Tjaa, undrar om Gianelli skulle vara bra till min Gilera smt. DEt är lågvarvigt va? Vill inte behöva ligga o varva som fan. Vill cruisa, spruta grus osv. Inte ligga o toppa på höga varv bara. Vad rekommenderar ni ? Min budget ligger på ca 2000kr.Men gianelli är ett alt. MK har jag hört att det rostar som fan.
Mvh
Gianelli lågvarvigt ? Vill ha nytt rör.
Har Hebo som är högvarvigt !
Är en gilera smt 04:a och vill kunna leka lite med hebot måste man varva mkt.
MK Thrower rostar lätt som fan sägs det? Har en polare som har mk och det är blivit tunt vid cylindern på det röret säger han.
Hjälp. Ge mig tips på låg mellanvarvigt rör.
okej, men om man har moppen står inne hela tiden, asså den står ju i varmt garage, då lär det väl inte rosta ?
Leovince v6 har jag aldrig sett på nån moppe där jag bor, kanske man ska testa
me tanke på min budget lär det nog bli MK, har ju 2000kr men vill inte lägga ut allt på ett rör.
Man får väl ha på autusol och grejer kanske.
Min polare har ju ändå haft röret sen maj typ. Och det har väl börjat rosta ordentligt nu vad jag förstått.
om man bara torkar av de med jämna mellanrum så äre ingen fara. för de som kommer e bara ytrost. dock så blir de vanlig rost om man låter det sitta länge
Matte_smt skrev:okej, men om man har moppen står inne hela tiden, asså den står ju i varmt garage, då lär det väl inte rosta ?
Leovince v6 har jag aldrig sett på nån moppe där jag bor, kanske man ska testa
Nej, rostar inte då. Hade Mk på min, och cirka 15-20 grader i garaget.
Inte en enda rostfläck!
kej, nice. vad ska jag torka av med? bara vanlig trasa ? Asså fattar inte. Ska jag torka av den när det blött ? eller när det är soligt cokså? bara när jag kört i regn va ?
Matte_smt skrev:kej, nice. vad ska jag torka av med? bara vanlig trasa ? Asså fattar inte. Ska jag torka av den när det blött ? eller när det är soligt cokså? bara när jag kört i regn va ?
Mvh
Jag torkade aldrig av min ^^
Och den fick testa på allt.
Lera
Regn
Sol m.m
Men det KAN börja få lite ytrost på den kromade delen på ljuddämparn. Men det är ju inte svårt att få bort
Fick det aldrig under min tid iallafall, körde väl med det 1 månad eller nåt.
Kan ge en liten effekt skillnad då en del derbis har som en strypning i ljuddämparen, röret är avsmalnat samt att det går en metallbit genom röret som stör flödet och minskar ljudnivån. Dock inget att förvänta sig
Kan ge en liten effekt skillnad då en del derbis har som en strypning i ljuddämparen, röret är avsmalnat samt att det går en metallbit genom röret som stör flödet och minskar ljudnivån. Dock inget att förvänta sig