Kan själv berätta att ngn snodde mina tuggummi under jympan och en kompis 40 spänn

jävla tattar barnmeanzick skrev:Tja, tänkte göra en tråd och hoppas ni gillar denHär kan ni snacka om vad ni gjort under dagen elr helt enkelt bara berätta ngt kul (:
Kan själv berätta att ngn snodde mina tuggummi under jympan och en kompis 40 spännde patetiska var att jag hade en massa olika kort i fickan.. Busskort, bankomatkort, hundra kort å mitt lilla legitimation. Men dom låg kvar
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
kul tråd, synd me dina tuggummi hadde ju varit mkt bättre om de tagit busskort lr nått annat ju... nooootmeanzick skrev:Tja, tänkte göra en tråd och hoppas ni gillar denHär kan ni snacka om vad ni gjort under dagen elr helt enkelt bara berätta ngt kul (:
Kan själv berätta att ngn snodde mina tuggummi under jympan och en kompis 40 spännde patetiska var att jag hade en massa olika kort i fickan.. Busskort, bankomatkort, hundra kort å mitt lilla legitimation. Men dom låg kvar
jo, ska skicka min släkt på domBASSE skrev:jävla tattar barnmeanzick skrev:Tja, tänkte göra en tråd och hoppas ni gillar denHär kan ni snacka om vad ni gjort under dagen elr helt enkelt bara berätta ngt kul (:
fan tog dom inte förra veckan med... de är la dom dära jävla *fult ord* ungarna abdul och den dära chinesen?.. bendo bendo eller va fan han heter
Ch-racer skrev:kul tråd, synd me dina tuggummi hadde ju varit mkt bättre om de tagit busskort lr nått annat ju... nooootmeanzick skrev:Tja, tänkte göra en tråd och hoppas ni gillar denHär kan ni snacka om vad ni gjort under dagen elr helt enkelt bara berätta ngt kul (:
själv har man varit sjuk hela dan sov till 15,00 vetifan va de e me mej men typ psykiskt utmattad lr nått orkar inte göra nått o allt suger
hahameanzick skrev:jo, ska skicka min släkt på domBASSE skrev:jävla tattar barnmeanzick skrev:Tja, tänkte göra en tråd och hoppas ni gillar denHär kan ni snacka om vad ni gjort under dagen elr helt enkelt bara berätta ngt kul (:
fan tog dom inte förra veckan med... de är la dom dära jävla *fult ord* ungarna abdul och den dära chinesen?.. bendo bendo eller va fan han heter
abdull kaxxar ju me allt som rör på sej (: menmen, nu snackar vi inte om de sebbe
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
haha surt!! xDRabxorzz skrev:Ch-racer skrev:kul tråd, synd me dina tuggummi hadde ju varit mkt bättre om de tagit busskort lr nått annat ju... nooootmeanzick skrev:Tja, tänkte göra en tråd och hoppas ni gillar denHär kan ni snacka om vad ni gjort under dagen elr helt enkelt bara berätta ngt kul (:
själv har man varit sjuk hela dan sov till 15,00 vetifan va de e me mej men typ psykiskt utmattad lr nått orkar inte göra nått o allt suger
TILL 15,00 ?!?!??1
jag går fan upp 05:30 -.-'
fixa riktig länkLinuSuniL skrev:vi behöver inte jobba så vi spela typ bara spelhttp://pallade.bilddagboken.se/p/main.html?#0 (hadde lite kul mä en polare)