Bromshandtag Aerox-02

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, CaToXXo

Gummianka59
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 24 februari 2013, 19:16

Bromshandtag Aerox-02

Inlägg av Gummianka59 »

Tjena! Skulle kolla om nån kunde ge tips var man kan hitta antingen begagnad elle ny billig! De jag då letar efter är hela skiten för frambromsen alltså högersidan... Allt förutom slangar/sladdar så själva bromsgrejen... Kommer inte ihåg vad de heter men men... Tacksam för alla tips!
M4mmsen
Varnad
Inlägg: 129
Blev medlem: 5 januari 2013, 00:00

Re: Bromshandtag Aerox-02

Inlägg av M4mmsen »

Gummianka59 skrev:Tjena! Skulle kolla om nån kunde ge tips var man kan hitta antingen begagnad elle ny billig! De jag då letar efter är hela skiten för frambromsen alltså högersidan... Allt förutom slangar/sladdar så själva bromsgrejen... Kommer inte ihåg vad de heter men men... Tacksam för alla tips!
Om du menar Bromscylinder har jag en från Grimeca som borde passa på allt. Den satt på en SR50 med Minarelli motor. kommer du och hämtar den av mig får du den för av det låga priset av.... 0kr!!!! :D :D

Bor btw i Sollentuna
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew
Inlägg: 775
Blev medlem: 18 augusti 2012, 23:01

Inlägg av Pulze »

har en komplett bakbroms från aerox.
ta gärna en titt på mitt Senda projekt :D http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43963

Polini guss 80cc
Metrakit Thrower
14mm förgasare = STULEN!
105 munstycke
12-53 drev

Gilera Stalker: style pro 70cc (för bottendraget), zx rör, malossi variator, 4g vikter, malossi remskivor :)
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

Felpost! Ska ligga i "var kan jag köpa tråden"
Gör om gör rätt! :)

Låser!

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Låst