Ja tipsar om den här a-trallan mycket fint skick pedant sköt och går som en klocka ägaren är även väldigt trevlig köp den så lovar ja att brudarna kommer vilja hänga med i de raggaråket http://www.blocket.se/vi/20094896.htm?ca=18_s
Ja tipsar om den här a-trallan mycket fint skick pedant sköt och går som en klocka ägaren är även väldigt trevlig köp den så lovar ja att brudarna kommer vilja hänga med i de raggaråket http://www.blocket.se/vi/20094896.htm?ca=18_s
Den traktorn tycker ja att ja känner igen haha hmm de kanske är för att den är min ja vet inte om ja vill sälja den längre haha
har en snabb fråga bara om jag ska ansöka om lämplighetsintyg måste jag gör två olika en till traktorkort och en till bilkort eller kan man göra det på samma?? och jag ska antagligen börja plugga och göra provet så snart jag kan läs sakta så ni ser vad det står blev lite luddigt tycker jag
va dött de har blitt här i denna tråden ja får väl liva upp den lite med att berätta lite om förra helgen först åkte jag och en kompis till ulvsby där vi var med en som har en okapad 740 som min kompis skulle köra under kvällen =) sen när vi åkte hem till forshaga så satte vi i lite ljud i 740in sen så kom en annan kompis med sin kapade 145a som jag åkte med hela kvällen de var kul som fan och vi krashade in i en snödriva en gång haha kul som bara den sen så drog ja ut min tralla en stund på kvällen åxå =)
Här kommer en bild på den fine 145an xD
XPS_POJKEN skrev:tja! undrar hur man ska gå tillväga när man ska bygga dubbla lådor?
taxksam för svar mvh chrille
jadu igentligen är det inte så komplicerat som man tror, det är ju i stort sett bara att sätta ihop 2 st växelåder och korta kardanstången och sen om du ska ha den laglig så ska den vara svetsspärrad så att ettan alltid är i på den bakre och 1,2,r på den främre
här är en bild på hur min kompis byggde sina låder fast där är ju inte växelspaken å locket å det på men aja du ser iaf hur han har satt ihop dom ;D
Bysan skrev:Aaa ha en träff i fränsta ! mitt i LAndet
nej en träff i värmland nånstans tkr jag de kryllar av trallor i sunne å så finns de en hel del i molkom forshaga och deje å kil nu ;D men en träff är redan bestämd och det är i maj nån gång i forshaga och ja säger bara en sak kom dit allihopa
nej en träff i värmland nånstans tkr jag de kryllar av trallor i sunne å så finns de en hel del i molkom forshaga och deje å kil nu ;D men en träff är redan bestämd och det är i maj nån gång i forshaga och ja säger bara en sak kom dit allihopa
så inåta helvete långt för mig å åka dit ta något lite längre ner så ja kan komma sen
så inåta helvete långt för mig å åka dit ta något lite längre ner så ja kan komma sen
haha men du kan ju ta en semester vecka upp till värmland med duetten å så kan du bo hos mej haha eller så drar du med en husvagn
riejumannen skrev:
haha men du kan ju ta en semester vecka upp till värmland med duetten å så kan du bo hos mej haha eller så drar du med en husvagn
Haha jo jag å en kompis har tänkt å köpa en skabbig husvagn till sommaren som vi ska åka runt med hehe
haha det gjorde några som jag känner xD å så drog som den efter 145an som ja la upp bild på tidigare idag haha:D dom söp sönder den kan man säga haha dom var väl typ 12-15 pers i husvagnen å söp järnet sen slutade det med att dom kopplade loss husvagnen och rullade ner den för en brant backe å sen vidare ner i diket xD å de värsta var att de var en person kvar i husvagnen xD men han klarade sej utan skador, det var värre för husvagnen xD
riejumannen skrev:
haha fatta va coolt å komma med en husvagn xD
Haha jo jag å en kompis har tänkt å köpa en skabbig husvagn till sommaren som vi ska åka runt med hehe
haha det gjorde några som jag känner xD å så drog som den efter 145an som ja la upp bild på tidigare idag haha:D dom söp sönder den kan man säga haha dom var väl typ 12-15 pers i husvagnen å söp järnet sen slutade det med att dom kopplade loss husvagnen och rullade ner den för en brant backe å sen vidare ner i diket xD å de värsta var att de var en person kvar i husvagnen xD men han klarade sej utan skador, det var värre för husvagnen xD
Haha låter jäkla skoj det, tur att de gick bra för den som va kvar i husvagnen
volvo_adde skrev:Haha jo jag å en kompis har tänkt å köpa en skabbig husvagn till sommaren som vi ska åka runt med hehe
Haha låter jäkla skoj det, tur att de gick bra för den som va kvar i husvagnen
haha aa xD sen ringde polisen till en av dom som stog som ägare och frågade vafan som hade hänt xD ja tror han fick komma in på förhör å dret haha
haha japp hehe å en annan rolig grej som har hänt var en dag när en kompis fick ombesiktning på sin tralla så stoppade dom en annan kompis till mej samma dag men han hade dubbla låder så de var lungt för han hehe, aja men iaf när dom stoppade han som hade dubbla låder så berättade dom att dom hade stoppat en annan a-traktor innan å så hade dom sagt så här:
Fan först varvade biljävlen 4000 varv sen varvade den 2000 varv å ja vette fan hur ungjäveln gjorde asså.
haha så jävla skön snut och det min kompis gjorde var ju att lägga i varvtalsregen men polisen fattade ju inte hur han hade gjort ^^