ignorerar han till en början, sen beror det på om han gör något eller bara glor ^^
du är på skolans toalett och precis innan du går in kommer skolans snyggaste tjej ut, du går in på samma där hon varit och så luktar det rena fan där inne..
vad gör du ?
Blir glad och njuter av den nya och ngt vassare cyllindern jag får på posten några dagar senare (:
Du lämnar in dina kåpor för lackering. Du betalar 3k och pengarna hade du sparat länge De första du gör när du ska provköra den är att ramla å de blir feta repor. Vad gör du ?:)
Ber någon kompis att hjälpa till att ljuga ihop en fin historia för försäkringsbolaget om att vi hade krockat så de gick på de..
Skulle du gjort om du precis har blivit färdig med din midrace elr hypermotor å de första du gör är att köra en bit sen kommer de 2 polismotorcyklar å tar dig (du kan inte komma undan av någon konstig anledning) sen får du tillbaks ramen utan motor
Ringer till polisen å säger att ett rån håller på att ske på ICA i närheten, dom lär åka dit direkt...
Du är på fest å blir packad...Sista du kommer i håg är att du var tillsamans med snyggaste bruden...
Du vaknar på morgonen med världens huvudvärk å känner dig lite öm i baken.. Du vänder dig om å där ligger en kille å ser nöjd ut, men han e din bästa polare och Ni litar på varann och har kul å delar på allt.
Vad skulle du göra??
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
du önskar dig en mhr setup i julklapp och blir lovad de av dina päron.
dina föräldrar är lost inom motorvärlden och det visar sig när du öppnat paketet att det innehåller 11/70 drevning (päronen kan ingenting om drev) samt en mk krök. vad gör du ?
joakim... skrev:jag skulle säga att de va fel köp!
om du får ihop det med en snygg brud å sen när ni ska gör "det" så spyr du på henne!
Vad gör du sen?
byter namn och flyttar till Uzbekistan
du har varit på fest kvällen innan och vaknar upp i din säng. När du går in på datorn så skickar din kompis en youtubelänk : du trycker på den och får se en film på dig själv som springer naken igenom stan vad gör du ?
rösta på Victor i blackrider snälla..
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
du har varit på fest kvällen innan och vaknar upp i din säng. När du går in på datorn så skickar din kompis en youtubelänk : du trycker på den och får se en film på dig själv som springer naken igenom stan vad gör du ? [/quote]
Jag hade köpt väldigt mycket mat, sen hade jag gömt mig i ett skyddsrum (där jag hade lagt maten) någonstans i minst 5 år.
Vad hade du gjort om din feta fula svenkalärarinna bad dig stanna kvar efter skolan, efter skolan hade hon sagt: om du inte tar mig bakifrån så får du IG i svenska.
du har varit på fest kvällen innan och vaknar upp i din säng. När du går in på datorn så skickar din kompis en youtubelänk : du trycker på den och får se en film på dig själv som springer naken igenom stan vad gör du ? [/quote]
garvar o säger: de e väl
vad gör du om du blir jagad av snuten och de prejjer ner dig i ett dike o de bara blir skit av moppen?
Någon som vill ha invite till LOCKERZ? PM:a E-mail
alexanderkarlsson skrev:du har varit på fest kvällen innan och vaknar upp i din säng. När du går in på datorn så skickar din kompis en youtubelänk : du trycker på den och får se en film på dig själv som springer naken igenom stan vad gör du ?
sadsasd skrev:garvar o säger: de e väl
vad gör du om du blir jagad av snuten och de prejjer ner dig i ett dike o de bara blir skit av moppen?
Då hade jag tagit mitt styre och sullat i rutan
Du sitter på ditt rum en kväll, lungt och sansat. När din farmor helt plötsligt kommer in på ditt rum. Och börjar skrika som in i helvete!. Och sen går hon ut igen, vad gör du?
TobbaN skrev:
Du sitter på ditt rum en kväll, lungt och sansat. När din farmor helt plötsligt kommer in på ditt rum. Och börjar skrika som in i helvete!. Och sen går hon ut igen, vad gör du?
blir sjukt förvånad och börjar asgarva
du är på gymmet och när du är klar så går du in i fel omklädningsrum, vad gör du?
rösta på Victor i blackrider snälla..
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
ReijuMrx skrev:försöker vakna upp ur drömmen, annars dampar jag haha
ditt favoritband kommer till stan och ska spela, men du får inte gå för dina föräldrar för att det är för vilt ( marilyn manson tillexempel..)
vad gör du?
Går iaf och tar skiten från dom sen
det är mycket folk på stan och du frågar en gammal tant om du ska hjälpa henne över gatan. Hon mumlar och du tar det som ett ja. När ni är över på andra sidan så börjar hon skrika att du försöker kidnappa henne och att hon inte ville gå över gatan vad gör du?
Kissar henne i ögat sen tar jag livet av mig.
Vad gör du om din moppe går sönder långt ute i skogen och du vet inte vart du e mitt i natten utan telefon och möjlighet att kontakta nån?
har hänt mig...stog 4a mil ut iskogen å fck bensin stopp å ingen täckning på mobben heller...detta hände mig vid 1 på natten för 2 väckor sedann.......................