Hebot äger ju sönder tk, speciellt i kvalitéModdad skrev:Nej det jag syftar på. Jag gillar helt enkelt inte TK rören och har aldrig gillat de.
Gillar inte Hebo sport/midrace rören heller men om jag fick välja, helt klart Heboröret.
Och nej det är inte samma rör marcus.
högvarvigt midrace rörRiejuForce skrev:DraceN^ skrev:Hej, Jag vill veta om yasuni r2 är hög eller låg varvig?:)
Tacksam för svar:)
Men pallar orginal veven för det då? för den har nog gått ca 1200 mil ocksåkallepalle skrev:metrakit sp: http://www.cykelkraft.se/index.php?cont ... inkmodule=
där har du ett riktigt bra rör! och det fuinkar även utmärkt om du vill trim ma mer i framtiden.
jora de funkar med orginalvevenFrukt Soda skrev:Men pallar orginal veven för det då? för den har nog gått ca 1200 mil ocksåkallepalle skrev:metrakit sp: http://www.cykelkraft.se/index.php?cont ... inkmodule=
där har du ett riktigt bra rör! och det fuinkar även utmärkt om du vill trim ma mer i framtiden.??
Samt så är grejjen så att jag inte får trimma för pärona och på tex TK sitter det en plugg i redan(som jag såklart ta bort utan att de vet) och det följer med ett "intyg" att det är CE godkännt om jag besiktar om den....Därför fick jag handla det
SPORT!RiejuForce skrev:Hebo - Escape Bufanda Avgassystem är de ett sport eller midrace rör?
Lite knepigt med bufanda, det är lowermidrace kan man väl sägaRiejuForce skrev:Hebo - Escape Bufanda Avgassystem är de ett sport eller midrace rör?
Det är ett Sport rör!chifen skrev:Lite knepigt med bufanda, det är lowermidrace kan man väl sägaRiejuForce skrev:Hebo - Escape Bufanda Avgassystem är de ett sport eller midrace rör?funkar helt ok till midracecyllar dock inte riktigt lika vasst som med t ex Sp/R2 men bättre än vanliga sportrör som t ex tk och thrower.
exakt va jag saHenry skrev:Det är ett Sport rör!chifen skrev:Lite knepigt med bufanda, det är lowermidrace kan man väl sägaRiejuForce skrev:Hebo - Escape Bufanda Avgassystem är de ett sport eller midrace rör?funkar helt ok till midracecyllar dock inte riktigt lika vasst som med t ex Sp/R2 men bättre än vanliga sportrör som t ex tk och thrower.
Delade åsikter om det. Upper sport / lower mid säger jag iafHenry skrev:Det är ett Sport rör!chifen skrev:Lite knepigt med bufanda, det är lowermidrace kan man väl sägaRiejuForce skrev:Hebo - Escape Bufanda Avgassystem är de ett sport eller midrace rör?funkar helt ok till midracecyllar dock inte riktigt lika vasst som med t ex Sp/R2 men bättre än vanliga sportrör som t ex tk och thrower.
typ TK funkar alltid^^pontusMHryz skrev:hej
Jag ska ha ett nytt rör till min mh ryz 08 och jag undrar vilket som skulle vara bäst. det är AM6 motor på den
Mvh Pontus
ja de e typ samma rör som tk så de funkar fint,pontusMHryz skrev:okej men tror du Hebo escaoe hade funkat bra ?
på original cylindern är det iprincip ingen skillnad, men byter du upp dig till 70cc midrace så blir det lite mer skillnadMarcusAndersson skrev:Du kan inte säga att bufanda är vassare än tk ..
Det är så pass små marginaller.
Sport
asså kvaliten på Tk-röret va faktiskt bra, själv använde jag det till riktigt extreeem FUCKO körning förra sommarn och vintern, det var inte ens 1 liten rostfläck på det men dämparen va det sämsta jag har varit med om!forsan92 skrev:hehe jag skulle då aldrig säga att det e samma rör, isåfall vrf skulle de inte ha vart unde samma namn?:S nej skillnaden är väl att Hebo har lite mer kvalitet i sig och täl mer stryk och missfärgas inte lika lätt som TK men de har i stort sett samma effektkurva:P
Konstigt då det är bvehandlat och TK bara klarlackat?forsan92 skrev:hehe jag skulle då aldrig säga att det e samma rör, isåfall vrf skulle de inte ha vart unde samma namn?:S nej skillnaden är väl att Hebo har lite mer kvalitet i sig och täl mer stryk och missfärgas inte lika lätt som TK men de har i stort sett samma effektkurva:P
hq e väl inte bara klarlackat?Henry skrev:Konstigt då det är bvehandlat och TK bara klarlackat?forsan92 skrev:hehe jag skulle då aldrig säga att det e samma rör, isåfall vrf skulle de inte ha vart unde samma namn?:S nej skillnaden är väl att Hebo har lite mer kvalitet i sig och täl mer stryk och missfärgas inte lika lätt som TK men de har i stort sett samma effektkurva:P
Nej, men nu diskuterade vi Turbokit, inte HQ! =)sewa skrev:hq e väl inte bara klarlackat?Henry skrev:Konstigt då det är bvehandlat och TK bara klarlackat?forsan92 skrev:hehe jag skulle då aldrig säga att det e samma rör, isåfall vrf skulle de inte ha vart unde samma namn?:S nej skillnaden är väl att Hebo har lite mer kvalitet i sig och täl mer stryk och missfärgas inte lika lätt som TK men de har i stort sett samma effektkurva:P
aja, nu har du fått svar iafkallepalle skrev:aa iof, men ajja de finns iaf turbokit hq