tms motard hjälp!!!

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
jake
Elmoped

tms motard hjälp!!!

Inlägg av jake »

tja. jag funderar på att skaffa en tms motard som en moppe att ha för trimm och styla :wink: jag har hört mycket skit om denna vet någon om kvaliten på den är bra. fel jag hört på den är t.ex som att elen slutar funka hål i tanken klen motor. jag undra även hur bra den går. vad för topphastighet, axx, drevning och allt sådant som hör till effekten.
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

den mopeden e skit snygg! AM6 kopia är motorn iallafall vet en som har en sån, den går bra den!
tomt
Användarens profilbild
jake
Elmoped

Inlägg av jake »

perre92 skrev:den mopeden e skit snygg! AM6 kopia är motorn iallafall vet en som har en sån, den går bra den!
den ser lite små plastig ut och den är väldigt bred ;) men annars verkar den nice. har den bra axx och vet du vilken topphastighet den har original?
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

jake skrev:
perre92 skrev:den mopeden e skit snygg! AM6 kopia är motorn iallafall vet en som har en sån, den går bra den!
den ser lite små plastig ut och den är väldigt bred ;) men annars verkar den nice. har den bra axx och vet du vilken topphastighet den har original?
orginal är den otroligt skämmig haha, han som hade den på min skola skratta man åt när han skulle iväg, axx och toppfart är inget att skryta med precis ;) men du kan ju skrämma upp den lite ;)
tomt
Användarens profilbild
jake
Elmoped

Inlägg av jake »

quote]
orginal är den otroligt skämmig haha, han som hade den på min skola skratta man åt när han skulle iväg, axx och toppfart är inget att skryta med precis ;) men du kan ju skrämma upp den lite ;)[/quote]

några förslag hur jag ska trimma den så det inte hörs eller syns för mycket? man kan få upp den i 60km/h av att plugga den. men frågan är om det inte väsnas som satan då allso. min lossas brorsa pluggade sin moppe och den låter jäkligt högt nu :wink: jag åker förbi polisens sport aktivitet center varje dag när jag åker till skolan så vill inte att det ska märkas för mycket 8)
Cpi Driver
Elmoped

Inlägg av Cpi Driver »

jake skrev:quote]
några förslag hur jag ska trimma den så det inte hörs eller syns för mycket? man kan få upp den i 60km/h av att plugga den. men frågan är om det inte väsnas som satan då allso. min lossas brorsa pluggade sin moppe och den låter jäkligt högt nu :wink: jag åker förbi polisens sport aktivitet center varje dag när jag åker till skolan så vill inte att det ska märkas för mycket 8)
Hehe menar tvärtom va :P man tar bort pluggen :)[/quote]
Senast redigerad av Cpi Driver den 6 december 2008, 01:22, redigerad totalt 1 gånger.
Cpi Driver
Elmoped

Inlägg av Cpi Driver »

jake skrev:quote]
Användarens profilbild
jake
Elmoped

Inlägg av jake »

några förslag hur jag ska trimma den så det inte hörs eller syns för mycket? man kan få upp den i 60km/h av att plugga ur den. men frågan är om det inte väsnas som satan då allso. min lossas brorsa pluggade sin moppe och den låter jäkligt högt nu :wink: jag åker förbi polisens sport aktivitet center varje dag när jag åker till skolan så vill inte att det ska märkas för mycket 8)[/quote]

ja blev lite fel där ;) har du något annat förslag för att öka axxet?
Senast redigerad av jake den 6 december 2008, 12:20, redigerad totalt 1 gånger.
Cpi Driver
Elmoped

Inlägg av Cpi Driver »

Har själv en moppe med AM6 kopia. Jag har bara tagit bort pluggen i röret så den gör nästan 80 men det är på mätarn så det är inget man kan lita på :P skulle säga att den går ungefär i 70 och axxet är grymt.
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

jake skrev:några förslag hur jag ska trimma den så det inte hörs eller syns för mycket? man kan få upp den i 60km/h av att plugga den. men frågan är om det inte väsnas som satan då allso. min lossas brorsa pluggade sin moppe och den låter jäkligt högt nu :wink: jag åker förbi polisens sport aktivitet center varje dag när jag åker till skolan så vill inte att det ska märkas för mycket 8)
aktivera gärna BBCode också ;) så blir de lättare för oss att läsa.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Jag hade sparat pengarna och köpt något "riktigt"

( Rieju,Derbi,BETA osv.)
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
derbi_senda93
Tk & Snabbgas!

Inlägg av derbi_senda93 »

jacob, bara köp den och trimma sönder! :wink:

nää men, köp den och plugga ur den och ta bort så många strypningar du kan och skräm upp den lite som perre sa :D
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

skulle häldre köpt en äldre Rieju. eller Derbi, spelar ingen roll. går mkt bättre och krånglar mkt mindre. och den stora fördelen är att det finns en hel uppsjö av trim/reservdelar till Rieju,Derbi.
Användarens profilbild
jake
Elmoped

till jonthe

Inlägg av jake »

[quote="Derbi_senda93"]jacob, bara köp den och trimma sönder! :wink:

nää men, köp den och plugga ur den och ta bort så många strypningar du kan och skräm upp den lite som perre sa :D[/]

jag svarade nu :D
säg inget till nån det är jag som är batman!
Användarens profilbild
derbi_senda93
Tk & Snabbgas!

Re: till jonthe

Inlägg av derbi_senda93 »

jake skrev:
Derbi_senda93 skrev:jacob, bara köp den och trimma sönder! :wink:

nää men, köp den och plugga ur den och ta bort så många strypningar du kan och skräm upp den lite som perre sa :D

jag svarade nu :D
haha :P jaa efter 2 dagar bara men :wink:
Låst