 till 11:30, alltså 3timmar och det tycker jag är lagom
mvh
igentligen var det lite tid men jag blev ändå klar innan så jag fick gå efter en timme
ReijuMrx skrev:uppsatsen var inte så lätt som jag trodde, vi fick ämnen som man skulle skriva om
typ insändare, debatt, krönika och sånt vi inte ens gått igenom
Dt_pojken^^ skrev:idag hade vi bara 1 timme och 20 min alltså 80 minuter och på torsdag har vi 2 timmar och 40 min alltså 160 minuter
mvh
igentligen var det lite tid men jag blev ändå klar innan så jag fick gå efter en timme
de ska ju vara samma tider för alla som gör nationella! Alla ska ha lika lång tid på sig
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
jag suuuuuger på krönikor och den ena saken var att man skulle skriva en krönika till en ungdomstidning;)
eller det är inte svårt att skriva men jag brukar ändå få den som en insändare
DerbiSM skrev:
mvh
de ska ju vara samma tider för alla som gör nationella! Alla ska ha lika lång tid på sig
Jo, de klart alla ska ha de Men jag tror alla nästan har de iaf, kanske skiljer 5-10min max och det är inte så värt att klaga på tycker jag Imorgon har vi ett till i svenskan, fast det har väll alla 9or, elr? Då ska vi skriva uppsats, de verkar vara rätt jobbigt men får hoppas på att de går bra
ReijuMrx skrev:uppsatsen var inte så lätt som jag trodde, vi fick ämnen som man skulle skriva om
typ insändare, debatt, krönika och sånt vi inte ens gått igenom
Gick ganska bra, kom igång fort Blev dock 1 1/2 sida på kladd.
3 1/2 på renskrivningspappret.
Satt och vänta i en timma på rasten. Satt å drack redbull å käka vindruvor då bara (: haha, hade inte öppnat dom innan så jag hade allt kvar.
skrev typ 4 och en halv sida har jag för mig blev inte så bra saga tycker jag men bra svenska tror jag iaf
edit: och jag åt mig mätt på chips å dricka så jag orka inte äta lunch sen mådde jag fett konstigt sista lektionen xD
Senast redigerad av Tuta den 5 februari 2009, 16:43, redigerad totalt 1 gånger.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
jag tog den man fick välja egen rubrik=novellen blev skitbra klad=fram och baksida på ett A4 och den riktiga 3½ sida på renskrivningsbladet tog ca 1½ timme så vi fick gå efterhand som vi var klara
+jag hade köp 1½ liter pepsi och lite ballerina kex och så skulle jag köpa 2 saker i cafét och så kom en kompis så gick jag med honam till aulan så glömde jag pepsin och kexen i skåpet och jag har fortfarande kvar allt
Dt_pojken^^ skrev:
+jag hade köp 1½ liter pepsi och lite ballerina kex och så skulle jag köpa 2 saker i cafét och så kom en kompis så gick jag med honam till aulan så glömde jag pepsin och kexen i skåpet och jag har fortfarande kvar allt