ja du fick denDerbisendafille skrev:Fick jag variatorn elr inte ?:D

blev du inte kontaktad?
Nog är du lite psyko nu alltid...psykopatrik skrev:så om jag lägger ett skit högt bud ganska tidigt i en auktion så att ingen annan budar högre och sedan ändrar mitt bud så blir det ogiltligt.
Har jag fattat rätt?
Om jag då gjör ändringen 23.59 så blir mitt skit höga bud ogiltlig.
Kan jag då lägga ett lågt bud med en gång och på det sättet vara säker på att vinna auktionen till ett lågt pris?
du kunde fått de billigare ! om inte han innan gett ett bud som var onödigt högt. skulle alla buda 1-10kr varje gång så skulle de bli väldigt billigt, synd att det alltid är någon som inte är med på deEl_loco skrev:Tycker jag med, när jag kolla på blocket så hitta jag ingen som låg under 1000lappen å då är dom beg, så vf inte köpa ett nytt för 1000?(:
varför det inte blir nån stor auktion är för att det finns sånna jävla idioterDerbiSM skrev:du kunde fått de billigare ! om inte han innan gett ett bud som var onödigt högt. skulle alla buda 1-10kr varje gång så skulle de bli väldigt billigt, synd att det alltid är någon som inte är med på deEl_loco skrev:Tycker jag med, när jag kolla på blocket så hitta jag ingen som låg under 1000lappen å då är dom beg, så vf inte köpa ett nytt för 1000?(:![]()
men 1000kr är också ett ganska bra pris för det röret, men hur bra hade de inte varit om någon fått de för t.ex. 500:- ! och de skulle ju någon kunnat om man gör som jag skrev innan, buda 1-10kr åt gången.![]()
men jag vet ! man får buda hur mycket man vill, men skulle inte alla känna på att buda lite åt gången, speciellt han som får röret elr vad de nu är så billigt.
tycker inte de va så jätte stor auktion idag faktiskt, bara 2 bud![]()
Mvh/ DerbiSM
Det spelar ingen roll han kommer inte få det för 900 ändå!! det finns ALTID folk som höjer i sista minuten!!!El_loco skrev:Joo det är klart, Visst då skulle det ha vart mer liv i auktionen om han inte hade budat så högt, men med höga bud så är det ju större chans att man vinner, tråkigare men säkrare typ ;P
skrev ju de, höj 1-10kr åt gångenfalken skrev:varför det inte blir nån stor auktion är för att det finns sånna jävla idioterDerbiSM skrev:du kunde fått de billigare ! om inte han innan gett ett bud som var onödigt högt. skulle alla buda 1-10kr varje gång så skulle de bli väldigt billigt, synd att det alltid är någon som inte är med på deEl_loco skrev:Tycker jag med, när jag kolla på blocket så hitta jag ingen som låg under 1000lappen å då är dom beg, så vf inte köpa ett nytt för 1000?(:![]()
men 1000kr är också ett ganska bra pris för det röret, men hur bra hade de inte varit om någon fått de för t.ex. 500:- ! och de skulle ju någon kunnat om man gör som jag skrev innan, buda 1-10kr åt gången.![]()
men jag vet ! man får buda hur mycket man vill, men skulle inte alla känna på att buda lite åt gången, speciellt han som får röret elr vad de nu är så billigt.
Mvh/ DerbiSMsom bjuder 900 på en gång sånna mäninskor borde BANNAS.
OM ALLA HÖJER MAX 10KR PER GÅNG SÅ BLIR ALLT BILIGT!!!!
tyst vi får ju inte avslöja hemligheten för idioterna!DerbiSM skrev:skrev ju de, höj 1-10kr åt gångenfalken skrev:varför det inte blir nån stor auktion är för att det finns sånna jävla idioterDerbiSM skrev: du kunde fått de billigare ! om inte han innan gett ett bud som var onödigt högt. skulle alla buda 1-10kr varje gång så skulle de bli väldigt billigt, synd att det alltid är någon som inte är med på de![]()
Mvh/ DerbiSMsom bjuder 900 på en gång sånna mäninskor borde BANNAS.
OM ALLA HÖJER MAX 10KR PER GÅNG SÅ BLIR ALLT BILIGT!!!!verkligen synd att han buda 900kr direkt, jag hade också velat ha de röret , men de klart man inte budar när man ser att nån höjt till 900 direkt, isf budar man i sista sekunden
NEJ du får inte bort konkuransen genom buda 1000 nu! det finns altid folk som höjer 10-100 kr 23.59!!! hur svårt ska det vara att förstå det?El_loco skrev:det är väll ändå bättre å få bort all konkurens direkt? visst de blir tråkigare men större chans å få saken Eller hur din illa luktande fisk som kallar alla idioter (A) nej jag är inte seriös
Okey mena inte all, utan en del (A) snälla hjälp mig tänka din get. Men vafan, du verkar som en skön typ så ääsch de va inge tjjaddåfalken skrev:NEJ du får inte bort konkuransen genom buda 1000 nu! det finns altid folk som höjer 10-100 kr 23.59!!! hur svårt ska det vara att förstå det?El_loco skrev:det är väll ändå bättre å få bort all konkurens direkt? visst de blir tråkigare men större chans å få saken Eller hur din illa luktande fisk som kallar alla idioter (A) nej jag är inte seriös
måste jag hjälpa dig med att tänka?
du måste väll hålla med om att det va ett väldigt onödigt bud (de första), och om du jätte gärna skulle vilja ha de där röret så skulle du nog också bli lite irriterad.MarcusAndersson skrev:För helvete grabbar sluta whiiina , ni bjuder det ni känner för thats it !
Man strävar väl efter att allt ska bli så billigt som möjligt!psykopatrik skrev:Ursäkta men är ni dumma i huvet??
Nu är det någon som är villig att betala 1000 kr för röret vad är då skilnaden om han lägger budet tidigt eller väntar till 23.59.
Jag vill också ha röret men jag vill bara ge 500 så jag tycker det är bra att han la budet så tidigt för nu behöver jag inte ha några falska förhoppningar.
HAAHAHAHAHAH JA !wuedde skrev:http://www.blocket.se/vi/19630949.htm?ca=23_2_s
haha, är det röret från gårdagens auktion?:P
MarcusAndersson skrev:HAAHAHAHAHAH JA !wuedde skrev:http://www.blocket.se/vi/19630949.htm?ca=23_2_s
haha, är det röret från gårdagens auktion?:P