Jag vet att "*fult ord* kan vara dryga och spöa folk fast dom är 20fler pers . och att dom allmänt är kaxxiga . MEN !! man får inte glömma att detta inlägg t.o.m handlar ju inte ens om en *fult ord* utan om en bond j*vel som är dryg . de är skit mycket svenskar som också drygar och är fega små as .
Tycker inte man ska säga att alla *fult ord* är dumma i huvet , för de är dom inte . Men !!! Många är väldigt dryga . så man kan ju lära sig att försvara sig mot folks som kaxxar men man ska ju inte starta nått skit .
ludde tror jag de va som skrev att han skyddade hans kompis . då är ju våld helt okej i min mening . för att då behhövs de för att hans kompis inte ska råka illa ut . blatten tyckte väl att svenskarna va dumma i huvet men dom får ju inte slå ner folk utan att ens veta vad som hänt ( brukar bli så)
Aja sånt är livet ! Hade bäst / mille pille päron pung
käftar folk i onödan så ska dom ha sig en jävel helt enklet!
och att internet kaxa är det fjolligaste som finns...
Kan ju även nämna att herr "Proteam" skulle komma på nyår och dänga mej vilket han ej gjorde!
Han är en sån som internet käfftar!och är 18 år HAHAHAH ILLA
Frukt Soda skrev:käftar folk i onödan så ska dom ha sig en jävel helt enklet!
och att internet kaxa är det fjolligaste som finns...
Kan ju även nämna att herr "Proteam" skulle komma på nyår och dänga mej vilket han ej gjorde!
Han är en sån som internet käfftar!och är 18 år HAHAHAH ILLA
Han borde fanemej gjort det...
Jävla fjolla som tror att våld löser problem , " Käftar folk ska dom ha sig en jävel" ...
I detta fall så om Busungen1221 skulle gå och slå ner den där lilla bonden så skulle det säkert inträffa att bonden hämtar sina 2m långa bondekompisar som kommer med spadar/skyfflar och bankar ihjäl honom.
Daanne skrev:I detta fall så om Busungen1221 skulle gå och slå ner den där lilla bonden så skulle det säkert inträffa att bonden hämtar sina 2m långa bondekompisar som kommer med spadar/skyfflar och bankar ihjäl honom.
kan säga så att innan dom har kommit ner till philip så är dom sönder slagna haha me sina egna spadar
undra vilka som bör mogna till eftersom ni är så jävla rädda för att få er en smäll?!
ni är väll några fjollar från någon storstad som är värdels pussys!
BUSUNGEN!: klappa på den jäveln och visa att man ska inte käfta emot vilka som hällst(som typ marcus gör jämt)
ojjojj grabbar! hur ska det bli när ni blir "stor"??? bo hos mamma och ringa pappa när någon bråkar med er lr??
Daanne skrev:I detta fall så om Busungen1221 skulle gå och slå ner den där lilla bonden så skulle det säkert inträffa att bonden hämtar sina 2m långa bondekompisar som kommer med spadar/skyfflar och bankar ihjäl honom.
kan säga så att innan dom har kommit ner till philip så är dom sönder slagna haha me sina egna spadar
Kanske det , man vet ju aldrig vad ni hittar på för något
hehe asch än så länge har dom ej vågat ge sig på mig men kommer nog o då äre kört för dom men är ingen mening o slås så länge ingen rör mig så tkr marcus är mogen o stå imot o slås
jag kan jätte många kampsporter men ändå får jag däng av *fult ord* då dom hoppade på mig 9-10st på torget för nt så länge sen...
dom slog mig bakifrån för dom omringa mig hela tiden så när jag skulle prylla en blev det svart då kom en näve bakifrån, så jävla fegt, aja...fick en söndri läpp och huvudvärk
marcus är gay om han inte vågar slåss! också på 17 bast lr vad äre?
skrattretande!
och 9 mot 1 då lr? då kan jag fatta att du åkte på pissk men vafan NI ANDRA SOM SÄGER "omoget att slåss"....fyfan åk ut i övriga delen av sverige och var inte nå statsbos´stekare! ni kommer nog inte kunna säga längre "jag vill inte bråka(som en p12 skulle göra)"" utan då jävlar skulle ni nog inte ha så mycket andra alternativ än att stå på egna ben och slåss!!
Frukt Soda skrev:marcus är gay om han inte vågar slåss! också på 17 bast lr vad äre?
skrattretande!
och 9 mot 1 då lr? då kan jag fatta att du åkte på pissk men vafan NI ANDRA SOM SÄGER "omoget att slåss"....fyfan åk ut i övriga delen av sverige och var inte nå statsbos´stekare! ni kommer nog inte kunna säga längre "jag vill inte bråka(som en p12 skulle göra)"" utan då jävlar skulle ni nog inte ha så mycket andra alternativ än att stå på egna ben och slåss!!
WORD, hahah här där jag bor ärre slagge hela tiden har alltid med mig knogjärn när jag e ute så man ärligt talat inte blir ihjäl sparkad lr ngt på gatan..tro mig, det är inte svårt å hamna i kniv bråk eller ngt...finns nu massa pistoler i hela malmö..min polare har en fatti en som är ngn lugerr...han går runt med den hela tiden å spänner sig
Frukt Soda skrev:marcus är gay om han inte vågar slåss! också på 17 bast lr vad äre?
skrattretande!
Jag tycker att våld inte är det bästa sättet att lösa konflikter.
Har slagits mycket i min barndom och om någon skulle kaxa mot mig så kan jag ju självklart försvara mig.
@ Henric92 , Synd att du blev nerspöad. Besök Jason Statham (Killen i Transporter) och be honom dig att lära dig hur du ska slåss , så ska du se att det är du som tar dem nästa gång.
Jag tycker att våld inte är det bästa sättet att lösa konflikter.
du har inget val...dom kommer fram å mukkar med en och säger massa skit sen bara smäller det om man inte ska ner å kyssa deras fötter typ...
theyw lost the ability to reason..
då när jag fick smörj hade jag visst retat ngn av blattarna på Lunarstorm
jag har inte ens lunarstorm xD
Daanne skrev:Inte många som har kaxat med mig på nåra år
Men konstigt att du blev nerspöad för lite tjafs på internet , när inte du hade gjort något
jag vet
jag sa jag inte gjort ngt sen tog en sån lite skit min mössa så tog jag tag i han å sa jag skulle ha tbx den, då kommer ngn lite större å puttar bort grabben och tar tag i mig så skulle jag precis banka ner han när ngn bankar mig bakifrån i huvudet så jag nästa flögg på marken..
sen blev det ett låååångt jävla slage...dom om ringa mig så när jag gick imot en av dom kom 2 från varje sida hela tiden så jag kunde inte göra ngt sen slog dom mig hela tiden bakifrån och en gick efter ett tag fram till mig så trodde jag dom hade lugnat sig å han skulle snack (och vad skulle jag göra? dänga till han och dö på plats) så skalla han mig
och alla vuxna runt om gjorde inget jag lyckades ta mig ur ringen så gick jag till en man och sa att han får fan göra ngt, dom kilalrna hoppar på mig, så bara gick han iväg
men asså våld löser oftast inget... ja kan säga att ja skulle bara använda våld ifall någon börja typ slå mig... annars är de bara att skita i personen som vill bråka,
nu kanske meanzick och steckarn skrattar för ja är ingen stor kille eller vidare stark:P...men skulle någon böjra slå mig så klart man pucklar tilbaks:P samma sak om någon skulle börja slå meanzick och man står jämte så försöker man ju få bort dom från varandra:P
btw... ibland låtere denna tråden som en rasist tråd
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
Ett till rasistiskt inlägg så som "blattarna kom och slog mig jävla fittor" eller något som du skrev nyss kommer resultera i en fin avstägning i 1 vecka.
Våld kan visst lösa konflikter,om det kommer 2 stycken mot mig,sånna här "Tuffingar" som inte äns är mogen nog att bära up sina egna käder.
Och dom kommer mot mig o slåss,och jag slår tillbaks och "vinner".
Då har jag väl ändå löst en situation där jag annars skullle ha fått stryk?