TSR logo - Twostrokeriders logotype i röd färg
Reklambanner för Gosnow.se
Artikel skriven: augusti 8, 2009

Becca's Pink Roxx

Becca's Pink Roxx

Rebecca är en tjej som håller på med sin moppe lite då och då, just tanken att hon är en tjej gjorde mig intreserad av att göra ett reportage med henne! Läs mer på Twostrokerider!

-Tja Becca! Berätta om dig själv.

Jag är 17 år och bor mestadels i Borås där jag pluggar till Arkitekt. När jag inte lägger ner min dyrbara tid på min moppe så är man väl med kompisar, går ut, tränar när man har krafter till det.

blocken1_550

-Du har ju nu längre inga kåpor på moppen, varför inte?
Dom ligger hemma på mitt rum och tar upp plats. Kände för att lägga undan dom ett tag och fokusera mer på motorn då den inte var något vidare tidigare. Samt få en lite mer sprint-look.

-Du är tjej, och moppe intreserad. Hur går de ihop?
Ja, det är ju inte logiskt möjligt men jag har väl lyckats med det omöjliga. Skämt o sido, så umgås jag nästan bara med killar, så det var på det vis jag kom in på de banorna. Nu är jag mer moppenörd än de som drog in mig i denna underbara värld.  

mppppp_550

-Varför har du valt att köra en midrace setup?
Ville ha något bättre än jag hade innan så funderade på en lam sport-setup när jag satt och funderade över mitt kommande projekt i höstas, men kunde lika väl ta det snäppet högre och köra på midrace. Det låter ju mycket roligare. Så då var det bestämt. 

zftosaxsh_550

-Hur ser den ut?

Italkit racing igniton
Kiesler Wig
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi MHR Overrange 2005 variatorn
Malossi MHR kevlar rem
Malossi MHR torque control
Stage 6 Racing
Stage 6 Rem
Stage 6 HPC 10mm
Stage 6 SKF c4 ramlager
Stage 6 Vforce3
Stage 6 PWK R/T 28mm
Stage 6 Double Layer
Stage 6 Wingbell
Orginal Drev
Orginal Remskivor
Yasuni c21 

-Endel kallar dig fucko becca, varför de?
Det undrar jag också !

rydfygqld_550

-Tejpade kylarslangar, hur funkar det?
Ja lacken hade väl inte stannat kvar särskilt länge kanske, o jag måste ha vita slangar !

-Varför har du en rosa ram för?
För det är hett! o jag vill ha en tjejig moppe :wub:

moppenramenrosalack_550

-Du är ju lite känd för att vara full på ABG med. Hur försvarar du dig?
Det har jag inget minne av. Och det jag inte minns har inte hänt.

-Sista frågan, vad önskar du dig just nu?
Cola  

/Robert Persson

ANNONS
Elcykeltrim.se Reklam
ANNONS
Twostroke reklam
ANNONS
ANNONS
iGripdubb.se Reklam