samma här! man blir ju fan hur irriterad som helst på sånna som säger saker som absolut inte stämmer!TobbaN skrev:Tycker det är lite dåligt, eftersom om man jobbar med motorer och så. Så ska man ju kunna om det också.
Liksom, jag tror jag en 5-åring fattar att moppen inte sprängs för att man har för stor slang.
Och hur i hela helvete skulle ramen knäckas av en höjjningssats?
Kanske på hans äckliga gamla skitmoppe han hade. Men inte på dom nyare mopparna!
Blir så jävla arg på såna!
hans morsa snackade med en gubbe i en moppedelsaffär, han sa att en höjningssats kan göra så att ramen går av och att en annan slang till bromsvätskebehållaren kan göra så att slangen sprängs..turbolasse skrev:Har förstått att din morsa har förbjudit dig att göra någonting. Men missade vad så kan du inte berätta varför du inte får och vad det är för gubbe ni snackar om??
HAHAHAH!! XDmeanzick skrev:Har ingen direkt jag känner men om ni vill kan vi ha meet hemma hos mig så kommer nu med alla era stylade hyper moppar
Då ska dom få se verklighetenKan även bjuda in farbror blå som står och berömmer era moppar^^ Bara ge han lite cash så slipper ni oroa er
meanzick får inte fortsätta och styla/trimma sin moppe pga att hans mamma gick till en mopedaffär och fick höra en massa skit av en gubbe som absolut inte stämmer, men hon tror på gubben, och han sa: sätter man på en höjningssats så knäcks ramen, och om man byter den där blå slangen som ger olja till bromsen så sprängs denReijuMrx skrev:nu har jag inte hängt med..vad har hänt ?![]()
Fattar inte heller deDerbilia skrev:500 för ett bakdrev??? va fanbakdrev kostar ju vanligtvis runt en 150
Av mej jaTobbaN skrev:Hääääärligt att det kom upp igen![]()
![]()
Blev gubben idiotförklarad eller?
Ska försöka med defalken skrev:det skulle vara kul att se en rrx stuntkitade men endå se clean ut!
Aha såg intemeanzick skrev:Står ju redan om du tittarStekarN skrev:Göttdåskriv upp handmade också då ?
![]()
Men det kan hända att jag köper en annan moppe ändå nu, då kommer jag inte köpa handmade eftersom det endast var för att jag skulle stunta med den
edit: Hon visste tydligen att de va dragen plugg på den också