TobbaN skrev:Efter som detta kommer raderas, så skriver jag det här.
Skriven av TobbaN 2009-01-24 18:20
Tänkte precis säga detsamma HeeellmuT.
Skriven av HeeellmuT 2009-01-24 18:14
smart av mekanikern att höja från 52kr till 400kr verkar ju som tsr egna höjer för att få sålt varan till ett så högt pris som möjligt. Jävligt dåligt om det vore så, hoppas verkligen inte det.
Är det så?
Höjer han för att TS ska tjäna mer pengar?
det hoppas ja inte för det dt kulle vara jävligt dålig stil.
har föresten kollat i tidagare auktioner å tro på fan att just MEKANIKERN har vart å höjjt som en jävla jubel idiot! Lackar somfan på detta nu! Ja tycker att han borde bli av med Moderator platsen jävligt dåligt mot oss andra medlemar!
Ja, de kan mkt väll vara så att ni har rätt.. men sen så kan man ju också förstå TS inte kan ge varan hur billigt som hellst, för då skulle dem ju förlora hur mkt som helst på de.
men jag håller med om att det är ganska dåligt av dem att göra så.
har sagt detta förut, men säger de igen: tkr ni ska auktitionera ut mer cross/sm saker
DerbiSM skrev:Ja, de kan mkt väll vara så att ni har rätt.. men sen så kan man ju också förstå TS inte kan ge varan hur billigt som hellst, för då skulle dem ju förlora hur mkt som helst på de.
har sagt detta förut, men säger de igen: tkr ni ska auktitionera ut mer cross/sm saker
Lika bra att lägga ner auktionera om det skall vara så här, men det är vad jag anser!
DerbiSM skrev:Ja, de kan mkt väll vara så att ni har rätt.. men sen så kan man ju också förstå TS inte kan ge varan hur billigt som hellst, för då skulle dem ju förlora hur mkt som helst på de.
Lika bra att lägga ner auktionera om det skall vara så här, men det är vad jag anser!
jag tycker du ska snacka med Jonas om detta, för han är den enda som kan göra något åt detta!
Edit: sen så tycker jag alla tar och diskuterar om auktitionerna i denna tråd, och inte där man budar.
Senast redigerad av Tomaz den 24 januari 2009, 18:43, redigerad totalt 1 gånger.
TobbaN skrev:Efter som detta kommer raderas, så skriver jag det här.
Skriven av TobbaN 2009-01-24 18:20
Tänkte precis säga detsamma HeeellmuT.
Skriven av HeeellmuT 2009-01-24 18:14
smart av mekanikern att höja från 52kr till 400kr verkar ju som tsr egna höjer för att få sålt varan till ett så högt pris som möjligt. Jävligt dåligt om det vore så, hoppas verkligen inte det.
Är det så?
Höjer han för att TS ska tjäna mer pengar?
Såg när han höjde det och kikade in på hans profil o då hade han precis loggat ut.. Sjukt dålig stil
Asså det står inte någonstans att man inte får göra såhär. Genom att i såfall låta honom "avgå" moderator borde vara dålig stil med. Men jag håller med, blir så jävla trött på idioter som bara höjjer för att jävlas...
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Skulle jag ha vunnit auktionen med ett bud på 400:- så hade jag tjänat 1399:- vilket jag anser är en bra affär...
Sålänge man har pengar till att betala den summan man har angivit så är de ju lugnt - att kalla folk för idioter tjänar ingenting till, så försök att undvika de i fortsättningen.
ja har svårt att tänka mig att han är en sån som "höjer bara för att"
ja tror snarare att han lägger sitt pris, sen om nån bjuder över det så vill han inte lägga mer pengar på det
och tror alltså att han gör så för att han inte orkar sitta o hålla på med små bud hela tiden utan bara gör sitt o sen inget mer med det
det är det enda jag kan tänka mig att han gör men om det är så är det ju faktist väldigt onödigt att inte göra det just innan aktionen slutar istället
Föresten, kan inte alla andra redigera sina bud så att de blir ogiltliga så kan jag få röret för 400 kr det hadde passat på min Garelli tillsammans med syllen jag fick förra lördagen.
psykopatrik skrev:Föresten, kan inte alla andra redigera sina bud så att de blir ogiltliga så kan jag få röret för 400 kr det hadde passat på min Garelli tillsammans med syllen jag fick förra lördagen.
tror du folk är korkade på riktigt omdom inte villat ha det så hade dom väll inte budat
psykopatrik skrev:Föresten, kan inte alla andra redigera sina bud så att de blir ogiltliga så kan jag få röret för 400 kr det hadde passat på min Garelli tillsammans med syllen jag fick förra lördagen.
Att du förköpte dig förra veckan e väl tråkigt ifs, men låna av någon då.
Synd om mig med..Bjöd 5:- å fick den inte...
Tycker det är fusk...Ta bort alla andra bud!!!
Vafan, vill man ha varan så bjuder man det man har i plånboken.. Har man inte råd att buda så skiter man i det...
Man budar alltså det man vill, om det är 5:- eller 500:- så e de väl skit samma.. Sitta där å fis bjuda 1:- i taget har man väl inte tid med om man vill ha produkten..
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
jävla egoister ni sitter där hemma framför eran dator och tänker nu hustlar vi twostroke på en dyr cylinder och tjänar 3k era jävla idioter ni borde sitta här och buda extra högt för att twostroke ska käna på de ! blir så less när ni maktgalna sitter där framför datorn hela dagarana iställe för att jobba några dar och betala full pris ^^
fax110 skrev:jävla egoister ni sitter där hemma framför eran dator och tänker nu hustlar vi twostroke på en dyr cylinder och tjänar 3k era jävla idioter ni borde sitta här och buda extra högt för att twostroke ska käna på de ! blir så less när ni maktgalna sitter där framför datorn hela dagarana iställe för att jobba några dar och betala full pris ^^