Han kör honda crf 450kallepalle skrev:joo han e ju bra med sin supermoto aprilia 450 nånting(länge sen ja såg han)bensinskalle skrev:intervjua mig o yamaha125 om kina-räsern^^
haha men skämt åsido, det absolut grymmaste jag skulle kunna tänka mig är ryan more/moore ( stavning?)
första gången jag såg hans filmer trodde jag att han körde en Derbi, hahahbensinskalle skrev:Han kör honda crf 450kallepalle skrev:joo han e ju bra med sin supermoto aprilia 450 nånting(länge sen ja såg han)bensinskalle skrev:intervjua mig o yamaha125 om kina-räsern^^
haha men skämt åsido, det absolut grymmaste jag skulle kunna tänka mig är ryan more/moore ( stavning?)åtminstone dendär svart/vinröda
, fast ja kommer ihåg att ja har sett en glimt av en aprilia på en av filmerna
Namn: GhostriderDerbilia skrev:Skulle vara grymt ifall ni skulle kunna få en intervju med Ghost Rider!
Men det kan man väll drömma om
kallepalle skrev:joo han e ju bra med sin supermoto aprilia 450 nånting(länge sen ja såg han)bensinskalle skrev:intervjua mig o yamaha125 om kina-räsern^^
haha men skämt åsido, det absolut grymmaste jag skulle kunna tänka mig är ryan more/moore ( stavning?)
Låter bra, vore nice med en sån intervju.Rabxorzz skrev:Jag har nu fått tag i Ryan Moore (Helt seriöst!!)
Jag ska maila han frågor och sedan svarar han tillbaka.
Tänkte om några skulle vilja fråga honom något specielt så kan ni PMa det till mig snarast!
Skriv dom gärna på engelska så jag slipper översätta
//Rabxorzz
skulle vara in i h^lvete härligt med en intervju men han asså, han har varit min typ "idol" sen ja såg hans första film...Daanne skrev:Namn: GhostriderDerbilia skrev:Skulle vara grymt ifall ni skulle kunna få en intervju med Ghost Rider!
Men det kan man väll drömma om
E-Post : teamgr@ghostridermovie.net
Tror nog inte att de skulle svara
Tycker jag med!LillaMannen skrev:intervjua alla ruffriders snubbarna, eller bara daniel bodin, han är ju helgrym !
http://www.twostrokerider.se/artiklar/837Soet skrev:Skulle vara kul om ni intervjuade
Oscar "Orre" Eriksson Stuntare (Bland annat satt svenskt rekord i Stoppie)
kan kolla med en kille i min klass om MSN och Hotmail