och biltemas fatbar fästen då dessa kostar 300 spänn mindre än Hebo (vem bryr sig om märket på fästet?) men när ja läser lite längre ner står det: Till detta styre behövs en styrstam med fäste för 28,6mm styren. I dagsläget passar endast Hebos egna styrstammar till detta styre.
tror ni att biltemas fästen passar ändå det står ju 28.6mm på dom med
och biltemas fatbar fästen då dessa kostar 300 spänn mindre än Hebo (vem bryr sig om märket på fästet?) men när ja läser lite längre ner står det: Till detta styre behövs en styrstam med fäste för 28,6mm styren. I dagsläget passar endast Hebos egna styrstammar till detta styre.
tror ni att biltemas fästen passar ändå det står ju 28.6mm på dom med
och skillnaden är? gick ju in på Derbi så de är vel samma sak
vet inte om det är så stor skillnad, men Derbi har ju två fästen för styret, vespor har ju ett, så alltså är väll detta styret mindre där det böjjs sen tror jag inte det passar så jätte bra på cross/sm mopeder men köp ett fatbar som är till cross moppar istället finns väll där också ? annars finns de på TS m.m..
Drac_01 skrev:Jag har ett biltema fatbar.. det står inte biltema på det och det är inge fel på det så länge du ska ha det på en moppe,.
visst jag bryr mig inte om att det är biltema tkr bara ett de blåeloxerade är snyggare så de va därför jag undrar men jag fattar inte va det är för skillnad på ett scooter styre och ett vanligt
vet inte om det är så stor skillnad, men Derbi har ju två fästen för styret, vespor har ju ett, så alltså är väll detta styret mindre där det böjjs sen tror jag inte det passar så jätte bra på cross/sm mopeder men köp ett fatbar som är till cross moppar istället finns väll där också ? annars finns de på TS m.m..
Mvh/ DerbiSM
Men jag gick in på Derbi i kategorin så jag fattar inte vrf de inte skulle funka. (förlåt för alla post och att jag inte editar för de kom så snabbt allt )
Junker skrev:
Mvh/ DerbiSM
Men jag gick in på Derbi i kategorin så jag fattar inte vrf de inte skulle funka. (förlåt för alla post och att jag inte editar för de kom så snabbt allt )
okee, jo men det skulle säkert funka, bara det att det inte skulle passa så bra, (tror jag )
DerbiSM skrev:
Mvh/ DerbiSM
okee, jo men det skulle säkert funka, bara det att det inte skulle passa så bra, (tror jag )
Jo de skulle det säkert göra de va bara de att jag ska ändå beställa från startuning sen var de styret billigare än biltemas men om ni inte tror de passar så köper jag biltemas tack för hjälpen och trevligt jul!
de styret som du hade tänkt köpa passar som dom redan sagt inte. pga att det är för litet där fästena skla sitta. på en scooter sitter det med 1 fäste i mitten och på en crossmoped med 2 fästen. 1 på vardera sida.