Ibland så märker man inte ett skit... =/ Jag satte på Trimmpipa och öppet filter på min gamla x-treme med originalmunstycke i och den gick finfint... Men ja bytte munstycke direkt efter provturen ändåluddemuregard skrev:OFTA MAN INTE MÄRKER IFALL DEN FÅR FÖR LITE BENSIN !
Brukar ta ett par timmar innan dom börjar blöddra.bensinskalle skrev:Ibland så märker man inte ett skit... =/ Jag satte på Trimmpipa och öppet filter på min gamla x-treme med originalmunstycke i och den gick finfint... Men ja bytte munstycke direkt efter provturen ändåluddemuregard skrev:OFTA MAN INTE MÄRKER IFALL DEN FÅR FÖR LITE BENSIN !
Köp helst inte airsal! Airsal har dåliga kolvar mot alla andra, köp barikit istället i så fall ( mycket bättre kvalité och prestanda )
Om du inte vill "trimma" moppen så köper du bara en 50 cc sport för den ger somsagt knappt nån effekt... Det är bättre än att köpa en snordyr originalcylinder
Köper du en barikit sport 70 cc så ska du köpa ett metrakit sp rör eller ett SCRdå kommer din moppe gå framåt, ja lovar
110-120 men det är ju olika från moppe till moppe oxå, drevning m.m..wildhorse skrev:Brukar ta ett par timmar innan dom börjar blöddra.bensinskalle skrev:Ibland så märker man inte ett skit... =/ Jag satte på Trimmpipa och öppet filter på min gamla x-treme med originalmunstycke i och den gick finfint... Men ja bytte munstycke direkt efter provturen ändåluddemuregard skrev:OFTA MAN INTE MÄRKER IFALL DEN FÅR FÖR LITE BENSIN !
Köp helst inte airsal! Airsal har dåliga kolvar mot alla andra, köp barikit istället i så fall ( mycket bättre kvalité och prestanda )
Om du inte vill "trimma" moppen så köper du bara en 50 cc sport för den ger somsagt knappt nån effekt... Det är bättre än att köpa en snordyr originalcylinder
Köper du en barikit sport 70 cc så ska du köpa ett metrakit sp rör eller ett SCRdå kommer din moppe gå framåt, ja lovar
Hur snabbt kommer den gå med den setupen du sa där?:P
Barikit 70cc
21mm
scr corse
Ja polarens moppe gjorde ca 115 med airsal, sp o 19 mm fugge, så barikit+SP+21mm blir väl ungefär lika eller bättreDrac_01 skrev:110-120 men det är ju olika från moppe till moppe oxå, drevning m.m..wildhorse skrev:Brukar ta ett par timmar innan dom börjar blöddra.bensinskalle skrev: Ibland så märker man inte ett skit... =/ Jag satte på Trimmpipa och öppet filter på min gamla x-treme med originalmunstycke i och den gick finfint... Men ja bytte munstycke direkt efter provturen ändå
Hur snabbt kommer den gå med den setupen du sa där?:P
Barikit 70cc
21mm
scr corse
Vet man bara vad man sysslar med så är det fullt möjligt.ReijuMrx skrev:aldrig !kallepalle skrev:nej. fullt möjligt att få upp en sport setup i 115...
snälla nån..
kallepalle skrev:menar inte barikit 70, utan barikit 80 eller tp 74
Kod: Markera allt
så barikit+SP+21mm blir väl ungefär lika eller bättre