Hot, misshandel och allt där kring!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög

Hot, misshandel och allt där kring!

Inlägg av Busungen1221 »

Hej. Vad är det egetnligen som får människor att skapa hat? Tänker just på det att vad som än händer så finns det alltid folk som ska hota med att tex slå ner en, döda en eller sno saker av en. Lika så för att lösa en konflikt så misshandlar dom personer.

Varför är det så? Det får ju inte direkt samhället att fungera speciellt bra om alla skulle slå ner varandra.

Var en på bilddagboken inatt som hotade och skrev massa till mig, vet vem han är och han bor här. Han är rent fucko och påstår att hans roxon med Tk dos salidos, portat insug, 12/65 och 50 cc sport gör 120 km/h. Så man märker att det i 90% av fallen är det fuckos som hotar och håller på.

Direkt när jag började mecka med mina mopeder så blev han aggresiv och började hålla på. Kan det bero på ren avundsjuka som jag tror att det är?

Vill veta vad vissa får ut av att hota och klanka ner på andra. Ifall det är någon som gör det här så berätta gärna varför ni håller på som ni gör!
Wir leben Autos.
Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

Det är helt rätt det du skriver.

Det beror på en viss avundsjuka att de själva inte kan få det du har och måste hota dej , kanske försöka stjäla. Och att han blir aggressiv för att du meckar med dina mopeder kan väl bero på att dina mopeder kommer dra hans egna när dina är klara! Killen är bara så jävla Avundsjuk.

Om jag inte har helt fel så är det en "*fult ord*" som hotar dig? :roll:

Ignorera den där skiten bara..
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Det kallas respektlöshet.
Du får liksom visa att det är du som bestämmer och man inte gör sånt mot dig utan anledning.
Hade jag vart du, så hade jag tagit ett allvarligt snack med killen.
Eller bara skitit i det.

;)
f.d TSR-Crew
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

Japp de e vanlig avensjuka Stör mig på fegisar som inte vågar slåss mot en själv och ska hämta sin bror eller 20 kompisar :evil: så jävla fegt
Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

KUL PÅ HJUL skrev:Japp de e vanlig avensjuka Stör mig på fegisar som inte vågar slåss mot en själv och ska hämta sin bror eller 20 kompisar :evil: så jävla fegt
Varför slåss överhuvudtaget? Våld löser inget 8) Men jovisst så jäkla fegt att bråka med en *fult ord*. "Walla , jag hämtar min brur och hans 50 kompisar och knullarej" alltid samma skit.
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög

Inlägg av Busungen1221 »

I detta fallet är det faktiskt inte en *fult ord*. Men har blivit hotad av *fult ord* också som är 10 år äldre utan anledning.

Han som håller på denna gången är en 92:a som bor på landet och har en as skabbig roxon.

Blir så jävla trött på sånt skit.
Wir leben Autos.
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

Stämmer alla "*fult ord*" kan aldrig gå man mot man utan det måste jämmt vara 20 mot en. Sen så skryter dom om att dom har "spöat" en svenne. Goda odds när man har 20 mot en att man inte blir ner spöad.
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

Precis de ja menade
Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

Busungen1221 skrev:I detta fallet är det faktiskt inte en *fult ord*. Men har blivit hotad av *fult ord* också som är 10 år äldre utan anledning.

Han som håller på denna gången är en 92:a som bor på landet och har en as skabbig roxon.

Blir så jävla trött på sånt skit.
Så han är en bonde ? hah :lol: Men skit i han bara ^^
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög

Inlägg av Busungen1221 »

Man måste ju vara värsta Jason Statham i Transporter för att klara det i så fall :S
Wir leben Autos.
Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

Busungen1221 skrev:Man måste ju vara värsta Jason Statham i Transporter för att klara det i så fall :S
Är bonden stor? :o Min kompis råkade ut för sånt där också , Han åkte iväg till våran polare som flyttat ut på landet och där bor värsta rasist bondungen som är typ 2m och skit bred. Och min polare är ju "*fult ord*" så han blev skiträdd och åkte omkring med svart visir så han inte skulle bli nerspöad

Jason Statham är grym i Transporter 8)
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög

Inlägg av Busungen1221 »

Han är en klenis och allmänt liten. Dock så känner han massa folk och han är sån som inte vågar göra något utan att ta till folk.
Wir leben Autos.
Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

Busungen1221 skrev:Han är en klenis och allmänt liten. Dock så känner han massa folk och han är sån som inte vågar göra något utan att ta till folk.
Jaha :lol:
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

Dom flesta bonnar är stora. Jag bor i ett bonne samhälle så jag vet.
Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

Den bonden jag snackade om hade typ bankat in en killes huvud 1 gång så fick han typ ligga på sjukhuset 1 vecka :roll:
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

hahahahha nee såna vill man inte råka ut för :wink:
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög

Inlägg av Busungen1221 »

Våld är så fucking onödigt :P
Wir leben Autos.
Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

Busungen1221 skrev:Våld är så fucking onödigt :P
Instämmer 8)
Användarens profilbild
tompa_
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tompa_ »

jag vet nog vem du menar och den gör inte över 90 haha skit i den tönten
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

:arrow:
Senast redigerad av Robiin937 den 1 mars 2009, 18:30, redigerad totalt 1 gånger.
Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

Har vi sagt att det är svenskar som vill bråka och inte blattarna?
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Mekanikern »

Tänk alltid såhär. "Vad kan jag vinna och vad har jag att förlora?"

Vinna: ingenting
Förlora: Få skador för livet,åka i fängelse/bli anmäld,riskera att betala skadestånd.

Våld löser ingenting och jag hoppas att varenda jävel kan inse de någon gång...
Användarens profilbild
tompa_
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tompa_ »

elr så skiter man i dom jag har redan varit hotad av en av dom elr några av dom men bara ta o skita i dom vill dom bråka så är det deras problem
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

Mekanikern skrev:Tänk alltid såhär. "Vad kan jag vinna och vad har jag att förlora?"

Förlora: Få skador för livet,åka i fängelse/bli anmäld,riskera att betala skadestånd.

Du har helt rätt där men i vissa fall så kvittar det vad man gör för ibland måste man bruka våld. vi kan ta tex på nyår så var det en *fult ord* som var på min polare jag sket i det för det såg inte så allvarligt ut sen såg jag att det kom några till så kom ´´blattens´´ kusin och tryckte upp min polare mot en väg då gick jag fram till honom och fråga vad problemet var då sa han att det var min polare som höll på och kaxa med han kusin . Då så jag till honom att vi kan lösa det då sa han bara nej jag ska döda honom då sa jag till honom att ifall han pillar min polare så jävlar så gick jag och tryckte iväg inom och sa att jag inte ville bråka bara att han skulle ge fan i min polare . Då sa han engång till att han skulle slå ihjäl honom Då fick jag lite små ryck och tryckte upp blatten mot väggen och sa til honom att jag skulle slåå honom så hann fick krypa hem då kom han som började kaxa med min polare och hämta den andra blatten så sa han bara vi drar :S. Så ibland går det inte att lösa allt med prat med vissa folk man måste ta till våld och sånt .. Sorry för alla svordomar
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
J.O_bultaco
Svårstartad skrothög

Inlägg av J.O_bultaco »

allting dålit ligger politer och månkulturen bakom, stoppa mångkulturen!
J.O
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

luddemuregard skrev:
Mekanikern skrev:Tänk alltid såhär. "Vad kan jag vinna och vad har jag att förlora?"

Du har helt rätt där men i vissa fall så kvittar det vad man gör för ibland måste man bruka våld. vi kan ta tex på nyår så var det en *fult ord* som var på min polare jag sket i det för det såg inte så allvarligt ut sen såg jag att det kom några till så kom ´´blattens´´ kusin och tryckte upp min polare mot en väg då gick jag fram till honom och fråga vad problemet var då sa han att det var min polare som höll på och kaxa med han kusin . Då så jag till honom att vi kan lösa det då sa han bara nej jag ska döda honom då sa jag till honom att ifall han pillar min polare så jävlar så gick jag och tryckte iväg inom och sa att jag inte ville bråka bara att han skulle ge fan i min polare . Då sa han engång till att han skulle slå ihjäl honom Då fick jag lite små ryck och tryckte upp blatten mot väggen och sa til honom att jag skulle slåå honom så hann fick krypa hem då kom han som började kaxa med min polare och hämta den andra blatten så sa han bara vi drar :S. Så ibland går det inte att lösa allt med prat med vissa folk man måste ta till våld och sånt .. Sorry för alla svordomar
Så skulle man behöva göra med ganska många :?
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

Inlägg av Debianbil »

Sverige deomkraterna <33
<---- :)
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög

Inlägg av Busungen1221 »

Menar Hasse med roxonen Tompa =)
Wir leben Autos.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Debianbil skrev:Sverige deomkraterna <33
Ett till rasistiskt inlägg så som "blattarna kom och slog mig jävla fittor" eller något som du skrev nyss kommer resultera i en fin avstägning i 1 vecka.
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Henry skrev:
Ett till rasistiskt inlägg så som "blattarna kom och slog mig jävla fittor" eller något som du skrev nyss kommer resultera i en fin avstägning i 1 vecka.
Jag tycker man ska få skriva helt och hållet vad man själv tycker och tänker.

Men man ska fan inte rasbehandla folk som inte åstadkommigt någon skada för just dig , dra inte alla över en kant ..

Ditt inlägg var jävligt onödigt , jag hade inte haft några problem med det om du ex hade skrivit : " Jag tycker invandrarfolket som bara förstör ska ut igen "

Mvh
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

beror på :) när ,man meckar så löser våld nästan allt xD
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

MarcusAndersson skrev:
Henry skrev:

Men man ska fan inte rasbehandla folk som inte åstadkommigt någon skada för just dig , dra inte alla över en kant ..

Ditt inlägg var jävligt onödigt , jag hade inte haft några problem med det om du ex hade skrivit : " Jag tycker invandrarfolket som bara förstör ska ut igen "

Mvh

Du får tycka vad du vill men så länge det är kränkande och folk tar illa upp så är det inte tillåtet.
Att skriva "jag tycker invandrarfolket som bara förstör ska ut igen" är precis likadant som tex Meanzick skulle göra en tråd och skriva att din Mamma var en *fult ord*.
Förstår du?
Bra, inget mer snack om saken och sköt tråden så får den vara kvar, inte svårare än så.
luddemuregard
Kinaraket

MarcusAndersson skrev:
Henry skrev:

Mvh
Håller med dig där marcus .. Inte alla på samma kna förutom muslimerna för dom har så jävla störd troo så man kan bli rädd :S. Annarrs så har jag inget imot alla andra bara dom sköter sig när dom får komma hit ,, Men NEJ TACK TILL MUSLIMER FÖR DERAS TROO NÄR FAN DOM KAN GÅ OCH DÖDA SIN FRU LR DOTTER NÄR DOM HAR GJORT NÅGOT FEL TEX FYFAN
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Henry skrev:
MarcusAndersson skrev:
Henry skrev: Ett till rasistiskt inlägg så som "blattarna kom och slog mig jävla fittor" eller något som du skrev nyss kommer resultera i en fin avstägning i 1 vecka.

Mvh

Du får tycka vad du vill men så länge det är kränkande och folk tar illa upp så är det inte tillåtet.
Att skriva "jag tycker invandrarfolket som bara förstör ska ut igen" är precis likadant som tex Meanzick skulle göra en tråd och skriva att din Mamma var en *fult ord*.
Förstår du?
Bra, inget mer snack om saken och sköt tråden så får den vara kvar, inte svårare än så.
Jag tror du tog betoningen fel i min menning , jag skrev dom som gör skit ska ut ...

Så du tycker inte att folk som inte sköter sig ska få stanna kvar ?

Sen spelar det ingen roll om dom är svenska , tyska , ryska osv .
luddemuregard
Kinaraket

MarcusAndersson skrev:
Henry skrev:
MarcusAndersson skrev: Jag tycker man ska få skriva helt och hållet vad man själv tycker och tänker.

Mvh

Förstår du?
Jag tror du tog betoningen fel i min menning , jag skrev dom som gör skit ska ut ...

Så du tycker inte att folk som inte sköter sig ska få stanna kvar ?

Sen spelar det ingen roll om dom är svenska , tyska , ryska osv .
Neej jag tycker att dom som inte sköter det ska ut! Bara att man inte ska dra alla över en kant finns gott folk också men man ska sköta sig när man väl får chansen att komma hit
Malossi hyper racing
Skriv svar