Men han säger ju att man behöver Half Life 2, men du hade väl inte HL2 på Steam, samt inte installerat på datan?Debianbil skrev:http://thepiratebay.org/torrent/3958874/Garrys_mod_10TobbaN skrev:Har du länk? (a)Debianbil skrev:
nae jag ladda ner spelet från pirate bay
de är ju en men de finns massor bah söak på garrys mod på pirate bay
Sant, är man bra så går de mestaTobbaN skrev:Debianbil skrev:alltså jag ladda ner typ någe från pirate bay där de var me garrys mod och haf life men jag nistallerade aldrig half life utan bara garrys mod
OkejLaddar ner det nu, och får se om det funkar
Är det kul eller?
Har hört att man kan göra i princip vad som helst där typ
meanzick skrev:Sant, är man bra så går de mestaTobbaN skrev:Debianbil skrev:alltså jag ladda ner typ någe från pirate bay där de var me garrys mod och haf life men jag nistallerade aldrig half life utan bara garrys mod
Är det kul eller?
Jag har för mej att kong å kerooy gjorde en film med bland annat gmod
Titta runt på tuben lite så ser du ^^
TobbaN skrev:Debianbil skrev:alltså jag ladda ner typ någe från pirate bay där de var me garrys mod och haf life men jag nistallerade aldrig half life utan bara garrys mod
Är det kul eller?
Det beror på helt vad man har för smakRabxorzz skrev:Jag tycker inte om wow, eller något annat mmrpg spel är roligt.
Jag blir inte beroende av något spel helt enkelt
Dock Maplestory fastade jag för ett tag, ni som vet vad de är kan jag bara säga till att jag inte skäms för det. Det var roligt
men iaf i wow, har spelat åtskildiga timmar för att verkligen försöka bli beroende (då 90% av min klass spelar) så jag fattar vad polarna snackar om. Men jag har tröttnat på de varje gång, försökt flertalet gånger!
Inte ett spel för mig helt enkelt