mjoo RRX har strypt CDI men är inte lika mkt strypt som tex en DT... då RRX stryps vid 10tusen RPM så stryps DTn redan vid 8-9tusen RPMTobbaN skrev:
RRX har väl inte strypt Cdi?
Leonelli Cdi = Ostrypt?
forsan92 skrev:hehe gillade inte frågan: "är det svårt att trimma en RRX"
men de struntar vi ihehe...
mjoo RRX har strypt CDI men är inte lika mkt strypt som tex en DT... då RRX stryps vid 10tusen RPM så stryps DTn redan vid 8-9tusen RPMTobbaN skrev:
RRX har väl inte strypt Cdi?
Leonelli Cdi = Ostrypt?
men strypta är dom och de finns då alltså trimcdi boxar att köpa till dom
jag har ducati tändsystem på min Derbi och den varvar över 10000TobbaN skrev:Dom är skit bra.
Min gjorde långt över 80 på mätarn, har kommit ner till meterräknarn.
Hade Metrakit då.
Dragen plugg, lite över 80 på mätarn.
RRX har väl inte strypt Cdi?
Leonelli Cdi = Ostrypt?
Men dragen plugg med 95 munstycke, så går den skit bra
beckvall skrev:jag har ducati tändsystem på min Derbi och den varvar över 10000TobbaN skrev:Dom är skit bra.
Min gjorde långt över 80 på mätarn, har kommit ner till meterräknarn.
Hade Metrakit då.
Dragen plugg, lite över 80 på mätarn.
RRX har väl inte strypt Cdi?
Leonelli Cdi = Ostrypt?
Men dragen plugg med 95 munstycke, så går den skit bra