Hur tar du dig ur knipan ? LEK :)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

smörar som jag gjorde för slöjdlärare i 9an och frågar ut dom om moppar va de tycker mm. ;)

du är på fest och "håller på" med snyggaste bruden, då blir du panik kissnödig och du måste kila iväg, vas säger du ?
Nyxorzz
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Jag säger att jag ska på muggen, och frågar om hon vill hänga med ;)

En dag när du kommer hem från skolan, så hör du massa oljud från garaget. Då ser du din pappa står där inne och grejar. Sen när du väl kommer in, så ser du att han har vridit styret upp&ner. Och vrängt däcken ut&in på din moppe. Vad gör du?
f.d TSR-Crew
Matte_smt
Varnad

Inlägg av Matte_smt »

Ber henne följa med och hjälpa mig 8)

När tjejen hjälper dig på toan så säger hon att din penis är jätte liten och börjar skratta sedan går hon ut och säger till sina ompisar och dina vänner. När du kommer ut från toan så skrattar alla !

vad gör du då???
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Matte_smt skrev:Ber henne följa med och hjälpa mig 8)

När tjejen hjälper dig på toan så säger hon att din penis är jätte liten och börjar skratta sedan går hon ut och säger till sina ompisar och dina vänner. När du kommer ut från toan så skrattar alla !

vad gör du då???
Jag köper mig en *fult ord*-förlängare, så är det problemet löst ;)
TobbaN skrev:En dag när du kommer hem från skolan, så hör du massa oljud från garaget. Då ser du din pappa står där inne och grejar. Sen när du väl kommer in, så ser du att han har vridit styret upp&ner. Och vrängt däcken ut&in på din moppe. Vad gör du?
f.d TSR-Crew
pwnsowns
Svårstartad skrothög

Inlägg av pwnsowns »

efter som att han har vänt däcken ut och in osv så fattar han trotligtvis ingenting så då säger jag att moppen är motorn är sönder och behöver nya delar typ som 70cc och allt i hyper format så får jag det av han :lol:

Du sitter är med en tjej och du LALALA där nere med tungan och så fiser hon . MEN ! hon frågar dig så hära : varför fiser du ! är du äcklig eller ? ! !!

vad gör du ? 8)
F.S.N.
2fast4u
Peter.liindgren
Svårstartad skrothög

Inlägg av Peter.liindgren »

jag fixar det sen vränger jag däcken på hans bil och tar bort ratten

du har precis blivit kompis med en kille efter ett tag försöker han sätta på dig vad gör du?
Användarens profilbild
Viva-Micke
Svårstartad skrothög

Inlägg av Viva-Micke »

Inte speciellt glad vore man iaf...

Du har precis köpt en ny dator som är riktigt bra, du har precis instalerat alla saker osv. Du bestämmer dig för att fira det med ett glas saft ^^ Men av din klumpighet råkar du välta den över hela datorn ist, vad gör du?
Användarens profilbild
RiejuForce
Farsans gamla zündapp

Inlägg av RiejuForce »

Viva-Micke skrev:Inte speciellt glad vore man iaf...

Du har precis köpt en ny dator som är riktigt bra, du har precis instalerat alla saker osv. Du bestämmer dig för att fira det med ett glas saft ^^ Men av din klumpighet råkar du välta den över hela datorn ist, vad gör du?
Torkar upp saften sen så börjar jag spela cs.

vad skulle du göra om du råka gå på dina föräldrar när dom har sex och har läder kläder och piskar varann med läder piskor?
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

fly hemifrån :)

vad skulle du göra om du sex-smsade med ngn å råkade skicka till din morsa ist för du skicka fel?

( hände min polare tihi (: )
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

kommer aldrig hända för morsan har ingen mobil :lol:

Nog tjej addar dig på msn och ni pratar lite. Du ber henne skicka en bild och hon är skit snygg. Ni bestämmer att ni ska träffas. Du går på stan medans du väntar på att hon ska komma och du ser en skit ful tjej på stan. Tiden är inne ni ska träffas men i stället för en snygg tjej så är det tjejen så du såg på stan som kommer. Vad gör du?

Hände min kompis i fredags :twisted:
Senast redigerad av moppe galen den 12 januari 2009, 16:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Skyllt på en polare :P

Då har gått runt och skrytit i över ett halvår över din 70ccare men ingen har trott på dej eftersom den har gått så dåligt. Helt plötsligt märker du att det är original cylindern och erkänner du att du hade fel blir du utsedd till fucko och folk kommer sluta lita på dej.
Vad gör du ? :)
pwnsowns
Svårstartad skrothög

Inlägg av pwnsowns »

sätter på en 70cc och sen bränner däck i ansiktet på dom 8)

Du kommer hem efter en dag i skolan och du går för bi köket när du kommer hem. då säger din mamma att du har några kompisar uppe på rummet. det visar sig vara skolans snyggaste brudar. när du kommer in i rummet så luktar det äckligt som fan och precis när du kommit in och ska säga hej . då fiser ena tjejen

vad gör du ? 8)
F.S.N.
2fast4u
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Försöker hålla masken xD hahahhaha

Du har köpt en Ktm exc. Men det visar sig sitta en elmotor från en permobil på den. Vad gör du?
f.d TSR-Crew
Peter.liindgren
Svårstartad skrothög

Inlägg av Peter.liindgren »

jag blir glad och drar en test run

Du har precis byggt klart din hyper moppe, Du har värsting setupen du ska köra den men när du Växlar till 2:an krashar lådan+ att allt annat går sönder av någon konstig anledning vad gör du?
pwnsowns
Svårstartad skrothög

Inlägg av pwnsowns »

skulle fan börja böla ! :P

Du är ute och kör med ett ''moppe gäng'' några skjusar hetaste brudarna med du kör själv. du vet att din gör 80+ och dom andras bara typ 60. alla ligger före dig för att du sen ska kunna fu uppmärksamheten när du drar förbi i 90 blås :twisted: när du kör om tappar du kontrollen i 90blås och kör på alla så att alla blir skadade men ingen dör. Och dom hetaste brudarna gillar verkligen dej

vad gör du ? :roll:
F.S.N.
2fast4u
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Hade kännt mig jävligt bortgjord och fått skuldkänslor :(

Din 3-åriga lillasyster har råkat fått tag på en borrmaskin och borrat sönder hela din cylinder :P Vad gör du? 8)
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

säger till mamma och pappa att hon förstör min motor och köper 70 cc 8)

du håller tal på din tjejs fördelsedag men fiser och strax därefter ringer telefonen .. vad gör du ?
Nyxorzz
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

frågar om någon gillar min nya ringsignal :lol:

du råkar välta din kompis moppe utan att han ser det. Det blir stora repor och en kåpa spricker. vad gör du?
rösta på Victor i blackrider snälla..
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Berättar såklart. Även om han inte hade fått reda på det.

Du blir jagad av polisen, och när dom äntligen får stopp på dig, så säger dom:
-Snabb moppe, ska vi köra igen eller?
Vad gör du?
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Skratta och säga nej tack :P

Du ser att det börjar ryka från styret, vad gör du???
Bild
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Hade undrat varför i hela h*lvete den börja ryka ifrån styret för, och troligen stannat och kollat vad problemet var :P

Din farmor ska test-köra din moppe när ni är på stranden, så råkar hon köra i havet. Din farmor klarar sig bra, men moppen blev dessvärre skrot. Och måste tyvärr skrotas. Vad gör du?
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög

Inlägg av Busungen1221 »

Ber henne att köpa ny.

Men wtf ofta en farmor ska köra moppe ^^

------------------

Du sitter och runkar framför datan en kväll och har hörlörar/headset istället för högtalare. Plötsligt kommer din mamma in helt plötsligt och ser exakt att du runkar. Helt plötsligt kommer du och sprutar ut och kladdar ner dig själv och tagentbord och din morsa ser på...

Vad gör du?
Wir leben Autos.
Användarens profilbild
Holma_
F.D Moderator

Inlägg av Holma_ »

Hon skulle ha gått ut och jag skulle ha förnekat allt vid frukostbordet morgonen efter.

.....................................................................

Detta är inte en riktig situation, men man måste välja vad man skulle göra ;)

Du får välja vem du skulle: Döda, ha sex med och gifta dig med
Dem du får välja mellan: Din mamma, din syster och göran pärsson.

//Holma
Säljes!

Trim, Styling, Reservdelar:
http://www.blocket.se/vi/19119957.htm?ca=1_9_s

Gilera Stunt Stalker -03:
http://twostrokerider.se/koposalj/818
Användarens profilbild
henric92
Henke!

Inlägg av henric92 »

klingeee skrev:
du kmr o kör me moppen när du ser en snygg tjej gå förbi, o du följer då henne starkt me blicken... o precis då tvärnitar bilen framför dejj för att stanna för en gångare o du kör rakt in i bakändan på bilen, vad säger du när föraren kmr ut?
hahahahahah det har hänt mig .... fatta som jag dog av skamm, ja bara jävla moppe bromsen funkar inte Å jävla bilist som inte har broms ljus! :evil:
Spegel, spegel på...hjälmen där...säg mig vem som moppe kungen är? <3 xD
Bild
http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/25
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

henric92 skrev:
klingeee skrev:
du kmr o kör me moppen när du ser en snygg tjej gå förbi, o du följer då henne starkt me blicken... o precis då tvärnitar bilen framför dejj för att stanna för en gångare o du kör rakt in i bakändan på bilen, vad säger du när föraren kmr ut?
hahahahahah det har hänt mig .... fatta som jag dog av skamm, ja bara jävla moppe bromsen funkar inte Å jävla bilist som inte har broms ljus! :evil:
Hände NÄSTAN mig i somras ;)
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
Ch-racer
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Ch-racer »

Du har tagit morsans bil och kört me din egna bil i smyg när de ej varit hemma ett flertal gånger och så kommer ett anonymt brev hem i brevlådan och morsan hittar det.
och pratar med dej och frågar om du gjort det, du svarar att du gjort de efter som du Hade abstinens då ingen vill följa med dej och köra i skogen med jeepen och det är din största hobby och de ända du bryr dej om.
Hon säger att du ej får köra mer utan att någon vuxen är med :( vad gör du?? :?

(hände mej idag)
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Bild

Ch racing WSM80 -05
Användarens profilbild
Holma_
F.D Moderator

Inlägg av Holma_ »

Ch-racer skrev:Du har tagit morsans bil och kört me din egna bil i smyg när de ej varit hemma ett flertal gånger och så kommer ett anonymt brev hem i brevlådan och morsan hittar det.
och pratar med dej och frågar om du gjort det, du svarar att du gjort de efter som du Hade abstinens då ingen vill följa med dej och köra i skogen med jeepen och det är din största hobby och de ända du bryr dej om.

(hände mej idag)
Tagit straffet och väntat tills jag är 18 och har mitt körkort!

...................................................

Tar min igen då ingen valt att svara på den och tagit någon gammal som redan har svarats på flera gånger :x

Säljes!

Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Holma_ skrev:
Ch-racer skrev:Du har tagit morsans bil och kört me din egna bil i smyg när de ej varit hemma ett flertal gånger och så kommer ett anonymt brev hem i brevlådan och morsan hittar det.

(hände mej idag)

Tar min igen då ingen valt att svara på den och tagit någon gammal som redan har svarats på flera gånger :x

Som jag ser det så gäller det att tänka på denna frågan.
Så jag tar Göran Persson. Alltså, jag kan ju inte ha sex med han, eller gifta mig med han. Om jag redan har dödat han? :D

Du står en solig sommardag nere i Centrum med nåra polare o steker. Helt plötsligt kommer det fram en polis, och börjar typ reta er. Och kalla er fula saker. Vad gör ni? 8)
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
jogat
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jogat »

blir förvånad och går där i från XD

vad skulle du klara dig utan hela livet om du var tvungen att välja nåt

1, datorn
2, tjejer
3, motorer
//joel
Användarens profilbild
Holma_
F.D Moderator

Inlägg av Holma_ »

TobbaN skrev:
Holma_ skrev:

(hände mej idag)

Så jag tar Göran Persson. Alltså, jag kan ju inte ha sex med han, eller gifta mig med han. Om jag redan har dödat han? :D

Du står en solig sommardag nere i Centrum med nåra polare o steker. Helt plötsligt kommer det fram en polis, och börjar typ reta er. Och kalla er fula saker. Vad gör ni? 8)
Du fatta ju inte grejen med den!
Du måste välja en sak att göra med varje, och du får bara ta en sak att göra med dem en gång!
Tex:
Ha sex med göran, gifta mig med min syster och ha döda min mamma!
Säljes!

Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Holma_ skrev:
TobbaN skrev:
Holma_ skrev: Tagit straffet och väntat tills jag är 18 och har mitt körkort!

Du fatta ju inte grejen med den!
Du måste välja en sak att göra med varje, och du får bara ta en sak att göra med dem en gång!
Tex:
Ha sex med göran, gifta mig med min syster och ha döda min mamma!
:cry:

Okej, då blev det lite svårare xD
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

självklart så dödar jag Göran P. har sex med Din syster. och gifter mig med Din mamma :)

okej den va inte så lätt men om man måste välja så xd

nästa fråga då:

om du såg din tjej komma hem efter skolan en dag åkandes på världesns jävla biffs moppe. dom avslutar åkturen med hångel innan hon går inn. vad gör du?
pwnsowns
Svårstartad skrothög

Inlägg av pwnsowns »

Skulle fråga vad i helvete hon höll på med ? ! eller så skulle jag ringa en tjejkompis som kom dit så skulle jag strula med henne så be den andra dra åt helvete ! :twisted: :P

Du tjatar på din pappa att du vill kör bil från ett ställe till parkeringen. Din pappa litar på dig och ger dig nycklarna men följer inte med själv. Din pappa säger att om du smäschar bilen så blir det FAN inte kul. Men jag litar på dig att du kör lungt, OKEJ ? du säger ja och hoppar in i bilen och kör försiktigt i väg. Du hör på bilen att den börjar fucka lite så du ska varva upp den i lite högre varv. Du kör på 2:an och ska trycka ner kopplingen och gasa för att varva lite. När du tryckt ner kopplingen och ska gasa så sliter du så att kopplingen åker upp men du trycker full gas och kör in i en polisbil..

Vad gör du ? :lol:
ps.(Du är 15år)
F.S.N.
2fast4u
Användarens profilbild
Moto_X
Svårstartad skrothög

Inlägg av Moto_X »

Jaduu, skyller väl på att bilen drog iväg av sej själv ;)

Vad skulle du gjort om du va oskuld och vart erbjuden ett knull med en ganska ful tjej? :lol:
R.I.P DooD
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Moto_X skrev:Jaduu, skyller väl på att bilen drog iväg av sej själv ;)

Vad skulle du gjort om du va oskuld och vart erbjuden ett knull med en ganska ful tjej? :lol:
Beror på hur ful hon är :P

Du skolkar från skolan, och sitter hemma. Helt plötsligt får du sug efter att runka. Du börjar lite, medans du ser hela din klass står utanför på gatan, och ser in genom fönstret.
Vad hade du gjort? :)
f.d TSR-Crew
Skriv svar