samma här!Rabxorzz skrev:Jag kommer var det än är!
Men dock inte med moppen ifall det är för långt =)

har du sett en karta på sverige någon gång?TobbaN skrev:Drac_01 skrev:tsr meet borde va någon stans mitt i sverige tycker jag !
Göteborg?
ReijuMrx skrev:Tycker TSR-meet ska vara där de lockar mest folk, oavsett om det redan finns andra meet.Rabxorzz skrev: (Efter har jag skrivit vad jag vet, för jag tycker inte att TSR meetet ska vara där något annat meet är)
som Frihamnen meet i stockholm eller Borås meet i Borås till exempel.
Är du rolig eller ?ReijuMrx skrev:Tsr-meet vore ju riktigt trevligt om så många som möjligt kunde komma, inte sant ?
Det roligaste skulle ju vara om man både kunde cruisa och ha ett "meet" någonstans där så många smom möjligt kunde ta moppen.
Undrar hur ett TSR-meet skulle bli där det kanske kommer 150 mopeder och sen 200 som kommer med tåg/bil eller annat transportmedel och inte kan vara med i själva cruiset...
Är det helt omöjligt att arrangera 2 TSR-meet ?
1 i tex. Göteborg och 1 i tex. Stockholm?
man kan ju ta tåget såklart men det blir ju roligare om man har mopedenm och jag förstår att alla tänker nog så.
Jag medchifen skrev:Svårt att få med sig moppen om man inte bor i närheten... Varför inte mitt i sverige?Sundsvall raceway, sättna flygfält. Dragracingbana och en stor depå också.
Skulle personligen vilja vara med