Fax110 för det första lär dig stava. och för det andra vad har det här med maktgalenhet att göra?fax110 skrev:jävla egoister ni sitter där hemma framför eran dator och tänker nu hustlar vi twostroke på en dyr cylinder och tjänar 3k era jävla idioter ni borde sitta här och buda extra högt för att twostroke ska käna på de ! blir så less när ni maktgalna sitter där framför datorn hela dagarana iställe för att jobba några dar och betala full pris ^^
håller med soet dom hade juh inte gjort auktioner om dom inte redan tänkt på det... med auktioner menas att man själv ska bestäma ett pris ok?Soet skrev:Fax110 för det första lär dig stava. och för det andra vad har det här med maktgalenhet att göra?fax110 skrev:jävla egoister ni sitter där hemma framför eran dator och tänker nu hustlar vi twostroke på en dyr cylinder och tjänar 3k era jävla idioter ni borde sitta här och buda extra högt för att twostroke ska käna på de ! blir så less när ni maktgalna sitter där framför datorn hela dagarana iställe för att jobba några dar och betala full pris ^^
Grejen är ju att man ska få ett lägre pris än i butikerna, det är ju just därför Twostroke har auktioner, (Rätta mig om jag har fel)
Men du ska inte sitta och säga att folk "Hustlar" TwoStroke när det är Auktion och det är folket som sitter bakom datorerna som bestämmer priset i stort sätt, i och med det så tror jag också att Twostrokes "Administratörer" eller vad man ska kalla det har tänkt på det.
Det kan vara därför Auktionerna bara är 1 gång i veckan? för att dom tar risken att gå minus, men dom gör inte det för att det bara är 1 gång i veckan och det är många andra som köper för fullpris dom andra dagarna.
Eller hur?
Så sitt inte och säg att vi är "maktgalna" och "hustlare", dom flesta av oss har nog ett extrajobb också.. jag tror inte allas föräldrar betalar allt man gör med mopeden..
ajja GL HF
You Got Served.
Jo, det hade vart bra.Jonas skrev:Idag är det en söndagsauktion i vanlig ordning. Vi håller samma goda stämning som vi haft dom två lördagar vi kört va? det vore kul att se samma glöd och känsla!
TobbaN skrev:Jo, det hade vart bra.Jonas skrev:Idag är det en söndagsauktion i vanlig ordning. Vi håller samma goda stämning som vi haft dom två lördagar vi kört va? det vore kul att se samma glöd och känsla!
Men som du kanske ser så är det ju oseriösare på Söndagar.
Enligt mig, så fick alla sina grejer skit billigt på lördagar.
Men idag tex. Hebo hjälmen?
startbud på 500spänn. Antingen så jävlas han, eller så vetja fan.
Lördagar är bättre tycker jag.
tycker dom borde göra så att man bara kan buda högst en 10 per gång man budar så får man den billigt o braDerbiSM skrev:Jo det är lite störande, men man får räkna med att någon kommer göra så nästan varje gång det är auktition. Går inte göra något åt saken, tyvärr..Dt_pojken^^ skrev:Fint att marcus höjjer ifrån typ 30 kr till 300kr tack så J'vla mkt
Bara att fortsätta buda som vanligt.
mjo, det vore väldigt bra om dem kunde göra så, men då skulle tsr förlora på att sälja produkterna så billigt varje gång. Men ta och ge de där förslaget till Jonas.Dt_pojken^^ skrev:tycker dom borde göra så att man bara kan buda högst en 10 per gång man budar så får man den billigt o braDerbiSM skrev:Jo det är lite störande, men man får räkna med att någon kommer göra så nästan varje gång det är auktition. Går inte göra något åt saken, tyvärr..Dt_pojken^^ skrev:Fint att marcus höjjer ifrån typ 30 kr till 300kr tack så J'vla mkt
men fler skulle juh buda då kanske om man är villig o betala 400 kr så kan man juh buda så långt endå bara att man får buda fler gångerDerbiSM skrev:mjo, det vore väldigt bra om dem kunde göra så, men då skulle tsr förlora på att sälja produkterna så billigt varje gång. Men ta och ge de där förslaget till Jonas.Dt_pojken^^ skrev:tycker dom borde göra så att man bara kan buda högst en 10 per gång man budar så får man den billigt o braDerbiSM skrev: Jo det är lite störande, men man får räkna med att någon kommer göra så nästan varje gång det är auktition. Går inte göra något åt saken, tyvärr..