Hur tar du dig ur knipan ? LEK :)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

springer därifrån å får mardrömmar hela livet ut :roll:

vad gör du om du har supit te litte å sen ska ta moppen hem från kompisen å polisen stoppar dej å du får göra ett alkoholtest å du åker dit? :P
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

finns fan inte mycket å göra i detta läge... :)
får la ta smällen ? ^^

Du ska ha sex med din tjej för första gången och precis när ni "ska börja" kommer hennes mamma in, vad gör du?
Nyxorzz
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

skulle ha tycket att det var extremt pinsamt :oops:

du kör moppe och ligger i typ 80 och du ser att det kommer en skarp sväng. Du märker att bromsarna inte funkar, vad gör du?
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

använder skorna, motorbromsar :)

du får veta att du har en 11 årig bro i thailand, vad gör du?
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Drar dit och tävlar mot han vem som kan klättra snabbast upp för en 11 meters palm 8)
nej men jag skulle la bli chockad xD

Din syster har blivit våldtagen men inte sagt något till föräldrarna, bara du vet. vad gör du ?
Nyxorzz
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

hämta baseboll trät och gå och spöa den som hade gjort det :evil: ärligt faktist.

Du får inte trimma för dina föreldrar skulle du trimma än då eller vara änglen och göra som dom sa?
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

ja eftersom pappa har jobbat med motor sen han va liten så hör han direkt om jag skulle trimma. så det får bli ett nej.

en kille som är känd i hela staden och som e lite cp kommer å börjar glo påå dig, vasd gör du?
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

ignorerar han till en början, sen beror det på om han gör något eller bara glor ^^

du är på skolans toalett och precis innan du går in kommer skolans snyggaste tjej ut, du går in på samma där hon varit och så luktar det rena fan där inne..
vad gör du ? :P
Nyxorzz
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

byta toalett :lol:

kör om bytta roller du har precis vart på toa och skitit och luktar som fan där inne och skolans snyggaste tjej går in efter dig vad skulle du göra?
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

"Skulle jag vart du hade jag inte gått in där, och nej. Det är inte mitt fel ;) de luktade innan^^"

Du ser 2 små p12er har ett allvarligt bråk och den ena blör även näseblod. vad gör du ? :)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

Inlägg av Debianbil »

gå in på toan o pissa?

vad gör du går på toa och de blir stopp och de är vatten Över hela golvet hoss din Nyblivna flickvänn ?
<---- :)
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

meanzick skrev:
Du ser 2 små p12er har ett allvarligt bråk och den ena blör även näseblod. vad gör du ? :)
skulle la stoppa det 8)

din pappa slår din mamma, vad gör du ?
Nyxorzz
Användarens profilbild
joakim...
Elmoped

Inlägg av joakim... »

Jag skulle nog slå tillbaka eller nåt :x

om du hade 14kossor på din gård å sen kommer din ny inflyttade 15åriga granne å sätter på en av korna en morgon då du kollar ut! vad gör du?
bubba
Elmoped

Inlägg av bubba »

filmar och lägger ut på youtube

du går in i din brorsas rum och ser att han står och damsuger *fult ord*, vad gör du?
Användarens profilbild
Keeroy
Ktm 125!

Inlägg av Keeroy »

Frågar om det är skönt ^^ hehe

Vad skulle du göra ifall du får veta att din morsa egentligen är din syster?
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres

Inlägg av TK_DRAC »

Skulle nog undrat vem min morsa va?

Vad skulle du göra om du precis fått en snygg brud till lite kul men märker att ingen av er har kondom?
Användarens profilbild
wildhorse
Kinaraket

Inlägg av wildhorse »

har sex ändå

du går ut i garaget och ser er far stå med en borr och borrar hål i cylindern. va göru?
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres

Inlägg av TK_DRAC »

Frågar hur många cc han borrar upp den till :wink:

Vad skulle du gjort om din farsa stod å flörtade med granens fru å du såg de..
Användarens profilbild
wildhorse
Kinaraket

Inlägg av wildhorse »

inget

Far er kommer in med en yxa och sätter den i dataskärmen. va gör du?
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Blir glad och njuter av den nya och ngt vassare cyllindern jag får på posten några dagar senare (:

Du lämnar in dina kåpor för lackering. Du betalar 3k och pengarna hade du sparat länge :P De första du gör när du ska provköra den är att ramla å de blir feta repor. Vad gör du ?:)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
wildhorse
Kinaraket

Inlägg av wildhorse »

mardröm.
Köper mig ett tnt kåpsätt :D

Mor din är med i en Girls gone wild film. va gör du?
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres

Inlägg av TK_DRAC »

Ber någon kompis att hjälpa till att ljuga ihop en fin historia för försäkringsbolaget om att vi hade krockat så de gick på de..;)

Skulle du gjort om du precis har blivit färdig med din midrace elr hypermotor å de första du gör är att köra en bit sen kommer de 2 polismotorcyklar å tar dig (du kan inte komma undan av någon konstig anledning) sen får du tillbaks ramen utan motor
Användarens profilbild
joakim...
Elmoped

Inlägg av joakim... »

jag skule bli sur på mej själv å ta å stoppa på orginal om jag hade en till motor annars sälja ramen å gå/cykla istället.

Du ser att snuten står hemma på din gård när du kommer hem en dag precis då du har väldigt bråttom och måste ut med din hypermoppe.
Vad gör du?
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young

Inlägg av Weckis »

Ringer till polisen å säger att ett rån håller på att ske på ICA i närheten, dom lär åka dit direkt...

Du är på fest å blir packad...Sista du kommer i håg är att du var tillsamans med snyggaste bruden...
Du vaknar på morgonen med världens huvudvärk å känner dig lite öm i baken.. Du vänder dig om å där ligger en kille å ser nöjd ut, men han e din bästa polare och Ni litar på varann och har kul å delar på allt.

Vad skulle du göra??
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde
http://www.garaget.org/Weckis
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

vet ej för det skulle aldrig hända mig :P

Du är hemma hos din tjej. Ni har kul mm. Sen när tjejen skulle ut ett tag och du är ensam med mamman och hon började stöta på dig. vad gör du?
Användarens profilbild
radioluke
Elmoped

Inlägg av radioluke »

säger att jag skulle hem precis då. :P

du vaknar efter julfesten, din konstiga kusin sov i samma rum som du och du känner att du är helt öm i arslet, vad gör du?
Självmord är en permanent lösning på ett tillfälligt problem - så ta inte ditt liv, ta andras.
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

undrae grovt vad som hände kvällen innan :wink:

du önskar dig en mhr setup i julklapp och blir lovad de av dina päron.
dina föräldrar är lost inom motorvärlden och det visar sig när du öppnat paketet att det innehåller 11/70 drevning (päronen kan ingenting om drev) samt en mk krök. vad gör du ? :wink:
Nyxorzz
Användarens profilbild
joakim...
Elmoped

Inlägg av joakim... »

jag skulle säga att de va fel köp!

om du får ihop det med en snygg brud å sen när ni ska gör "det" så spyr du på henne!

Vad gör du sen?
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

joakim... skrev:jag skulle säga att de va fel köp!

om du får ihop det med en snygg brud å sen när ni ska gör "det" så spyr du på henne!

Vad gör du sen?
byter namn och flyttar till Uzbekistan :lol:

du har varit på fest kvällen innan och vaknar upp i din säng. När du går in på datorn så skickar din kompis en youtubelänk : du trycker på den och får se en film på dig själv som springer naken igenom stan vad gör du ? :lol:
rösta på Victor i blackrider snälla..
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
Användarens profilbild
Alsen
Svårstartad skrothög

Inlägg av Alsen »

du har varit på fest kvällen innan och vaknar upp i din säng. När du går in på datorn så skickar din kompis en youtubelänk : du trycker på den och får se en film på dig själv som springer naken igenom stan vad gör du ? :lol:[/quote]

Jag hade köpt väldigt mycket mat, sen hade jag gömt mig i ett skyddsrum (där jag hade lagt maten) någonstans i minst 5 år.

Vad hade du gjort om din feta fula svenkalärarinna bad dig stanna kvar efter skolan, efter skolan hade hon sagt: om du inte tar mig bakifrån så får du IG i svenska. :shock: :?:
Användarens profilbild
alexanderkarlsson
F.D stuntarn

Inlägg av alexanderkarlsson »

du har varit på fest kvällen innan och vaknar upp i din säng. När du går in på datorn så skickar din kompis en youtubelänk : du trycker på den och får se en film på dig själv som springer naken igenom stan vad gör du ? [/quote]

garvar o säger: de e väl :wink:

vad gör du om du blir jagad av snuten och de prejjer ner dig i ett dike o de bara blir skit av moppen?
Någon som vill ha invite till LOCKERZ? PM:a E-mail
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

alexanderkarlsson skrev:du har varit på fest kvällen innan och vaknar upp i din säng. När du går in på datorn så skickar din kompis en youtubelänk : du trycker på den och får se en film på dig själv som springer naken igenom stan vad gör du ?
sadsasd skrev:garvar o säger: de e väl :wink:

vad gör du om du blir jagad av snuten och de prejjer ner dig i ett dike o de bara blir skit av moppen?

Då hade jag tagit mitt styre och sullat i rutan 8)

Du sitter på ditt rum en kväll, lungt och sansat. När din farmor helt plötsligt kommer in på ditt rum. Och börjar skrika som in i helvete!. Och sen går hon ut igen, vad gör du?
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

TobbaN skrev:
Du sitter på ditt rum en kväll, lungt och sansat. När din farmor helt plötsligt kommer in på ditt rum. Och börjar skrika som in i helvete!. Och sen går hon ut igen, vad gör du?

blir sjukt förvånad och börjar asgarva :lol:

du är på gymmet och när du är klar så går du in i fel omklädningsrum, vad gör du?
rösta på Victor i blackrider snälla..
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
sonnydrifter
Elmoped

Inlägg av sonnydrifter »

RiejuForce skrev:
Mr F skrev:
ReijuMrx skrev:försöker vakna upp ur drömmen, annars dampar jag haha :wink:

ditt favoritband kommer till stan och ska spela, men du får inte gå för dina föräldrar för att det är för vilt ( marilyn manson tillexempel..)
vad gör du?
Går iaf och tar skiten från dom sen :wink:

det är mycket folk på stan och du frågar en gammal tant om du ska hjälpa henne över gatan. Hon mumlar och du tar det som ett ja. När ni är över på andra sidan så börjar hon skrika att du försöker kidnappa henne och att hon inte ville gå över gatan vad gör du?
Kissar henne i ögat sen tar jag livet av mig.

Vad gör du om din moppe går sönder långt ute i skogen och du vet inte vart du e mitt i natten utan telefon och möjlighet att kontakta nån?
har hänt mig...stog 4a mil ut iskogen å fck bensin stopp å ingen täckning på mobben heller...detta hände mig vid 1 på natten för 2 väckor sedann.......................
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

HUr tog du dig hem då, liftade du eller gick du hem?
Skriv svar