helt seriöst vill inte låta som årets moppe fucko @ tsr. men jag tror nog att han kan fått upp den i iaf 90+ med prorace och förgasare.
för jag körde samma setup i sommras, Och jag maxxade min moppe på en Jävligt lång raksträcka i borås / minst 400M och jag han bara precis växla upp till 6:an och då gick de fort så med rätt inställd förgasare medvind och jävligt pissenödig så lätt 90+ iaf!
fast då hade jag 13-53;) och kan filma det e samma racksträcka som den här fast den fortsätter jävligt långt:P http://www.youtube.com/watch?v=BzbpQRdD ... re=related
Peter.liindgren skrev:helt seriöst vill inte låta som årets moppe fucko @ tsr. men jag tror nog att han kan fått upp den i iaf 90+ med prorace och förgasare.
för jag körde samma setup i sommras, Och jag maxxade min moppe på en Jävligt lång raksträcka i borås / minst 400M och jag han bara precis växla upp till 6:an och då gick de fort så med rätt inställd förgasare medvind och jävligt pissenödig så lätt 90+ iaf!
fast då hade jag 13-53;) och kan filma det e samma racksträcka som den här fast den fortsätter jävligt långt:P http://www.youtube.com/watch?v=BzbpQRdD ... re=related
med prorace ? ne, jag tror på dej Men med sp är väll de också möjligt om du inte ligger i motvinden Men de kom ju jag nästan upp i med urpluggat och original drevning i en härlig medvind så (på mätarn då) ^^ klart de går med sp.
Nej sp tvivlar jag stark på;) jag hade det när jag köpte min moppe den gjorde bara 65 ärliga:P men sen provade vi mitt pr på en polares Senda me allt orginal och 80 munstycke den varva inte ur:P men prorace rör går bra till orginal fast tråkigt att köra endå;)
Peter.liindgren skrev:Nej sp tvivlar jag stark på;) jag hade det när jag köpte min moppe den gjorde bara 65 ärliga:P men sen provade vi mitt pr på en polares Senda me allt orginal och 80 munstycke den varva inte ur:P men prorace rör går bra till orginal fast tråkigt att köra endå;)
hahaha, å därför är röret dåligt ? Sp går helt klart bättre till original cylindern eftersom prorace är gjord för en hyper setup. Sen så passar prorace röret bara på pr cylindern om du inte moddar förstås
jasså du och vad är sp gjord för då;) sp cylindern prorace passar på sendor me orginal cylinder, och jag tycker inte sp är ett dåligt rör, gillar det inte bara. men visst helt klart bättre till En moppe me bara effekt rör.
bara att det ser bättre ut än prorace, gillar ej att prorace ligger så nära svingen, så kommer nog byta till ett överliggande Prorace!
Ne, nu fattar jag inte vad du snackar om. Sp är avstämd för sp cylindern och den är väll midrace ungefär. Men bättre med midrace rör till original cylindern än hyper rör Fast skitsamma Vi ska inte skräpa ner hans vackra projekt.. och de är mycke möjligt att röret passar. Jag har litat för mycke på vad hemsidorna skriver antar jag
Peter.liindgren skrev:helt seriöst vill inte låta som årets moppe fucko @ tsr. men jag tror nog att han kan fått upp den i iaf 90+ med prorace och förgasare.
han hade top performance 74cc med 11hk innan han böt till hyper motorn, så ja den gick i 90+^^