1. då fixar ja den så fort som möjlit
2. bra. de va det ja ville ha svar på
3. sry. missa elgrejen, den där muttern jag snacka om sitter alltså i ett fjärde hål
x255z3D skrev:1. då fixar ja den så fort som möjlit
2. bra. de va det ja ville ha svar på
3. sry. missa elgrejen, den där muttern jag snacka om sitter alltså i ett fjärde hål
cpism07 skrev:Hur kommer en Cpi SM 07:a gå med "Hebo - 70cc Aluminium LC (AM6)" avstrypt insug och Dellorto - Förgasare (PHBG) 19 mm sen Hebo Escape Tobarro på det?
hur den kommer gå? Om de e frågan så kommer den gå bra. men skippa tobarro röret.. men du kan väl med rätt drevnig få den o gå 100 med ett godkänt axx:D
x255z3D skrev:orkade inte ta nån bild men hitta den här på google
inte samma cylinder men "muterskruven" (vad fan dom nu kallas) som sitter högst upp, den syfta jag på (sitter alltså lika dant på min)
muttern där tror jag är för vatten kylningen, avluftning eller nåt. Ifall du fyller på i kylaren så öppnar du den skruven så får du ut all luft. Inte helt säker.
cpism07 skrev:Hur kommer en Cpi SM 07:a gå med "Hebo - 70cc Aluminium LC (AM6)" avstrypt insug och Dellorto - Förgasare (PHBG) 19 mm sen Hebo Escape Tobarro på det?
hur den kommer gå? Om de e frågan så kommer den gå bra. men skippa tobarro röret.. men du kan väl med rätt drevnig få den o gå 100 med ett godkänt axx:D
med ett bättre rör än Hebo så kommer den gå fortare än 100. cylindern är en midrace och den kan han säkert krama ur 120km/h
med ett bättre rör än Hebo så kommer den gå fortare än 100. cylindern är en midrace och den kan han säkert krama ur 120km/h
Aldrig 120 om du inte drevar den så den axxar baotianstyle.
Släng på ett SP/R2 rör så kommer den göra 105-110
Läs mitt inlägg igen
"Innan jag säger ngt så ska jag inte köpa saken, bara så ni vet "
Det är bara det att en i skolan har den och strypt effektrör med originalutseende. Han säger att den gör 70 strypt med original pluggen å allt. Han tror den gör typ 115 med dragen plugg
meanzick skrev:Läs mitt inlägg igen
Det är bara det att en i skolan har den och strypt effektrör med originalutseende. Han säger att den gör 70 strypt med original pluggen å allt. Han tror den gör typ 115 med dragen plugg
Den är snarlik orginal cylindern , gör kanske 2-3 km/h ...
meanzick skrev:Läs mitt inlägg igen
Den går upp lite längre i varvtalsregistret, men med originalröret kanske det bara handlar om 500rpm max. Ger inte mer än 5km/h, och det på en bra dag Satsa på den cylindern och ett trimrör så ska nu nosa uppe vid 95 om du kan din sak med att ställa in ordenligt bra!
Ett tips, tro inte på allt dom skriver, liksom, den skär inte just när den har övergått till max varvet ^^
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Hej har en fråga är tacksam för snabba svar jag undrar ifall originalveven klarar barikit 74cc tänkte göra en beställnig på ca 5000 idag så tacksam för snabba svar! Mvh Robin
r0b1n skrev:Hej har en fråga är tacksam för snabba svar jag undrar ifall originalveven klarar barikit 74cc tänkte göra en beställnig på ca 5000 idag så tacksam för snabba svar! Mvh Robin
vilken är det, sport? midrace? veven ska enkelt palla sport, och den kommer palla midrace men inte överdrivet länge
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
det är en gjutjärns cylinder Rekomenderas starkt, riktigt bra sportcylle! Förmodligen den starkaste sportcylindern på marknaden samt håller bra kvalité