varsågod!x255z3D skrev:gött...tack för hjälpen

kallepalle: man behöver inte använda 3,5% men vill man så vill man.. vet vissa som använde det

ja satte 105 i en 19 mm dellorto 70 cc Sendaguru skrev:har AM6 med mk handmade, yasuni r2, Hebo luftfilter och dellorto 21mm blackedition förgasare?
ska ni ställa fråger, så är de en fördel med liiite mer historia o bakgrundguru skrev:blev tvungen att ta bort lite trimmså vilket munstycke ska jag ha med urpluggat yasuni r2 och sportluftfilter
Har du testat att ställa om trotell nålen? annrs sätt i typ 110 munstycke sen gå ner tills de funkar som de ska.mfransson skrev:Derbi drd racing
50sport
rör
luftfilter
har provat med både 92 o 88 o skruvat lite på luftskruven men den går ändå piss, den går me 88munstycke och luftburk men vägrar gå me sportluftfilter , luftskruven e helt inskruvad o ändå går den inte ;S va ska ha för munstycke?
du kan ju inte ha luftskruven helt inskruvad då får den ju knappt luft. skruva ut luftskruven några varv och prova med ett 100 munstycke å gå sen neråtmfransson skrev:Derbi drd racing
50sport
rör
luftfilter
har provat med både 92 o 88 o skruvat lite på luftskruven men den går ändå piss, den går me 88munstycke och luftburk men vägrar gå me sportluftfilter , luftskruven e helt inskruvad o ändå går den inte ;S va ska ha för munstycke?
men typ 120-140 kanskemeanzick skrev:Hebo 70cc och Hebo 70cc är stoooor skillnadDerbi_Senda_SM skrev:Jag har en Derbi Senda Sm Med denna setupen.
*Hebo 70cc
*Hebo rör
*Dellerto 21mm
*Doopler vev
*Crosstyre
Vad ska jag har för munstycke