För det första, så ska du nog ha en slider.
För det andra, så får du väl borra hål på rätt ställe så du kan sätta fast den, såvida det inte redan är hål där nånstans .
Bättre att bygga en egen, menmen...man fäster den med 4 st bultar i ramen, den är byggd för slider och den är bolt on utan modifikationer.
Dock som tidigare har sagts så är den väldigt dålig!
Bygg en egen, mitt tips!
//Holma
man ska tejpa fast den... har man inte maskeringstejp så går plåster bra
haha nerå
Men ska du göra en egen så är de stål som gäller, aluminium är bara skitsvårt för de är för mjukt..... De är bara att köpa lämpliga fyrkantsprofiler och kapa till o svetsa ihop
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Har en sådan --> http://www.twostroke.se/product.asp?product=12475 tycker den fungerar bra men ändå... Skulle gjort en egen om den inte suttit på när jag köpte den... min fästs vid (tror det finns färdigborrade hål) "skjuts-hålla-handen-stället" ^^
det bror ju lite på vad du har för moppe? om du har en slider så monterar du den vid blinkerserna sen bws vet jag faktisk inte de är någon stans uppe vid sadeln
jag fattar inte..ska man skrapa på dom där två runda sakerna?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Debianbil skrev:det bror ju lite på vad du har för moppe? om du har en slider så monterar du den vid blinkerserna sen bws vet jag faktisk inte de är någon stans uppe vid sadeln
På bws sitter det två hål precis brevid sadlen där man fäster och ett hål bakom sadlen, bara till att dra ett par skruvar där igenom !: )