Va inte så att trafikpolisen ville skräma dig barachifen skrev:dom får ta mopeden. de kan ta den så länge den inte står på ingängnat område.. även om den står parkerad och du inte ens har kört den så får de ta den och beslagta trimmet (vet inte riktigt om dom får behålla det men iaf) till och med om den står utanför ditt hus får de beslagta den om den inte står inhängnat. hört allt dedär från en trafikpolis
Även om den står på skolgården? :Schifen skrev:dom får ta mopeden. de kan ta den så länge den inte står på ingängnat område.. även om den står parkerad och du inte ens har kört den så får de ta den och beslagta trimmet (vet inte riktigt om dom får behålla det men iaf) till och med om den står utanför ditt hus får de beslagta den om den inte står inhängnat. hört allt dedär från en trafikpolis
ibland tar polisen och går till stora skolor och kollar efter trimm. då kan dom gå in i lektion sal och be om nycklarna om dom inte hittar dig så kan dom bara forsla bort den på släp detta hände en kompis till mig. men om dom kommer och snacka med dig neka inte säg bara sanningen så kan du slippa ganska mycket skit.Majs skrev:Tjaaa jag undrar vad polisen kan göra om dom kollar en moppe som står stilla typ vid skolan och har trimm på .
ibland tar polisen och går till stora skolor och kollar efter trimm. då kan dom gå in i lektion sal och be om nycklarna om dom inte hittar dig så kan dom bara forsla bort den på släp detta hände en kompis till mig. men om dom kommer och snacka med dig neka inte säg bara sanningen så kan du slippa ganska mycket skit.Majs skrev:Tjaaa jag undrar vad polisen kan göra om dom kollar en moppe som står stilla typ vid skolan och har trimm på .