haha aa xd.. mm okej gört :p ... a ja tjatar på far typ varje dag att ja vill ha cylinder å allt men han ä så jävla sträng han säger att han tar av de å skrotert och ställer undan moppen.. :/ men ja kommer alldrig ge mig å tjata.... !!!
en liten undran :p jag ska köpa en sats med munstycken nu med nåra kompisar... vad ska ja ha för typ ungefär 60 - 82 sats ir högre fr ja venne va jag har orginal i min XD.. har inte örkat kolla.. så någon som vet????
ja som bensin sa xD
hmm komme fan inte ihåg vilken gånga de skulle va :S
6mm skulle ja tippa
styling: ta bort b*gläppen, dekaler, bort me speglarna lr nya, fins massor
okej okej men nu äre så att ja ska ha ett effect rör... orginal cylinder äre på å de... någon som har nö bra tips på bra rör som ger bra effect å låter gött..?? :p
Derbi_9205 skrev:okej okej men nu äre så att ja ska ha ett effect rör... orginal cylinder äre på å de... någon som har nö bra tips på bra rör som ger bra effect å låter gött..?? :p
MK Thrower el Gianelli 2T tycker jag du absolut ska välja!
själv har man ju MK thrower tkr de inte ä någe större fel i axx o topp på de men gianelli ska va vassare? men de kostar mer
ja rekomenderar inget a dom för ja bara testat thrower
Det du kan göra är:
plugga ur avgasröret helt
porta cylindern (går rätt mycket och gör mycket)
ta bort egr ventilen
borra upp förgasaren/ större munstycke
okej okej:p ja ska köpa ett mk thrower å dra på ostrypt cdi , drev , munstycke , dra pluggen i luftburken , egr typ.. va kommer de ge. va fort..? å sen när ja sparat ihop mer pengar blire cylinder å vev å förgasare å litte...
Derbi_9205 skrev:okej okej:p ja ska köpa ett mk thrower å dra på ostrypt cdi , drev , munstycke , dra pluggen i luftburken , egr typ.. va kommer de ge. va fort..? å sen när ja sparat ihop mer pengar blire cylinder å vev å förgasare å litte...
jag har tänkt på en metrakit sp cylinder.. måste ja byta vev då :/...? å sen äre ju så att ja ska köpa ett effect rör å då ska ja ha ett rör te orginal cylindern under tin som ja sparar ihop te värre cylinder å då vill ja ha ett rör som både funkar bra te orginal å typ mk sp sen så ja slipper köpa nytt igen.. tänkte på typ gianelli 2t ir mhr replica supermoto.... å pallar veven med e sp cylinder å ä den bra????
hmm kolla här denna setup blire ja kör gianelli 2t å har så ja sparar ihop te cylinder å då tänkte jag på en metrakit sp cylinder me typ 21mm förgasare.. behöver jag ha vev då..? för ja vill fan inte byta vev :/ de e drygt.. å då blire de sakerna blir de bra?