orginal är den otroligt skämmig haha, han som hade den på min skola skratta man åt när han skulle iväg, axx och toppfart är inget att skryta med precisjake skrev:den ser lite små plastig ut och den är väldigt bredperre92 skrev:den mopeden e skit snygg! AM6 kopia är motorn iallafall vet en som har en sån, den går bra den!men annars verkar den nice. har den bra axx och vet du vilken topphastighet den har original?
Hehe menar tvärtom vajake skrev:quote]
några förslag hur jag ska trimma den så det inte hörs eller syns för mycket? man kan få upp den i 60km/h av att plugga den. men frågan är om det inte väsnas som satan då allso. min lossas brorsa pluggade sin moppe och den låter jäkligt högt nujag åker förbi polisens sport aktivitet center varje dag när jag åker till skolan så vill inte att det ska märkas för mycket
Hehe menar tvärtom vajake skrev:quote]
några förslag hur jag ska trimma den så det inte hörs eller syns för mycket? man kan få upp den i 60km/h av att plugga den. men frågan är om det inte väsnas som satan då allso. min lossas brorsa pluggade sin moppe och den låter jäkligt högt nujag åker förbi polisens sport aktivitet center varje dag när jag åker till skolan så vill inte att det ska märkas för mycket
aktivera gärna BBCode ocksåjake skrev:några förslag hur jag ska trimma den så det inte hörs eller syns för mycket? man kan få upp den i 60km/h av att plugga den. men frågan är om det inte väsnas som satan då allso. min lossas brorsa pluggade sin moppe och den låter jäkligt högt nujag åker förbi polisens sport aktivitet center varje dag när jag åker till skolan så vill inte att det ska märkas för mycket
hahajake skrev:Derbi_senda93 skrev:jacob, bara köp den och trimma sönder!![]()
nää men, köp den och plugga ur den och ta bort så många strypningar du kan och skräm upp den lite som perre sa
jag svarade nu