haha ja e bäst! ja fick pengarna tillbaka, sa dom iaf. jag frågade vad hade dood för trim på som sprinter. dom svarade vi kan tyvärr inte hitta svaret på din fråga, så vi tar inte betalt för detta sms.
Svar: I nedförsbacke och medvind, kissnödig och med hemlängtan kan du säkert komma upp i 60-65km/h men du vet väll att hastighetsgränser för mopedklass 1 är 45 km/h. Hälsningar 118 118 sms
Fråga: Är marcusandersson på tsr söt och borde han bli moderator ?
Svar: Marcusandersson på tsrs forum är helt klart söt. han förkännar definitivt att bli moderator på forumet, det är baserat på att han har startat en tråd som heter " Fråga ut 118 118" Helt klart ett bra intiativ Mvh 118 118 sms.
Fråga: Vem är med i twostrokerider crew ?
Svar: De som har hand om twostrokerider är redaktionschef daniel matsson, redaktör jonas häger och fotograf hans bergström. tsr crew borde bestå åtminstone av en dom plus kanske någon mer som arbetar där. De har kontaktformulär om du vill fråga dom något.
Mvh 118 118 sms
MarcusAndersson skrev:Fråga ; Hur fort går min moped ?
Svar: I nedförsbacke och medvind, kissnödig och med hemlängtan kan du säkert komma upp i 60-65km/h men du vet väll att hastighetsgränser för mopedklass 1 är 45 km/h. Hälsningar 118 118 sms
Fråga: Är marcusandersson på tsr söt och borde han bli moderator ?
Svar: Marcusandersson på tsrs forum är helt klart söt. han förkännar definitivt att bli moderator på forumet, det är baserat på att han har startat en tråd som heter " Fråga ut 118 118" Helt klart ett bra intiativ Mvh 118 118 sms.
Fråga: Vem är med i twostrokerider crew ?
Svar: De som har hand om twostrokerider är redaktionschef daniel matsson, redaktör jonas häger och fotograf hans bergström. tsr crew borde bestå åtminstone av en dom plus kanske någon mer som arbetar där. De har kontaktformulär om du vill fråga dom något.
Mvh 118 118 sms
perre92 skrev:men jag kan också svara på sånt, man blir bara medlem på deras hemsida eller hur de va sen svarar man bara
så vem som helst kan svara och ge ett falskt svar ?
Måste godkännas först
Men jag fick svar jättesnabbt, och jag sitter och svarar på lite frågor xD
Har väl suttit 1-2 timmar. Och inget godkännande än Hur kan dom andra få snabbare godkännanden? ^^
ReijuMrx skrev:
så vem som helst kan svara och ge ett falskt svar ?
Måste godkännas först
Men jag fick svar jättesnabbt, och jag sitter och svarar på lite frågor xD
Har väl suttit 1-2 timmar. Och inget godkännande än Hur kan dom andra få snabbare godkännanden? ^^
jag frågade hur många träd det finns i skogen
och fick en typ 2 sidors uppsats om skogstillväxten och massa skit
rösta på Victor i blackrider snälla..
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67