Jo Gianelli 2T Enduro är ett sjukt fint rör till en orginal cylinder!Moddad skrev:Rekommenderar varmt Gianelli 2T Enduro : > Men annars är väl SP ett bra rör till original cylinder
Polinis är oftast lätt lågvarviga. Gianelli är absolut inte lågvarvigt!J.O_bultaco skrev:okej, men gianellit är rättså låg-mellanvervigt va?
gillar dom lite mer högvarviga rören. det är ju många som snackar skit om tk, men jag tkr att effekten är grym för den pengen.
men det där polini röret kanske skulle vara kul å testa?
får se vad det blir, inget trower i alla fall. då dom drar så jävla dåligt i både acc och effekt
// J.O
Ne de e inte lågvarvigt nån stans asså! Effekten kommer vid riktigt högt varv! däremot vet ja inte direkt något om Polini röret för jag har aldrig testat deModdad skrev:Polinis är oftast lätt lågvarviga. Gianelli är absolut inte lågvarvigt!J.O_bultaco skrev:okej, men gianellit är rättså låg-mellanvervigt va?
gillar dom lite mer högvarviga rören. det är ju många som snackar skit om tk, men jag tkr att effekten är grym för den pengen.
men det där polini röret kanske skulle vara kul å testa?
får se vad det blir, inget trower i alla fall. då dom drar så jävla dåligt i både acc och effekt
// J.O
Okej hoppas dom får till gaffeln då!J.O_bultaco skrev:okej. men då är gianelli ett bra alternativ tycker jag, då om det inte är så lågvarvigt
ingen som vet nått om polinit? såg något projekt, där settuppen bla bestod utav ett polinirör. men vet ej vilken utav dom, har för mig att det fins 2 olika polinirör?... men hur som hällst verkade moppen gå grymt bra med det röret. då han hade tävlat i någon 50cc klass och vunnit, om jag inte läst det helt fel
för i övrigt så lämnade jag in moppen hos någon mc verkstad för sheckning utav gafeln. och ev så kunde dom fixa den där saken där kopplings hantaget, blinkers relät och allt vad det nu heter sitter fast.
Fan va skönt! 1 problem mindreJ.O_bultaco skrev:idag så hämtade pappa moppen ifrån mc mecken oxå dom hade fixat någonting med gaffelkronan. så nu är i alla fall ett problem löst!
Hahaha menar du där alla knappar sitter, som t.e.x. blinkers och tuta?J.O_bultaco skrev:japp. det går framåt sakta men säkert
har varit idag och bett en Derbi åter försäljare att ta hem den där saken med kopplingen på styret.
haha vet ej vad det kallas...så det får kallas: kopplings saken på styret
// J.O
NEJ förihelvete!Daanne skrev:köp ett Dos Salidos ^^
// Danne
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
valah den kommer gå som saataan
+ att det är det fulaste röret någonsin!...Henry skrev:Daanne skrev:Varför skulle Tk's Dos Salidos vara sämre än Gianelli överliggande?
Min kompis körde med underliggande tk rör och de gick skit bra!
För att TK röret är det sämsta röret någonsin.
japp. det är det jag menar. själva skruv fästet har gått. så det går inte att skruva åt. så skiten snurrar runt när man kör XDsewa skrev:Hahaha menar du där alla knappar sitter, som t.e.x. blinkers och tuta?J.O_bultaco skrev:japp. det går framåt sakta men säkert
har varit idag och bett en Derbi åter försäljare att ta hem den där saken med kopplingen på styret.
haha vet ej vad det kallas...så det får kallas: kopplings saken på styret
// J.O