sportluftfilter

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
v-ås_ twins
Elmoped

sportluftfilter

Inlägg av v-ås_ twins »

tjabba har satt på ett helix sportluftfilter på min heloriginala stalker. när jag gasar fullt så dör den nästan. är det något mer jag måste köpa till eller är det något annat fel?
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Munstycke ;) 10-15 storlekar större (:
Tillhör mille!
v-ås_ twins
Elmoped

Inlägg av v-ås_ twins »

okej :) är det jobbigt att byta munstycke och hur gör man?
pwnsowns
Svårstartad skrothög

Inlägg av pwnsowns »

sök
F.S.N.
2fast4u
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

v-ås_ twins skrev:okej :) är det jobbigt att byta munstycke och hur gör man?
Du tar loss förgasaren, flotörskålen, skruvar ut en "skruv" (munstycket) och sedan sätter du tillbaka skålen+ förgasaren ;)
De klarar vem som helst (:
Tillhör mille!
v-ås_ twins
Elmoped

Inlägg av v-ås_ twins »

men kan det inte bli felinställningar på förgasaren då? :? om man tar bort förgasaren.
Användarens profilbild
alexanderkarlsson
F.D stuntarn

Inlägg av alexanderkarlsson »

driver du? har du satt på luftfilter utan att byta munstycke?
bra koll du har 8). o byt upp dig i munstycke som sagt ca:10 strl

mvh//aLEx
Någon som vill ha invite till LOCKERZ? PM:a E-mail
Sendarajder
Varnad

Inlägg av Sendarajder »

pwnsowns skrev:sök
man skriver en fråga på forumet för att få svar på den inte för att något pucko som själv säkert inte kan ett dugg skriver"sök" låter som en gnällig pågatös
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Du ska byta munstycke, och jag kan lova dig att det inte är svårt ! jag trodde också det skulle vara svårt första gången jag bytte men de va hur enkelt som hellst, gick på 10 minuter ungefär :wink:

Hur man gör: skruvar bort "skålen" som sitter på underdelen av förgasaren, sen skruvar du loss munstycket som sitter i mitten(brukar oftast va i mitten), de kan finnas mer än ett munstycke.

sen skruvar du bara loss munstycket och sätter ditt de nya, och sen när du ska ha orginal igen är de så enkelt att du bara sätter tillbaka orginal munstycket :wink:
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

hyosungsf50 skrev:
man skriver en fråga på forumet för att få svar på den inte för att något pucko som själv säkert inte kan ett dugg skriver"sök" låter som en gnällig pågatös
Du de är en väldigt pissig ton du har? Ja har nyss försvarat dig i crew-tråden men ja hade visst fel! Bäst att du håller dig lugn i fortsättningen...

pwnsowns har rätt, man ska söka först, för de finns miljoner svar på denhär frågan, båda guider och trådar..
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=1667

finns en tråd för sånna här frågor
Bild
Sendarajder
Varnad

Inlägg av Sendarajder »

bensinskalle skrev:
hyosungsf50 skrev:
Du de är en väldigt pissig ton du har? Ja har nyss försvarat dig i crew-tråden men ja hade visst fel! Bäst att du håller dig lugn i fortsättningen...

pwnsowns har rätt, man ska söka först, för de finns miljoner svar på denhär frågan, båda guider och trådar..
men om han som skrev "sök" har tid att skriva det då har väl också tid att skriva byta upp dig 10st storlekar??? istället för att bara för skojs skull skriva "sök" verkar väldigt ologiskt enligt min åsikt

EDIT: vad har du egentligen försvarat mig för jag har inte gjort någonting så de verkar ju väldigt konstigt :? :x
Låst