Nej du har inte bra komp.... skurna moppar har ju fortfarande lite komp:SMatte_smt skrev:men om den är skuren så borde det väl inte va nåt komp ? jag har bra komp
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAFrukt Soda skrev:Nu ska jag börja ställa samma dumma,iriterande frågor som du jämt ställer till "kallepalle" för att hacka och dryga...MarcusAndersson skrev:Skuren
VAD GRUNDAR DU DET PÅ?
du har inte sett moppen,kört den eller känt komp mm
Så Hurihelvete kan du vara så säker på att den skure mr dood wannabe?
Hahaha han är en bässevisseFrukt Soda skrev:Nu ska jag börja ställa samma dumma,iriterande frågor som du jämt ställer till "kallepalle" för att hacka och dryga...MarcusAndersson skrev:Skuren
VAD GRUNDAR DU DET PÅ?
Någon som är sugen på att sätta pengar på att den har värmenypt ?Rabxorzz skrev:HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAFrukt Soda skrev:Nu ska jag börja ställa samma dumma,iriterande frågor som du jämt ställer till "kallepalle" för att hacka och dryga...MarcusAndersson skrev:Skuren
VAD GRUNDAR DU DET PÅ?
- Verkar kunna mer än dig tydligen , eftersom du inte tror denna är skuren.Frukt Soda skrev:jag klagar på honom för att:
-han kan inget om moppar så allt han säger går ej lyssna på
-han klagar EXTREMT mycket på våran söt plupp "kallepalle" som är mycket kunnig
-han har en otroligt kaxig attityd
-han tror han är moderator sen han fick rankningen "TSR-Crew"
-allt han gör i trådarna är att vara kaxig på andra å säga moppefucko saker
-han är dood i sin egna lilla värld
Nej men står också att det är en 20mm förgasare på den med....så för lite soppa kke den ej får...DerbiSM skrev:håller med marcus, den har värmenypt, läs i texten, står ju att han inte bytt munstycke, så då borde det vara de-(den får för lite bensin)![]()
men ta av topp locket och ta en titt för säkerhets skull(om den är skuren elr inte), så du inte köper ny cylinder i onödan![]()
sen kan du också kolla om det kommit in skit i förgasaren.
AthenaMatte_smt skrev:Aa okej, aa men blir athena 70cc istället![]()
Gnista finns när man sätter emot ett annat tändstift mot cylindern. Men det kanske inte spela nån roll. men har tagit bort förgasarn. Hur gör man ren den då? Nåt speciellt ställe där man ska kolla extra noga ? lite tips tack
mvh
har jag sagt att du sa att den inte va skuren!?, ne exakt ! jag sa bara vad jag trodde var problemet, sa inget om vad någon annan sa tidigare i tråden !Frukt Soda skrev:Nej men står också att det är en 20mm förgasare på den med....så för lite soppa kke den ej får...DerbiSM skrev:håller med marcus, den har värmenypt, läs i texten, står ju att han inte bytt munstycke, så då borde det vara de-(den får för lite bensin)![]()
men ta av topp locket och ta en titt för säkerhets skull(om den är skuren elr inte), så du inte köper ny cylinder i onödan![]()
sen kan du också kolla om det kommit in skit i förgasaren.
och har jag sakt att den ej har skure? nej exakt....
jag frågade hur han var så jäkla säker på det när han ej kört,känt komp mm
precis !, man ska byta munstyckeMatte_smt skrev:men även om man har 20mm så behöver man väl byta munstycken ? till typ 140-150 eller nåt. För den fick nog för lite bensin eftersom varje gång man skulle åka iväg så liksom försvann gasresponsen så då fick man varva mindre oxh då kom han igen, men barapå låga varv vart det så
han ska ju inte bara gå och köpa ny cylinder när han inte är 100 på att denna han har nu är skurenDraceN^ skrev:Det börja eka nu mycke om att den e skuren
SÅ lås denna tråd nu
![]()
jasså, och han visste inte att han skulle göra det redan?DerbiSM skrev:han ska ju inte bara gå och köpa ny cylinder när han inte är 100 på att denna han har nu är skurenDraceN^ skrev:Det börja eka nu mycke om att den e skuren
SÅ lås denna tråd nu
![]()
![]()
först ska han bytta tändstif, fast de har han väll redan gjort- sedan ska han rengöra förgasaren- sen öppna topp locket och kolla om den är skärd, och om den är det, DÅ ska han köpa ny cylinder
om någon redan hade sagt det tidigare i tråden , så sorryExtreme16 skrev:jasså, och han visste inte att han skulle göra det redan?DerbiSM skrev:han ska ju inte bara gå och köpa ny cylinder när han inte är 100 på att denna han har nu är skurenDraceN^ skrev:Det börja eka nu mycke om att den e skuren
SÅ lås denna tråd nu
![]()
![]()
först ska han bytta tändstif, fast de har han väll redan gjort- sedan ska han rengöra förgasaren- sen öppna topp locket och kolla om den är skärd, och om den är det, DÅ ska han köpa ny cylinder, som jag tolka det skrev Dracen att tråden skulle låsas pga posthunters fyller i vad andra redan skrivit och kommit fram till.