Eran Värsta PolisJakt Någonsin ? ..Skriv Här o Dela med Dej

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Eran Värsta PolisJakt Någonsin ? ..Skriv Här o Dela med Dej

Inlägg av Kasto »

Här så kan ni berätta om eran värsta polisjakt ..
Längre ner här så har jag skrivit om min
DET MED HELIKOPTERN STÄMMER INTE MEN RESTEN ÄR SANT
Så nöjda nu lr Läs här innan ni börjar anklaga massa skiit ..
Senast redigerad av Kasto den 18 juni 2008, 21:53, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Inlägg: 902
Blev medlem: 21 augusti 2007, 14:36
Ort: Tranås
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

En och en halv timma! :O Kunde du inte smita fortare:P Själv har jag aldrig blivit jagad o skönt är det.
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Inlägg av Kasto »

En helikopter 3 snutbilar 4 civilbilar och tre cyklar tog ett tag ja ..
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

ofta du kom undan dom å vrf skulle dom sätta in 3 snut bilar å cycklar dom drar ju ikap en moppe enkelt
Användarens profilbild
naRaja
Svårstartad skrothög
Inlägg: 188
Blev medlem: 24 oktober 2007, 20:38
Ort: Björkvik

Inlägg av naRaja »

:shock:



BERÄTTA!!! :P
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Inlägg av Kasto »

Dom tog ju mej efter en o en halvtimma ..Klart dom kan dra føre men man kanske ær så smart o tar grusvægar men de går næstan inte o smita undan helikoptern ..De va så att ja hade kørt trimmat och ja va 14 hela sommaren sen så en dag i slutet av sommaren så såg man fullt med poliser å så vid polisstationen så ja tog en svæng førbi å då tog dom chansen o jaga mej :)
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Inlägg av Kasto »

Får væll førsøka berætta lite kortfatt som sagt så tog ja en svæng førbi polistationen å då kom en snut efter då tænkte ja no problem tar bara grusvægen bakom ica och dom kør efter mej dær sen så hade ja dom efter mej ett tag på grusvægen ganska æckligt faktiskt men sen kørde ja in i en skog o væntade en kvart och då hør ja nått så inne helvete de va en polishelikoter som åkte runt vid skogen då tænkte ja lika bra å dra stack dærifrån o så tænkte ja kanske inga poliser hemma hos mej så ja kørde ja førbi dær och då kmr de 2 civiler och blockerar ingången till vægen dær ja bor å så børjar dom att jaga mej kanske en halvtimma lr nått sånt på vægarna sen så kmr ju polisbilar och helikoptern och civilarna och då nær ja kør ser ja cykelsnutarna stælla sej mitt på vægen och så fin som man ær råkar ja køra på den ena ja støp inte som tur va men repor på framskærmen sen så fortsatte jag in på en lekpark då hade ja kørt førbi alla då tænkte ja att ja stæller ner mopeden och går hem till en kompis och nær jag gick hem till kompisen så kmr dom och tar mej på førhør men dom hade inga bevis på att de va jag eftersom ja inte satt på mopeden .Dom slæppte mej efter en timmas førhør sen efter två dagar hæmtade jag mopeden o stack hem..
Användarens profilbild
lule
Kinaraket
Inlägg: 824
Blev medlem: 9 april 2008, 16:21
Ort: veberöd

Inlägg av lule »

tror inte riktigt att de skulle sätta in en helikopter bara för en moppe
Användarens profilbild
Luthemaister
Svårstartad skrothög
Inlägg: 159
Blev medlem: 26 oktober 2007, 18:14
Ort: Uddevalla

Inlägg av Luthemaister »

lule skrev:tror inte riktigt att de skulle sätta in en helikopter bara för en moppe
nä det tror inte jag eller...
yamaha går bra xD
Användarens profilbild
Beta_rr04
Svårstartad skrothög
Inlägg: 231
Blev medlem: 27 november 2007, 17:53

Inlägg av Beta_rr04 »

Tror inte heller det
Användarens profilbild
keeway:P
Svårstartad skrothög
Inlägg: 150
Blev medlem: 12 december 2007, 22:36
Ort: asarum

Inlägg av keeway:P »

ofta en helikopter :P
Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 20 november 2007, 17:56
Ort: Karlstad

Inlägg av wotan »

nu har du nog drömt
Användarens profilbild
keeway:P
Svårstartad skrothög
Inlägg: 150
Blev medlem: 12 december 2007, 22:36
Ort: asarum

Inlägg av keeway:P »

wotan skrev:nu har du nog drömt

a du lär ha drömmt alltihopa :P
Användarens profilbild
sebbe_mrx
Elmoped
Inlägg: 59
Blev medlem: 27 mars 2008, 06:58

Inlägg av sebbe_mrx »

Jag har en riktigt historia också. En dag kommer jag ner körandes med min ny trimmade moped ner för en kulle. Nedanförkulle stog min polare vid kiosken. Där nedanför var också ett stopp. På andra sidan vägen står polisen och hoppar in i bilen fort. Jag drar vänster fort som fan och direkt in till höger. Polisen åker efter mig. Nu var det så här att jag känner till området väldigt väl, men det gör ju inte ni så jag ska förklara så tydligt som möjligt.

Där poliserna stog ligger folkets hus och en liten nerlagd verkstad. Jag åker in bakom verkstaden och upp på trappen vid folkets hus, med polisen och syrenerna efter mig. Vilket poliserna inte visste var att det fann en port där de stog. Så där körde jag igen om polisen åkte efter mig och kom inte förbi trappen vid folkets hus. Så de fastnade där och jag drog iväg..

Så jävla ägda blev polisen :lol:
sebbe_mrx
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Inlägg av Kasto »

Shiit tro inte på de men de e fan sant..Dom hittade ju mej inte o ja hade fått mkt klagomål till polisen å så så dom tænkte væll sækert nu jævlar ska vi ta han o eftersom helikoptern stod vid stationen så tænkte væll dom att dom kunde utnyttja de ..Sen har dom ju jagat med många ggr mer men då inte lika seriøst.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Inlägg av Kasto »

Shiit tro inte på de men de e fan sant..Dom hittade ju mej inte o ja hade fått mkt klagomål till polisen å så så dom tænkte væll sækert nu jævlar ska vi ta han o eftersom helikoptern stod vid stationen så tænkte væll dom att dom kunde utnyttja de ..Sen har dom ju jagat med många ggr mer men då inte lika seriøst.
Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 20 november 2007, 17:56
Ort: Karlstad

Inlägg av wotan »

Kasto skrev:Shiit tro inte på de men de e fan sant..Dom hittade ju mej inte o ja hade fått mkt klagomål till polisen å så så dom tænkte væll sækert nu jævlar ska vi ta han o eftersom helikoptern stod vid stationen så tænkte væll dom att dom kunde utnyttja de ..Sen har dom ju jagat med många ggr mer men då inte lika seriøst.
men ärligt.. om de vet vart du bor så borde de ha tagit dig för länge sedan. sluta försök vara tuff med lögner..
Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 20 november 2007, 17:56
Ort: Karlstad

Inlägg av wotan »

wotan skrev:
Kasto skrev:Shiit tro inte på de men de e fan sant..Dom hittade ju mej inte o ja hade fått mkt klagomål till polisen å så så dom tænkte væll sækert nu jævlar ska vi ta han o eftersom helikoptern stod vid stationen så tænkte væll dom att dom kunde utnyttja de ..Sen har dom ju jagat med många ggr mer men då inte lika seriøst.
men ärligt.. om de vet vart du bor så borde de ha tagit dig för länge sedan. sluta försök vara tuff med lögner..
föresten om de nu skulle ha varit så att du körde på en snut så skulle du nog åka dit riktigt rejält.. tror inte ett smack på vad du säger.
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 645
Blev medlem: 9 januari 2008, 16:51

Inlägg av moppe galen »

wotan skrev:
Kasto skrev:Shiit tro inte på de men de e fan sant..Dom hittade ju mej inte o ja hade fått mkt klagomål till polisen å så så dom tænkte væll sækert nu jævlar ska vi ta han o eftersom helikoptern stod vid stationen så tænkte væll dom att dom kunde utnyttja de ..Sen har dom ju jagat med många ggr mer men då inte lika seriøst.
men ärligt.. om de vet vart du bor så borde de ha tagit dig för länge sedan. sluta försök vara tuff med lögner..
Säger de samma :x
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Inlägg av Kasto »

men dom hade ju inga bevis på att de var jag som kørde ..Sen så kommer inte poliserna hær bara till dørren før ja kan bara sæga ja lånade ut moppen till en kompis ,
Användarens profilbild
LillaMannen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 274
Blev medlem: 29 mars 2008, 04:44
Ort: Kallinge

Inlägg av LillaMannen »

Kasto skrev:men dom hade ju inga bevis på att de var jag som kørde ..Sen så kommer inte poliserna hær bara till dørren før ja kan bara sæga ja lånade ut moppen till en kompis ,
Du är ganska läskig, tror du är den enda som drömmer om att bli jagad av så mycket snutar, en räker för mig, skiter nästan knäck i 1 vecka för bara det.
Busungen är min pojk ! <33
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 567
Blev medlem: 24 december 2007, 23:25

Inlägg av DracPojken »

[quote="Kasto"]Shiit tro inte på de men de e fan sant..Dom hittade ju mej inte o ja hade fått mkt klagomål till polisen å så så dom tænkte væll sækert nu jævlar ska vi ta han o eftersom helikoptern stod vid stationen så tænkte væll dom att dom kunde utnyttja de ..Sen har dom ju jagat med många ggr mer men då inte lika seriøst.[/quote]


Lägg ner bara -.-
Är föredetta R X-Treme för er som inte vet ; )

--> http://www.twostrokerider.se/koposalj/311 <--Fiddy EU Bytes!
fax110
Gasres
Inlägg: 1634
Blev medlem: 10 maj 2008, 20:14

Inlägg av fax110 »

jag tror du mythar allt eftersom det räcker med ett vitne som sett dig köra du steg av moppen på en lekplats nån måste ju sett dig ? + att du kört runt i 1,5 timmar nån måste känt igen dig och kan intyga på att det var du + att du ändå hade samma skor+kläder nu som när du körde 5 min tidigare och det räcker. !
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Jadu, vad ska man säga, blev själv jagad av stora stygga vargen då jag körde min nytrimmade röda baotian genom skogen.
Användarens profilbild
Beta_rr04
Svårstartad skrothög
Inlägg: 231
Blev medlem: 27 november 2007, 17:53

Inlägg av Beta_rr04 »

Kasto, vad hade du för setup på moppen då, o vad va det för moppe?
Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 20 november 2007, 17:56
Ort: Karlstad

Inlägg av wotan »

Kasto skrev:men dom hade ju inga bevis på att de var jag som kørde ..Sen så kommer inte poliserna hær bara till dørren før ja kan bara sæga ja lånade ut moppen till en kompis ,
precis som någon annan skrev så räcker det med ett vittne. själv hade jag två poliser som vittnade på att det var jag som körde. hade samma kläder på mig när de tog mig gåendes utan moppe som den personen som körde. det räckte. så sluta nu. erkänn din lögn ist så glömmer vi detta.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Inlägg av Kasto »

Ja hade en Derbi Senda sm extreme o5 med ett rør o drev munstycke o lite smått .aru samma klæder hadde man jue men hur många ær på en lekplats klockan halv 8
Användarens profilbild
Beta_rr04
Svårstartad skrothög
Inlägg: 231
Blev medlem: 27 november 2007, 17:53

Inlägg av Beta_rr04 »

Kasto skrev:Ja hade en Derbi Senda sm extreme o5 med ett rør o drev munstycke o lite smått .aru samma klæder hadde man jue men hur många ær på en lekplats klockan halv 8
Ofta man kör ifrån en helikopter med rör o drevat, men om du har det så okej ballt.

Tillbaka till ämnet nu

Jag körde ifrån polisbussen för nån dag sedan, första gången, tog typ fem minuter. Jag o min kompis tävlade på landsvägen när vi sedan ser polisen stå vi vägkanten. båda nitar bakbromsen o glider över på andra väghalvan o drar iväg på andra hållet. Vi kör in i byn o kör gångstig av grus o ställer mopparna i busken. Sedan går vi o kollar vi vägen där han kör fram o tillbaka o sedan sätter sig o väntar vid macken. Så ser vi våra polare 500 meter där ifrån o snackar med dem i typ 2 timmar o sedan körde vi hem :wink:
Peterlindgren_1992
Elmoped
Inlägg: 17
Blev medlem: 16 juni 2008, 22:11
Ort: borås

Inlägg av Peterlindgren_1992 »

mytarn kasto
Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 20 november 2007, 17:56
Ort: Karlstad

Inlägg av wotan »

Kasto skrev:Ja hade en Derbi Senda sm extreme o5 med ett rør o drev munstycke o lite smått .aru samma klæder hadde man jue men hur många ær på en lekplats klockan halv 8
när skulle detta ha hänt? måste ha stått något i polisrapporterna för det dygnet. ska ta o kolla detta ja om du nu inte kan erkänna att du ljuger.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Inlägg av Kasto »

Okii ja øverdrev med helikopter å de Men resten e faktiskt sant allt annat ja sa ..De va 2 cops o tre civiler o tre cyklar ..tre lr två kmr fan inte ihåg ,,Men dom slæppte mej før dom sa att dom inte hade bevis imot mej och dom kanske inte orka græva mer om de eftersom ja bara va en mopedist..Ursækta Om ni blev sura ..Men Allt annat stæmde .
Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 20 november 2007, 17:56
Ort: Karlstad

Inlägg av wotan »

Kasto skrev:Okii ja øverdrev med helikopter å de Men resten e faktiskt sant allt annat ja sa ..De va 2 cops o tre civiler o tre cyklar ..tre lr två kmr fan inte ihåg ,,Men dom slæppte mej før dom sa att dom inte hade bevis imot mej och dom kanske inte orka græva mer om de eftersom ja bara va en mopedist..Ursækta Om ni blev sura ..Men Allt annat stæmde .
du kunde ha skrivit detta i sagotråden ist. körde du på en snut då?
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Om du ska ljuga ska du aldrig ge efter en tumm -.- Antar att du inte klarar dig länge vid polisförhör, nu tvekar jag på att någon tror på något som du skrivit.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 428
Blev medlem: 8 mars 2008, 11:35
Ort: Årjäng

Inlägg av Kasto »

Aaa Men ja hann ju inte reagera han cyklade mitt ut på vægen han trodde væll ja skulle stanna men kom inte så fort då ændå o han klarade sej bra ..
Majs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 241
Blev medlem: 28 augusti 2007, 13:18
Ort: Varberg

Inlägg av Majs »

Kasto skrev:Aaa Men ja hann ju inte reagera han cyklade mitt ut på vægen han trodde væll ja skulle stanna men kom inte så fort då ændå o han klarade sej bra ..
Läst alla saker du skrivit :P Fett fult att ljuga om att en helikopter jaga dig xD Men för att se allt från den posetiva sidan, så sökte en tidning en som var duktig på att skriva historier som handla om mytomaner ;)

berätta din historia ;) Men för att lägga till lite extra krydda i allt, så skriv att de ringde FBI =)
Majs e Najs ^_-
Skriv svar