fick pengar, typ 1500 tror jag har inte räknat
multitool
kläder
å två ps3 spel fast dom sög ( ) så fick byta dom
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
900kr
långkallingar och en sån där tröja
godis
en lapp där de stog att mamma och pappa skulle betala mitt traktor kort
och 5 cd skivor med gammla raggar låtar
sammlings grej med elvis (3 cd)
av tjejn fick jag
raggartärnngiar haha
en bok om dåliga ragnings repliker
och en t-shirt
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
nu har vi även fått från mammas sida och därifrån fick jag bara pengar. 1500 av mormor, morfar å 1500av mamma å 800 av min moster åsså hade släktingarna från dalarna skicka upp 1000kr
fan vad mycket ni får:P men vi typ ger inte Paket till dom som jobbar:P eller så + de e bara min mamma+ bror + mormor ja får av:P men fick 900 kr och kläder och godis och stand up biljetter:P inte så kul men vi är ju en as liten familj
Jahop jag fick en systemkamera canon EOS 1000D+ ett teleobjektiv, 2par björnborg kallingar, 200kr på A6 (typ ett köpcenter), 150kr på fyllning till mobilen, 100kr, en vägskylt och lite cykel grejer.
de var nog allt xD
har försöt hela kvällen men inte lyckats att ta ett kort på kameran de var lite svårt kom jag fram till .
Edit: en qviksilver tröja me
Senast redigerad av Ch-racer den 24 december 2008, 23:34, redigerad totalt 1 gånger.
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Ch-racer skrev:Jahop jag fick en systemkamera canon EOS 1000D+ ett teleobjektiv, 2par björnborg kallingar, 200kr på A6 (typ ett köpcenter), 150kr på fyllning till mobilen, 100kr, en vägskylt och lite cykel grejer.
de var nog allt xD
har försöt hela kvällen men inte lyckats att ta ett kort på kameran de var lite svårt kom jag fram till .
ja är avensjuk
kanse kan meanzick beräta va han tycker kameror och att ta kort
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
hahaha sebbe, vet du var de där hemliga jag, jöl å din kära flickvänn visste om var ?
Kan säga de nu eftersom de inte blev av.. Jag å stekarn tänkte köpa en engångskamera åt dej i julklapp
meanzick skrev:hahaha sebbe, vet du var de där hemliga jag, jöl å din kära flickvänn visste om var ?
Kan säga de nu eftersom de inte blev av.. Jag å stekarn tänkte köpa en engångskamera åt dej i julklapp
hahaha de va asså det ja va rädd för hahah ja trode typ ni skulle hälla vatten på mig i skolan eller typ göra något jävligt mot mig fast de gjorde ni ju... stekarn och aeroxen era jävlar
Ang ta isär bakdämparen
Bjuder på några bilder jag tog nyss hadde inget å göra så testade kameran lite kan bara säga att jag är mer än nöjd över den men imorron och fradag blir de hård test, jeep träff på fre så då e de mkt o fota
Första bilden jag tog
min väg skylt modell äldre
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
fick ett slutsteg på 1000w, en jacka, en julgran att ha i a-traktorn xD, godis, biltidning och å massa mer xD sen ska vi till mormor å morfar å fira jul med släkten i morn