som bensinskalle säger, du har nog lite för stort munstyckejezzee skrev:jag har orginal förgasare cdi n är kanske strypen men är den det till slider 08 många säger att den inte är strypt till 08orna men jag vet inte jag e
han har antagligen en scooter eftersom tråden ligger i scooter delen ;DDerbiSM skrev:jaha men då kan jag förstå att de inte är så lätt att gå o frågajezzee skrev:men det är inte så lätt när det inte finns nån återförsäljare här men vet du nån bra 19mm förgasaretror inte du behöver 19mm med den setupen
Edit: vad har du för moppe ? Senda ?
såg inte de, gick in på tråden via första sidan.riejumannen skrev:han har antagligen en scooter eftersom tråden ligger i scooter delen ;DDerbiSM skrev:jaha men då kan jag förstå att de inte är så lätt att gå o frågajezzee skrev:men det är inte så lätt när det inte finns nån återförsäljare här men vet du nån bra 19mm förgasaretror inte du behöver 19mm med den setupen
Edit: vad har du för moppe ? Senda ?
jag skulle köpt minst en 17,5 mm förgasare till den setupen för att få ut maximal effekt ur cylindern.jezzee skrev:men kan förgsare göra så mycket? men jag körde med bara 1 kolvring tidigare och då gick den mycket bättre men värdelös komp men den toppa runt 80km/h och nu är det skit dåligt axx och den är klen toppar typ 70-72km/h nu stört ju men bire stor skilnad med ny förgasare då tror ni?