upptaderad:
4 st nya bilder på skrotet 2008-02-04.
Fick ett ryck, bytte till 3st 4.5 gramsvikter o begav mig iväg till bollebygd o köpte 1 burk färg svart/blå/metalick

såg bra ut tyckte jag.
Körde hemmot o helt plötsligt börja moppen övervarva, hum tängte jag o körde vidare på mindre gass men ändå en del
Hem o måla framkåpan

inte klar på långa bitar men ser ju bätre ut målad en halv vit/röd/svart
Kollade över variatorn, till min förvåning hade vikterna smällt o bara tyngden va kvar, plasten hade sprugit o lagt sig kors o tvärst i variatorn o glidpinnen va den utsmetad på o delar här o var, bara kasta skiten, som de va sakt slägdes plasten som låg utsprid i variatordelarna, bytte i stället till 5.5gramare o montera ihop allt, kolla över stiftet som inte såg så grant ut, bytte till ett vanligt 8 men den gick ju bara på 1/4 gass sen låtr den som en brbrbrbrbrbbrbrb o motorn lått som ett argt bi som bara ville spränga motorn, hum, bytte till 7stift, samma sak, hum, åkte till bollebygd igen, köpte ett NGK BR9EG

montera i de o vipps piska maskinen för fulla gubbar bätre en innan

skoj tyckte jag men fasligt vad den skakar över 100km/h, hum konstigt mena jag som kör stelbent opererad stötdäpare bak, drog hemmot o när jag paserar över motorväger dör den bara med ett bööööööööööööööööööööööööö o jag nej snäll lev

tänkte bensinen kan la inte vara slut en, försökte fifla upp schok i farten men när jag va nere på tomgång så starta den med ett brrrrr o jag drog lite o stanade vid statoil, stängde av den o kollade bensinen, hum bensinen skvalpade o man såg den, vad kan de vara då böjde mig under på högersidan o kollade mot insuget o min vakumslang, hum ramens stödpinne mellan hålleren av motorn klämde slangen så jag inte får någon bensin, banka ner motorn lite lätt med fotten, ja nu fans de mellan rum o körde hem

ficksa till felet med slangen o kapade av nipeln 1cm, lätt ficksat

ut o köra lite till, hum samma sak igen övervarv, skit vikterna smälter, behöver hårdare saker
Hittat ett annan jobbigt sak okså, mellan lågvarv/mellan går motorn som en dans på rosor

men mellanregistret o toppregistret så bråkar motorn med mig, kör man på mellan registret så hostar motorn som om jag ska släppa gasen för att gå bra, men kommer jag förbi hostadet o spotandet o smälandet så kan man dra fullt o motorn blir som en snäll katt till en hysterisk katt som e vild som sattan, men den vill inte visa framhjulet i värders en

men de ska jag no hinna bota okså